XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Borst, Abs

Bench
12x30kg
10x30kg
6x60kg
3x85kg

5x100kg
4x100kg
3x97,5kg - triest

Incline
6x75kg
4x80kg - nog triester

Incline Dumbbell Press
6x27kg
6x29kg
6x32kg

Fly's
6x22kg
6x22kg

Note: Trieste shit dit, bench wil niet vooruit. Chest power ook niet, die max ot shit werkt niet voor borst zo te zien. Denk volgende week nog even aankijken anders maar denk overstappen op 3x5 dat werkt maar al 3x gedaan ongeveer.

Denk je niet dat je nu al te snel conclusies wilt trekken ten aanzien van een bepaalde trainingsmethode? Ik bedoel, je bent wat, in je 3e-4e week van Max-OT? Ik begrijp je frustratie, maar je bent erg hard gegaan de laatste weken(maanden), me dunkt dat je die lijn niet zo kan voortzetten.

Aan de andere kant, misschien werkt het ook wel niet voor jou, je chest dan.
Ik vind 5x100/4x100 erg sterk iig.

Wat was je target op de 3e set, die van 97,5kg?

Jammer, is k*t als je bench niet echt sterker wil worden. Zoals je weet heb ik dat probleem ook;)

Dennis maak je geen zorgen. Dat heb ik ook gehad. En dat komt steeds terug. Je moet een soort plateu op. Bij mij hielp het om met iemand er achter zwaarder te gaan en hij helpt je heel iets en zo kwam ik verder. Nu zit ik weer vast op 135 dus ik ga het weer zo doen.

Ik log de even niet meer. Een goede maat van mij is gisteren dood gereden. Ik train wel door maar ik savonds naar de vrienden groep we zijn er kapot van.

Wat Twister zegt; je ging ontiegelijk hard vooruit. Dat blijft niet altijd zo natuurlijk.. Daarom niet minder k*t, dat dan weer wel!

kan ook aan andere dingen liggen naast je trainingschema ;)

• #1.787
Denk je niet dat je nu al te snel conclusies wilt trekken ten aanzien van een bepaalde trainingsmethode? Ik bedoel, je bent wat, in je 3e-4e week van Max-OT? Ik begrijp je frustratie, maar je bent erg hard gegaan de laatste weken(maanden), me dunkt dat je die lijn niet zo kan voortzetten.

Aan de andere kant, misschien werkt het ook wel niet voor jou, je chest dan.
Ik vind 5x100/4x100 erg sterk iig.

Wat was je target op de 3e set, die van 97,5kg?

Daar heb je inderdaad een punt, al is dit wel de 3de week dat ik 5x100kg doe. Wil gewoon geen rep erbij.

Target was daarop 6x :o

Kijk het inderdaad nog even weekje aan. Vorige schema ging ik lekker hard vooruit ja, wil nog niet zeggen dat ik nu 3 weken stil moet blijven staan.

Jammer, is k*t als je bench niet echt sterker wil worden. Zoals je weet heb ik dat probleem ook;)

Hehe k*t bench.

Dennis maak je geen zorgen. Dat heb ik ook gehad. En dat komt steeds terug. Je moet een soort plateu op. Bij mij hielp het om met iemand er achter zwaarder te gaan en hij helpt je heel iets en zo kwam ik verder. Nu zit ik weer vast op 135 dus ik ga het weer zo doen.

Ik log de even niet meer. Een goede maat van mij is gisteren dood gereden. Ik train wel door maar ik savonds naar de vrienden groep we zijn er kapot van.

Ach 100kg vind ik geen plateu, beter eten even juiste trainings ritme zitten en op naar die 110kg!

K*t man, heel veel sterkte!

Wat Twister zegt; je ging ontiegelijk hard vooruit. Dat blijft niet altijd zo natuurlijk.. Daarom niet minder k*t, dat dan weer wel!

Klopt, maar het mooie van deze sport is dat je altijd nieuwe dingen moet zoeken om vooruit te blijven gaan. Als ik 4 weken stil sta ga ik opzoek naar andere dingen. Ik weet dat 3x5 heeft geholpen, al vind ik het 'slecht' om dat voor de 4de keer te doen. Of zit dat tussen me hoofd?

kan ook aan andere dingen liggen naast je trainingschema ;)

Dat zou het ook kunnen zijn ja, slaap ritme is niet helemaal goed. Pak minimaal 7u per dag, maar niet op de standaard tijden. Dat volgende week ook aanscherpen.

Heb je al wel eens decline gebenched?

Ik zou je schema gewoon afmaken, deloadje. En dan de balans opmaken!

En als iets 3x werkt, zou het de 4e keer ook kunnen werken. Dus slecht is dat niet.

Wanneer komen er nou goede pics van de voorkant? :P

Oja, doe ook eens andere oefeningen voor je borst en schouders. Dips, front presses etc., nieuwe prikkels zoeken :)

Laten we ze log niet meer vervuilen maar hem ondersteunen:)

Ik ben weer terug. geprobeert weer te loggen maar een maat is overleden dus heb wat anders aan me hoofd dan loggen.

en meestal kom ik kapot thuis om dan nog toetsen in te drukken lukt niet meer:)

Laten we ze log niet meer vervuilen maar hem ondersteunen:)

Ik ben weer terug. geprobeert weer te loggen maar een maat is overleden dus heb wat anders aan me hoofd dan loggen.

en meestal kom ik kapot thuis om dan nog toetsen in te drukken lukt niet meer:)
Gecondoleerd man, naar om te horen :(

Dennis probeer ik ook te ondersteunen maar hij wil maar niet aan de WSB ;)

• #1.796
Heb je al wel eens decline gebenched?

Yes, bench vind ik niet zo fijn. Wel dumbbell press, die is wel nice.

Ik zou je schema gewoon afmaken, deloadje. En dan de balans opmaken!

En als iets 3x werkt, zou het de 4e keer ook kunnen werken. Dus slecht is dat niet.

Ja ik kijk het nog even aan ja.

Wanneer komen er nou goede pics van de voorkant? :P

Nu

Oja, doe ook eens andere oefeningen voor je borst en schouders. Dips, front presses etc., nieuwe prikkels zoeken :)

Front presses doe ik al ;) Dips ga ik er inderdaad ingooien.

Gecondoleerd man, naar om te horen :(

Dennis probeer ik ook te ondersteunen maar hij wil maar niet aan de WSB ;)

Ach ik weet het nog niet.

Net even paar piccas gemaakt. Front komt er zo slecht uit, ik ga echt andere spiegel kopen.
INHke.jpg

rfHrD.jpg

mischien een lachspiegel:)?

Ik ben bang dat een andere spiegel niet gaat helpen.

Je moet harder aan het ijzer trekken:)

Maak je niet druk om hoe je er uit ziet op de foto. Des te beter zie je er uit de volgende keer dat je foto's maakt.. En daar gaat 't om, dat je je progressie kan zien over de tijd..
Flinke schouders heb je! Alleen kun je je lats niet meer uit elkaar trekken?

Valt niet tegen bro, je bent buffer dan ik gedacht had.:)

• #1.800
mischien een lachspiegel:)?

Ik ben bang dat een andere spiegel niet gaat helpen.

Je moet harder aan het ijzer trekken:)

Working on it!

Maak je niet druk om hoe je er uit ziet op de foto. Des te beter zie je er uit de volgende keer dat je foto's maakt.. En daar gaat 't om, dat je je progressie kan zien over de tijd..
Flinke schouders heb je! Alleen kun je je lats niet meer uit elkaar trekken?

Probeerde dat wel ja, maar lukte niet echt. Schouders zijn wel goed gegroeid ja, vooral als ik kijk naar de foto in de OP van maart.

Valt niet tegen bro, je bent buffer dan ik gedacht had.:)

Schouders vallen inderdaad niet tegen, rest ook niet. Is alleen de kunst om het mooi op de foto te krijgen.

Denk dat ik binnenkort ga overstappen naar clean bulken en cardio toevoegen. Dat voor 1,5 maand. Wat voor schema ik daarbij doe zit ik nog te twijfelen.

Wil mss in de zomer zoiets doen.
Ma: Benen + Kuiten + Bovenkant rug

Di: Borst + Voorste Schouderkop

Wo: Rust

Do: Schouders + Triceps

Vr: Rug + Biceps

Za: Rust

Zo: Borst + Triceps + Biceps

Denk dat ik in de vakantie zo iets ga doen, heb dan alle tijd van de wereld. Lekker vreten en trainen! Over de 2 dingen die cursief staan zit ik te twijfelen of het niet overkill is.

Terug
Naar boven