XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Waarom pak je niet onderrug bij benen zodat je kan deadliften en oefeningen voor hamstrings + onderrug kan doen? Die twee hebben meer raakvlakken dan benen en bovenrug. En dan heb je biceps met bovenrug, dat is nice voor rows en pullups etc. Lijkt me een stuk logischer als je kijkt naar welke je compounds je kan gebruiken voor die spiergroepen.

Dikke squats en dikke gaycurls bro.
Zo kan ik deadliften en squatten op verschillende dagen doen, en zitten ze ook niet bij elkaar in de weg. Vandaar dat ik het zo doe.

Thanks iig voor je input!

Thanks!

Mooie squats..wat moet ik me voorstellen bij een hacked legpress..? Speciaal apparaat of speciale positie op de legpress?
Dit is het enige wat ik kan vinden wat erin de buurt zit. Zo iets, maar dan plate loaded dus zonder systeem of rails waar het op rust. En hij is iets schuiner de plaat, meer omhoog gericht
Horizontal-Leg-Press-Machine.jpg

Nice squat, goede training Dennis!
Thanks ouwe!

Ik doe nu ook jou schema maar 4-6 reps voel ik niet zoveel bij sommige oefeningen terwijl ik wel max gewicht doe. Bijv. bij db curl of bb curl.
Heb ook geen spierpijn ofzo volgende dag terwijl ik dat eerst wel vaak had toen ik een schema deed met 8-12 reps.
Ik voel wel dat ik niet meer kan maar niet echt die spierpijn.

Laatst bewerkt:
  • #1.824

het gaat.

Ik doe nu ook jou schema maar 4-6 reps voel ik niet zoveel bij sommige oefeningen terwijl ik wel max gewicht doe. Bijv. bij db curl of bb curl.

Dan doe je niet max gewicht. Download anders even MAX OT file die in OP staat, voeding en dergelijke kan je overslaan rest is best interessant.

Telkens tot net niet het maximale gaan op 15 jarige leeftijd raad ik sowieso niet aan. Zou eerst met de basics beginnen voordat je aan MAX ot begint.

het gaat? kan dus beter:P?

90 kg al, je bent lekker bezig en bf rond..?

• #1.827
  • #1.829

Spierpijn is sowieso geen referentie tot groei, het is lekker maar niet boeiend.

Daarnaast lees wat ik hierboven heb gezegd, lees je erover in en zou je sowieso eerder een 3x8 split aanraden dan dit je bent pas 15. Je hebt amper ervaring mbt tot trainingsprogramma's

Spierpijn is sowieso geen referentie tot groei, het is lekker maar niet boeiend.

Daarnaast lees wat ik hierboven heb gezegd, lees je erover in en zou je sowieso eerder een 3x8 split aanraden dan dit je bent pas 15. Je hebt amper ervaring mbt tot trainingsprogramma's

+1. Zou mee eerst maar 's op 60% van je max richten, veel herhalingen. Tot failure trianen bewaren tot wanneer je uitgegroeid bent, krijg je anders alleen maar last van later..

denk niet dat die nog zal groeien, hij is 19

• #1.833
Schouders, Triceps

Dumbbell Shoulder Press
12x12kg
10x12kg
6x20kg
3x27kg

6x30kg
6x32kg
4x34kg

Pushpress
6x65kg
5x70kg - nice
5x70kg - nog keer nice

Side Raises
6x10kg
6x13kg
6x12kg

- 3 setjes Facepull

Dips
6xBW+9kg
6xBW+11kg
6xBW+14kg

CGBP
8x60kg
8x70kg

- Cable Pushdown, Cable Skullcrusher

Note: Nice training! Die PP gaat zo goed vooruit! Dips waren weer killing na weken geen dips, hou dit erin!

Dips ftw

Die pp gaat eindelijk een beetje vooruit goed man. Nice db shoulder presses ook

Lekker hoor! Sterke PP. :D

DB presses zijn nice man ;) PP's ook!

• #1.839
je hebt mazzel met je legpress machine wij hebben zo'n k*t apparaat op een omhoogschuivende stoel. :fuu:

ik doe hem zelfs nooit daarom, hoofdpijn ding

mooie pp maat

Terug
Naar boven