MuscleMeat

Dennisik, road to 95kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
je hebt mazzel met je legpress machine wij hebben zo'n k*t apparaat op een omhoogschuivende stoel. :fuu:

ik doe hem zelfs nooit daarom, hoofdpijn ding

mooie pp maat

Thanks! Die legpress is opzich wel fijn ja.

Net naar de doktor geweest. Was kort maar duidelijk gesprek.

Hba1c (Gemiddelde bloedsuiker over meerdere maanden) is 6,4. Dat is nagenoeg perfect! Rest van mijn antwoorden kan je hier vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=275178

Plan nu is buikvet weg krijgen. Ik denk dat ik eerst cleanbulk ga doen icm met 1 of 2x cardio. Dat maandje volhouden en dan mss cutten, zodat ik in de winter weer vanaf 10% volgas kan bulken.

Hey man, nice dat je waarden ok zijn, cut ze he superdude.:D

Geen paniek, een goede cut hoeft niet veel massa te kosten maar dat weet je allemaal wel toch?;)

• #1.845
Geen paniek, een goede cut hoeft niet veel massa te kosten maar dat weet je allemaal wel toch?;)

Jawel, ga me er nog even goed inlezen voordat ik echt ga cutten. Maar cutten betekent wel gewicht verlies, ook al is het vet. Is toch wel jammer vind ik.

• #1.849
gewicht is niet alles man, de spiegel zegt meer vind ik persoonlijk.;)
+1
tja is zo.. Maar gewicht verlies betekent vaak wel dat je in een tshirt minder buff oogt. En ik kan me voorstellen dat hij dat ook niet zo fijn vind.
+1
+1

True alles, toch zal ik moeten cutten wil ik op lange termijn groter worden. Kan niet gaan bulken met 15%

• #1.850
Rug, Kuiten

Deadlift Deadstop
8x60kg
8x100kg
5x140kg

6x160kg
6x170kg
6x180kg - nice

BOR
6x80kg
6x90kg
6x100kg

Wide Grip Pull-Up
6xBW+12kg
6xBW+14kg
5xBW+15kg

Cable Row
8x55kg
8x70kg
8x85kg

Seated Calf raises
12x15kg
8x35kg
8x50kg

Standing Calf Raises
5 setjes ongeveer.
Eind was
13x200kg.
11x220kg. niet uber strict offcourse wel lekker

Note: Nice deadlift, hopelijk volgende week wat reps op die 190kg. De 200kg is binnen handbereik!

Nette training weer?
Hebben jullie een apparaat voor standing calf raises?
Ik doe het namelijk op een blokje in smith machine maar ik zie mezelf niet met 200 kg op een blokje staan met dat gewicht op mijn schouders ;)

• #1.852
Nette training weer?
Ik doe het namelijk op een blokje in smith machine maar ik zie mezelf niet met 200 kg op een blokje staan met dat gewicht op mijn schouders ;)

Yes, zeker nette training. Zo een is het. Dan gewoon plate loaded aan beide kanten ipv van 1x in het midden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah, is idd een stuk beter en veiliger ;)

Bazen-workout!

90k al aangetikt, Dennis? Netjes heur! Lekkere deadlift ook weer!

Nette training weer?

Ik doe dit ook op een blokje maar bij 230KG klapte het blokje uit elkaar. pas er mee op

Goed bezig dennis!

• #1.857
nice succes met het cleanbulken :)

en goede bodyweight man.

Erg mooi BW, helemaal als je daadwerkelijk rond de 13/14% staat. Wanneer krijgen we eens wat fatsoenlijke foto's? Ben benieuwd hoe je erbij staat.

Terug
Naar boven