Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice succes met het cleanbulken
en goede bodyweight man.
Erg mooi BW, helemaal als je daadwerkelijk rond de 13/14% staat. Wanneer krijgen we eens wat fatsoenlijke foto's? Ben benieuwd hoe je erbij staat.

Maar als je tussendoor ofzo een keer wil maxen bouw je bench dan anders op ipv die 3x5 shizzle.
mss je warming up is aanpassen...
als je 100 kg drukt, vind ik 20 kg en 40 kg 12 x reppen btj overbodig..
mss hooguit ff 10 reps met 40/50. dan 6/7 reps op 70 en 2 reps op 90.
weet ik zeker dat je meer uit die 100 kan halen.
Dat is uit mijn ervaring ieg. Toen ik me warming up ging aanpassen aan me strength levels ging automatisch me bench ook omhoog. omdat ik was gewend altijd hetzelfde op te warmen..
Damn, je hebt me verslagen op ectoheid. 55kg @ 1m84 beats 62kg @ 1m88. You win
Maar goed bezig. Ik zou mooi zorgen dat je in de morgen/middag bij je boterhammen elke keer een 250gr volle kwark wegtikt. Dat helpt je wel naar de 90kg.

Je bench is zo slecht nog niet hoor dennis. er zijn veel mensen die de 100 niet drukken.
Het is idd wel k*t dat het lang duurt voordat er wat bij kan. maar dat heb ik ook steeds
soms doe je 3 maanden om verder te komen. Dat is gewoon zo![]()

Dennis, sterke bench gewoon, geen (v)pr's, maar wel sterk. Het is gewoon een kwestie van tijd en je gaat gewoon omhoog. Niet teveel verwachten, misschien tandje lager draaien, high reps erin gooien?
Prioriteiten stellen, school eerst, dan weer focus hierop, ik zeg: laat die bench even voor wat het is en zorg ervoor dat je je studiepunten haalt. Wie weet knal je daarna ruimschoots over je plateautje heen![]()
Ik zeg niet dat het goed is dat ik mijn sport voor school laat gaan maar het beesten make me feel like a pumping freak bending iron.
It feels so damn good!

Klinkt goed...nohomo... en dan haal je het met een vinger in je neus en een vuist in je anus op je sloffekes, that's how we roll