AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

Prima training man! 6x180 is vrij heavy :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
nice succes met het cleanbulken :)

en goede bodyweight man.

Thanks, hopelijk gaat het wat worden! Ben 'bang' dat ik stil ga staan in gewicht en progressie dat wil ik totaal niet.

Erg mooi BW, helemaal als je daadwerkelijk rond de 13/14% staat. Wanneer krijgen we eens wat fatsoenlijke foto's? Ben benieuwd hoe je erbij staat.

Die moeten er inderdaad echt keer komen. Eerst maar eens iets in bf droppen, kijken of het dan lukt om wat fatsoenlijke pics te maken.

Prima training man! 6x180 is vrij heavy :p

Hij ging verbazingwekkend soepel moet ik zeggen, wil niet suggereren dat het makkelijk was. In tegenstelling. Enkel de laatste rep was echt moeilijk. Denk dat die 200kg nu wel in de pot zit! Even wachten tot 5x190kg ofzo en dan keer 205 ofzo proberen.

• #1.863
Borst, Abs

Bench
12x20kg
12x40kg
12x60kg
5x85kg
5x100kg
4x100kg
7x90kg

Flat Dumbbell Press
10x32kg
9x34kg

fly's, nog wat k*t oefeningen
abs

Note: K*t training, bench wil gewoon niet vooruit. Wat een k*t oefening. Denk dat ik 3x5 ga doen en dan beginnen op 90kg.

Nice bench is nice!;)

Verdraaid goede deadlift trouwens

mss je warming up is aanpassen...

als je 100 kg drukt, vind ik 20 kg en 40 kg 12 x reppen btj overbodig..

mss hooguit ff 10 reps met 40/50. dan 6/7 reps op 70 en 2 reps op 90.

weet ik zeker dat je meer uit die 100 kan halen.

Dat is uit mijn ervaring ieg. Toen ik me warming up ging aanpassen aan me strength levels ging automatisch me bench ook omhoog. omdat ik was gewend altijd hetzelfde op te warmen..

• #1.869
Verdraaid goede deadlift trouwens

Die waren wel nice ja!

:nowai:

Maar als je tussendoor ofzo een keer wil maxen bouw je bench dan anders op ipv die 3x5 shizzle.

Ik wil niet maxen, ik wil gewoon vooruit gang. Al is het op reps of op gewicht, 1 van die 2 is goed. Beide zit er nu niet in.

Denk dat ik 3x5 ga doen om zo op te bouwen naar 3x5x100kg en dan moet de 110kg erin zitten. Dan kan ik over 4 weken ook max attempt doen op squat en deadlift. Even kijken hoe dat met school overeenkomt.

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

mss je warming up is aanpassen...

als je 100 kg drukt, vind ik 20 kg en 40 kg 12 x reppen btj overbodig..

mss hooguit ff 10 reps met 40/50. dan 6/7 reps op 70 en 2 reps op 90.

weet ik zeker dat je meer uit die 100 kan halen.

Dat is uit mijn ervaring ieg. Toen ik me warming up ging aanpassen aan me strength levels ging automatisch me bench ook omhoog. omdat ik was gewend altijd hetzelfde op te warmen..

Had warming up nu even wat anders gedaan inderdaad. Kijken of het daaraan lag, vorige week had ik betere warming up maar zelfde aantal reps.

Voeding en slaap was gister en vandaag ook gewoon k*t. Zit eerst nog even met school in de knop, moet sowieso 1 toets halen + overige toetsen van dit kwartaal en wat projecten/practica afmaken moet nog genoeg doen en heb nog maar 3 weken.

Damn, je hebt me verslagen op ectoheid. 55kg @ 1m84 beats 62kg @ 1m88. You win :bow:

Maar goed bezig. Ik zou mooi zorgen dat je in de morgen/middag bij je boterhammen elke keer een 250gr volle kwark wegtikt. Dat helpt je wel naar de 90kg.

• #1.871
Damn, je hebt me verslagen op ectoheid. 55kg @ 1m84 beats 62kg @ 1m88. You win :bow:

Maar goed bezig. Ik zou mooi zorgen dat je in de morgen/middag bij je boterhammen elke keer een 250gr volle kwark wegtikt. Dat helpt je wel naar de 90kg.

Haha nice!

Neem in de middag meestal liter melk, moet morgen ook even 4kg kip kopen zodat ik 150gram op brood kan nemen. Dan zitten die eiwitssen wel goed in de middag.

90kg min of meer al bereikt, het is nu op naar de 90kg met blokjuhs!

Zoals hierboven staat heb ik school beetje aan mijn hoofd, denk dat ik komende weken beetje aankachel. Goed eten en hard trainen. Pas wanneer ik zeker weet dat school goed zit kan ik weer rustig nadenken en focussen op BB, dan ga ik wss ook cutten en beginnen met 5 daags split.

Laatst bewerkt:
Je bench is zo slecht nog niet hoor dennis. er zijn veel mensen die de 100 niet drukken.

Het is idd wel k*t dat het lang duurt voordat er wat bij kan. maar dat heb ik ook steeds

soms doe je 3 maanden om verder te komen. Dat is gewoon zo:(

Dennis, sterke bench gewoon, geen (v)pr's, maar wel sterk. Het is gewoon een kwestie van tijd en je gaat gewoon omhoog. Niet teveel verwachten, misschien tandje lager draaien, high reps erin gooien?
Prioriteiten stellen, school eerst, dan weer focus hierop, ik zeg: laat die bench even voor wat het is en zorg ervoor dat je je studiepunten haalt. Wie weet knal je daarna ruimschoots over je plateautje heen :)

• #1.874
Je bench is zo slecht nog niet hoor dennis. er zijn veel mensen die de 100 niet drukken.

Het is idd wel k*t dat het lang duurt voordat er wat bij kan. maar dat heb ik ook steeds

soms doe je 3 maanden om verder te komen. Dat is gewoon zo:(

Maar er zijn ook heel veel mensen die 120kg drukken :p

Dennis, sterke bench gewoon, geen (v)pr's, maar wel sterk. Het is gewoon een kwestie van tijd en je gaat gewoon omhoog. Niet teveel verwachten, misschien tandje lager draaien, high reps erin gooien?
Prioriteiten stellen, school eerst, dan weer focus hierop, ik zeg: laat die bench even voor wat het is en zorg ervoor dat je je studiepunten haalt. Wie weet knal je daarna ruimschoots over je plateautje heen :)

Ja, liefst wil ik gewoon beiden goed doen. Maarja ben een luie k*t student, echt t*ring lui. Beetje ****ed up dingen met school, enkel alleen omdat ik lui ben. Nog 5 weken dan vakantie.

aaah dat is dus wat ik fout doe: Sport>school

in die vakantie kom jij wel verder hoor dennis! als je 5 weken beult kan je er veel uithalen:)

Good Night

• #1.876
Ik leg ook de verkeerde prioriteiten. Had veel meer eruit kunnen halen, had prima vwo/uni kunnen doen. Ben gewoon een lui t*ring kind. Ach hopelijk P halen dan kan ik er 10 jaar over doen, en heb ik geen zorgen meer aan mijn hoofd.

Ik zeg niet dat het goed is dat ik mijn sport voor school laat gaan maar het beesten make me feel like a pumping freak bending iron.

It feels so damn good!

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:43 ----------

Ik zeg niet dat het goed is dat ik mijn sport voor school laat gaan maar het beesten make me feel like a pumping freak bending iron.

It feels so damn good!

• #1.878

It feels so damn good!

Nee klopt, het is ook een heerlijke sport!

Maar met dat gevoel koop je later geen baan, huis en speelgoed.

Ik ben ook een te luie k*t student, die 2 studies tegelijk deed begin dit jaar, ik was liever lui dan moe haha, heb daarom de nieuwe maar laten vallen :)

Gewoon wachten tot de laatste deadline, dan MOET je, dan DOE je ook eens wat en dan haal je het met een vinger in je neus en een vuist in je anus op je sloffekes, that's how we roll :trollface:
En nu slapen, daaag

Terug
Naar boven