AndroidHealthClinic

Dennisik, road to 95kg

stress katabool. dus zet school ff op 1. en wie weet ohu je tijd zat over om lekker te kunne trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Benen, Biceps

Squats
8x20kg
8x70kg
8x110kg
5x135kg

6x150kg
4x160kg - laatste spot

Hacked Legpress
6x170kg
6x190kg
6x210kg

Leg extension (Single Leg)
6x40kg
6x45kg
6x100kg (Both legs)

Leg Curl
6x80kg
6x90kg

Dumbbell Curl
6x12kg
5x15kg
5x19kg
5x21kg
5x23kg
3x25kg

Barbell curl
5x37.5kg
5x42.5kg
5x47.5kg
8x52,kg (Cheat style)

Hammer Curl
8x18kg
8x20kg

Note: Ondanks k*t ritme, k*t voeding, lichte hypo, wat pijntjes in mijn knie opeens wil die squat wel vooruit en de bench niet. Iig lekkere training, al waren de omstandigheden wederom niet helemaal top.

Lekkere workout ouwe, goeie DB curls nice.:)

Gast, jij kan curlen hé :o

Oja en lekkere squats pik :)

Lekker hoor, bicepzboyy! :D

Hele sterke training man! ;)

160 squat, nice!

Strong squat is strong.

Ok..nice squats! Maar dat bicep werk vind ik toch ergens zieker:rolleyes:

:sd:

• #1.890
Thanks heren! Squats waren wel fijn ja!

Curls ook wel nice, het is offcourse niet 100% strikt maar ik zwaai niet met mijn rug of iets dergelijk. Beweegt klein beetje mee, kan er ook weinig aan doen met 2x25kg.

Hoorde van iemand gister dat biceps wel goed zijn enkel triceps wat achterlopen. Paar keer goed gekeken en hij heeft ergens een punt, dat dus even goed aanpakken. Dips + CGBP / JM Presses en skullcrusher oid en die even hard knallen!

Hoezo denk je dat je triceps achterlopen? Echt kwa dikte?
Soms lijkt het ook of je triceps achterlopen als je wat hoger in bf staat en je daar dus geen definitie kan zien.

• #1.892
Hoezo denk je dat je triceps achterlopen? Echt kwa dikte?
Soms lijkt het ook of je triceps achterlopen als je wat hoger in bf staat en je daar dus geen definitie kan zien.

Gewoon kwa grootte/dikte inderdaad. Moet zeggen dat hij wel een punt heeft, al streek ik ze zie je vrij weinig :o

• #1.893
Rug, rest

Deadlift Deadstop
8x60kg
8x100kg
5x140kg
2x160kg
1x175kg
4x190kg - nice
0x200kg - k*t h**ren t*ring deadlift

Daarna nog cable row, pushpress gedaan wat side raises en 1 oefening triceps. Gister Schouders/Triceps overgeslagen.

Note: Training beetje bagger op de 4x190kg na. CGBP gooi ik uit mijn schema dat werkt toch niet voor triceps.
Denk dat ik exrx maar eens ga bekijken, heb nu Dips die ik wil doen en dan houd het op. Overhead cable Skullcrusher is wel fijn, en dan nog 1.

Laatst bewerkt:
Duidelijk geval van mentale grens. Tipje: ga eens 2 of 3 weken NIET deadliften, weet zeker dat je daarna sterker bent ;)

• #1.896
Duidelijk geval van mentale grens. Tipje: ga eens 2 of 3 weken NIET deadliften, weet zeker dat je daarna sterker bent ;)

Mwah, denk ook gewoon dat die 4x190kg al veel moeite heeft gekost. Met een dergelijke set up zit die 200kg er zeker in!

Er zijn 10 miljoen triceps oefeningen, je kan toch per training afwisselen? Of past dat niet binnen MAX-OT?

+1

Ja dat kan opzich wel, moet even kijken. Wil gewoon oefening vinden wat voor mij werkt, zo heb ik bij elke spiergroep wel beetje welke oefening mij ligt.

Deze training was ook niet geheel max-ot stijl, dus dat maakt niet zoveel uit. Ik vind het achter minder spannend dan ik had gehoopt. Probeer nu gewoon pr's te zetten, in vakantie doe ik wel ander schema.

Ondanks dat je zelf je deadlift k*t vind gaan. vind ik je goed vooruit gaan Dennis:)

Keep it up!

(P.S vanaf next week heb ik een personal trainer:D)(ik wil ook vooruit:D)

• #1.898
Ondanks dat je zelf je deadlift k*t vind gaan. vind ik je goed vooruit gaan Dennis:)

Keep it up!

(P.S vanaf next week heb ik een personal trainer:D)(ik wil ook vooruit:D)

Thanks! 190kg was nice, alleen 200kg viel gewoon tegen.

Maak eens keer pics buffel, ben echt benieuwd hoe je erbij staat!

Thanks! 190kg was nice, alleen 200kg viel gewoon tegen.

Maak eens keer pics buffel, ben echt benieuwd hoe je erbij staat!

Ik vind me zelf geen buffel man. ook al noemt iedereen me zo. gewoon een lompe boer die staal buigt:P
Ik ben niet zelf verzekerd genoeg om pics te maken.

4x190, dat is bruut kerel :)

Terug
Naar boven