XXL Nutrition

Dennisik, road to 95kg

al had je 2of 3x190kg gedaan had je die 200 wel gepakt;)

Sterke deadlift man! ;)
Morgen ik ook voor de eerste keer ^^heb er wel zin in, maar ik heb wel schrik dat ik weer niet zoveel last krijg als 3 weken geleden. Nu wel met oly stang doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
Ik vind me zelf geen buffel man. ook al noemt iedereen me zo. gewoon een lompe boer die staal buigt:P
Ik ben niet zelf verzekerd genoeg om pics te maken.
Boeiend, niemand is ooit tevreden over hun lichaam. Maak gewoon pics!

Thanks!

al had je 2of 3x190kg gedaan had je die 200 wel gepakt;)
Ach ja, dat wel inderdaad. Maar dat was niet de bedoeling. Bedoeling was reps op de 190kg

Sterke deadlift man! ;)
Morgen ik ook voor de eerste keer ^^heb er wel zin in, maar ik heb wel schrik dat ik weer niet zoveel last krijg als 3 weken geleden. Nu wel met oly stang doen.
Thanks!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

K*t training

Yes echt een k*t training
Dit

Borst

Bench
8x20kg
8x60kg
5x80kg
5x100kg (Laatste hele zachte spot)
10x80kg (Extra wide grip, wijsvinger op ring)

Incline
10x60kg
9x70kg

Incline Dumbbell press
10x28kg
5x32kg - heel triest

Cable Fly's
12x40kg
12x50kg
8x60kg

Ik ga beginnen met 3x5 op de bench. Target word denk ik 90kg, of 85kg zit nog even te twijfelen. Dit 4 weken volhouden en dan zie ik wel wat ik ga doen.

****ing k*t is dat als die bench niet vooruit wil. Zie ik nu zelfs een achteruit gang met die 100kg?:(

Valt al bij al toch mee ;)
Hoe wijd pak je hem anders? en is wijder lastiger?
Ik zit nu met middelvinger op ring. Is best wel breed voor mij (met mijn grootte :p)

• #1.906
****ing k*t is dat als die bench niet vooruit wil. Zie ik nu zelfs een achteruit gang met die 100kg?:(

Heel scherp gezien, slechts de spot bij de 100kg is achteruitgang. Maar achteruit is achteruit, en achteruit is niet vooruit!

Valt al bij al toch mee ;)
Hoe wijd pak je hem anders? en is wijder lastiger?
Ik zit nu met middelvinger op ring. Is best wel breed voor mij (met mijn grootte :p)

Nee valt niet mee.

Normaal pak ik hem een duim breedte van het midden. Nu even extra wide, was opzich wel fijn. Breedte hoef je, je iig niet druk over maken. Er is geen gouden regel hoe breed je hem moet pakken, gewoon doen wat je fijn vind. Alles is goed zolang het geen CGBP is.

Nee valt niet mee.

Normaal pak ik hem een duim breedte van het midden. Nu even extra wide, was opzich wel fijn. Breedte hoef je, je iig niet druk over maken. Er is geen gouden regel hoe breed je hem moet pakken, gewoon doen wat je fijn vind. Alles is goed zolang het geen CGBP is.

Ok, thx man!

Ja nu kan je wel stellen dat het geen vooruitgang is, maar alsnog geen slechte training imo.

Smolov jr. for bench al bekeken?
Hier kan je misschien wat leuks vinden om te volgen?

• #1.909
Ja nu kan je wel stellen dat het geen vooruitgang is, maar alsnog geen slechte training imo.

Smolov jr. for bench al bekeken?
Hier kan je misschien wat leuks vinden om te volgen?

Ik ga daar eens kijken, kijk het zoals gezegd komende weken nog even aan gewoon.

Benen, Triceps

Squat
12x20kg
8x70kg
8x100kg
5x130kg
8x150kg (Laatste hele lelijke grind + hele kleine spot, wel nice iig)

Hacked Legpress
6x175kg
6x205kg
8x230kg - nice

Leg extension Single Leg
8x40kg
8x40kg
8x50kg

Note: Toen was ik te misselijk om nog biceps te trainen, 2 oefeningen triceps gedaan en naar huis gegaan.

Hele mooie squats man ;)
Legpress ook!

8x150 is gewoon heel erg netjes. Bij mij is de squat morgen aan de buurt haha;)

Zoo dikke squat, is dat geen rep pr dan?

kerel what the fak, nice squats echt ziek!

• #1.914
Hele mooie squats man ;)
Legpress ook!

Thanks!

8x150 is gewoon heel erg netjes. Bij mij is de squat morgen aan de buurt haha;)

Succes!

Zoo dikke squat, is dat geen rep pr dan?

Yep rep pr, maar dat is niet interessant eerst 8x150kg zonder grind en kleine spot!

kerel what the fak, nice squats echt ziek!

Thanks!

Haha thanks dat kan ik wel gebruiken want het is niet de bedoeling dat jij met squats op mij voorloopt jonge man;)

Kan me wel voorstellen dat je misselijk was! :P Nice.

• #1.918
Haha thanks dat kan ik wel gebruiken want het is niet de bedoeling dat jij met squats op mij voorloopt jonge man;)

Alleen als ik jouw deadlift en bench power krijg, mag je evenveel squatten als mij :)

Kan me wel voorstellen dat je misselijk was! :P Nice.

Was aardig misselijk inderdaad na de legpress, wel door getraind maar als ik toen nog moest squatten had ik een prullenbak opgezocht.

Oja, even vergeten, doe ik zelf ook nooit, lelijke reps tellen bij mij nooit.
Maar dan nog 8x150, bruut bruut :)

Ach, zolang ik niet naar beneden ga telt de rep!

8*150 squaten... ik ben jelly mi mang

Brute squats denn!

Terug
Naar boven