JudokaDomie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker man (pittige rows!)
Maar ik rekent dus ook de gewichten zonder de bar (20kg) als ik dat zo zie. (In je stats staat BP: 68*4 en in je post staat 48*5)
Doet iedereen hier dat zo? In dat geval moet ik mijn gewichten in mijn log aanpassen, ik reken altijd met bar erbij, dat scheelt nogal zeg.
68*4 is wat ik max bench nu,om 5x5 te halen ben ik op 48 kg begonnen.
Merk je ook dat je er harder door groeit?

maakt niet uit..
na de training van maandag was ik niet echt kapot,vanaaf denk ik wel
vreemde is dat ik nooit spierpijn krijg na t squatten of ik nou zwaar ga,hoog of laag in reps ga maakt niet uit.
ga denk ik maar eens explosiever omhoog met squatten,kijken of dat helpt.
en gooi gewoon 10 kilo extra op de bar inplaats van 2,5.
moet lukken![]()
maakt niet uit..
na de training van maandag was ik niet echt kapot,vanaaf denk ik wel
vreemde is dat ik nooit spierpijn krijg na t squatten of ik nou zwaar ga,hoog of laag in reps ga maakt niet uit.
ga denk ik maar eens explosiever omhoog met squatten,kijken of dat helpt.
en gooi gewoon 10 kilo extra op de bar inplaats van 2,5.
moet lukken![]()

me poten helemaal finaal gesloopt met squatten

ik heb dat nu ook man zou wel komen omdat je dit elke week doet net als ik.
wil weer die burn in de benen als je een tijdje je benen niet hebt gedaan

spierpijn is nooit echt erg.. is iig een indicatie van dat je goed je best hebt gedaan
en de hoeveelheid spierpijn verschilt per persoon...als ik echt zwaar me benen train, kank de dag erop amper lopen, maar rug en schouders merk ik NOOOIT wat van (klein beetje traps hooguit, zoals nu)

Eej bikkel![]()
Ik zou de biceps op vrijdag vol aanpakken, dan heb je mooi een extra dag om bij te komen en kan het niet de training beinvloeden. 12x is een prima aantal, kan zelfs 15x naar mijn mening...
Voor de crunches lijkt mij 20x een beetje te hoog...
Mazzzel