- Lid geworden
- 1 feb 2012
Dat zijn goed zware dips, netjes man!
Lekker getraind!
Tja... meer vetten eten is het in mijn geval. Dat tikt sneller aan in je kcal. Dus als je het kan probeer dan daar wat meer focus op te leggen om aan je kcal te komen. Misschien kan je nu wel tegen bepaalde voedingsmiddelen die je eerst niet kon verdragen. Soms kan een intolerantie ook wegtrekken na een product een tijdje niet te gebruiken.
Dat zijn goed zware dips, netjes man!
Vooral veel in lijnzaadolie, olijfolie, zonnebloempitten (nu overigens 1,5 kilo voor 3,50 bij de TuinenHoe krijg jij veel vetten binnen zonder pindakaas?Mijn meeste vetten komen van eieren en pindakaas en soms vis. Ik had laatst 3 glazen alcohol gedronken ,omdat ik al een tijdje amper klachten had, maar dat ging compleet mis. Betaine hcl werkt wel denk ik. Eerst merkte ik pas een brandend gevoel bij 10 capsules, nu bij 7. Elke keer als ik een brandend gevoel merk, verlaag ik het aantal capsules met 1.
Vooral veel in lijnzaadolie, olijfolie, zonnebloempitten (nu overigens 1,5 kilo voor 3,50 bij de Tuinen), gehakt, pure chocolade, eieren ... dus echt de goedkopere bronnen... op het moment. Helaas van de pinda allergie... dat had wel makkelijk geweest.
Balen van de alcohol...maar als je er niet meer aan gewend bent is dat ook iets wat meespeelt...
Wel goed te horen dat de betaine HCL helpt! Ben benieuwd of het doorzet. Dan is dat ook bij mij misschien het proberen waard.
Lekker getraind!![]()
Hahaha props voor die dips3 x BW + 40 kg speciaal voor eddie![]()
Hahaha props voor die dipsHeb jij nu na die rack pulls nog steeds helse spierpijn in je traps of is dat alleen de eerste paar keer?
![]()
Die rows mane. Lekker zeg!
Hoe doe jij je farmer walks en hoe zwaar?![]()
Tnx
De eerste keer gebruikte ik 40 kg dumbbells maar dat was iets te zwaar om veel mee te lopen. Dus afgelopen training pakte ik 30 kg. En dan loop ik gewoon rondjes met goede postuur en soms loop ik op m'n tenen voor de kuiten. Ik denk dat ik zo'n 40 meter loop per set. Maar doe het vooral voor grip strength.
Rackpull (weinig rom)
1 x 260 kg kon het maar 1-2 seconden vasthouden. Kan me niet voorstellen hoe mensen dit kunnen deadliften. De stang begon te buigen haha slechte basic fit
Trap bar lijkt me zo chill. voor deadlifts, shrhgs, farmer walks..Dat wordt smeken om een trap bar bij je lokale Basic-Fit, haha![]()
Als de stang niet buigt is het gewicht gewoon niet zwaar genoegRace naar de 300 kg houden?
![]()
Op onze stangen staat 700 lb kan ik me herinneren.. waren olympische stangen. Dat is 317,5 kg dus zou moeten lukken.haha ik wou zeggen let's go maar ik denk srs dat de stang het niet aan kan. ik zal vragen aan een van de medewerkers of het kan.
Wat dacht je van race naar 125 kg bench en 150 kg highbar squatje hebt al een voorsprong. Ik wil deze gewichten in januari halen
haha ik wou zeggen let's go maar ik denk srs dat de stang het niet aan kan. ik zal vragen aan een van de medewerkers of het kan.
Wat dacht je van race naar 125 kg bench en 150 kg highbar squatje hebt al een voorsprong. Ik wil deze gewichten in januari halen
The game is on! In januari al een 150 kg high bar squat is wel snel, ik denk dat we er wel iets langer mee bezig zullen zijn![]()
Tnx eddie, dat is hoe ik rolGoeie cgbp Bert, de snelheid zit er goed in.