MuscleMeat

Dippen tussen bankjes.

ik pak altijd een rugzak en doe daar wat schijven in. dan hang ik hem andersom op mijn lichaam. dat die op mijn buik rust i.p.v op mijn rug, werk perfecto en je hebt geen gezeik met vallende schijven.

leuk bedacht Erwin , is niet aan je stats te zien dat je dit doet:D

lichaamsgewicht 62kg. daar heb ik niet genoeg aan met dippen. en mijn stats zeggen niks over mijn dipgewicht lijkt mij

Doe je benen/knieen nu eens een lol en vergeet die schijven op je bovenbenen.

Pak gewoon een EZ en leg deze zo dat hij precies in de plooi benen/romp komt te liggen.

had ik nog niet aan gedacht, volgende keer eens proberen :thumbs:

daarna eens met de rugzak :cool:

Rugzak is een goede trainingsmaat voor diverse oefeningen jah!
Dippen, Chinnen, push-ups, joggen, touwtjespringen, aerobics, spinning etc.

Toch staat het me tegen om met een rugzak op in de gym te gaan lopen.
Maar dat is toch beter dan een schijf van 20kg (waar ik eigenlijk niet genoeg aan heb:D) die op je knieschuiven beukt zoals laatst het geval was. En 2 plakken van 15 is ook niet slim, want dat gaat pleuren:sd: Auw mn knien en auw mn ego:o

Danmaar een rugzak. Nu eerst een rugzak vinden die sterk genoeg is voor bb doeleinden. Ga wel even naar de legerdump een mooi middelgrote backpack scoren;)

Rugzak is een goede trainingsmaat voor diverse oefeningen jah!

Toch staat het me tegen om met een rugzak op in de gym te gaan lopen.
Maar dat is toch beter dan een schijf van 20kg (waar ik eigenlijk niet genoeg aan heb:D) die op je knieschuiven beukt zoals laatst het geval was. En 2 plakken van 15 is ook niet slim, want dat gaat pleuren:sd: Auw mn knien en auw mn ego:o

Danmaar een rugzak. Nu eerst een rugzak vinden die sterk genoeg is voor bb doeleinden. Ga wel even naar de legerdump een mooi middelgrote backpack scoren;)

mijn vriendin kwam eens onverwachts de zolder op toen ik dips deed met 100 kg, schijven 2x20, 4x15, aardig stapeltje, ik verschoot me een beetje en kreeg de schijven op mn schenen
ik ben de oefening blijven doen, maar ben blij met deze alternatieven, ik ga ze zeker gebruiken!

mijn vriendin kwam eens onverwachts de zolder op toen ik dips deed met 100 kg, schijven 2x20, 4x15, aardig stapeltje, ik verschoot me een beetje en kreeg de schijven op mn schenen
ik ben de oefening blijven doen, maar ben blij met deze alternatieven, ik ga ze zeker gebruiken!

lol, van die dingen ja.
En dat met 100kg :eek:
Wel netjes.

Dan heb jij zeker langere benen dan ik. Kan een stapel 20kg plakken echt niet goed kwijt hoor. Die zijn toch redelijk in doorsnee.

En zeker weten. EZ bar of reverse rugtas lijkt me wel chill:D
Bedankt voor de tips allemaal!

Ik hou trouwens niet zo van dumbbells tussen me benen.
Die ik heb ik liever in de hand:p

Misschien een optie voor ecto's met smalle pootjes die goed in de ruimte tussen de handgreep passen en met een beperkt gewicht willen trainen:rolleyes:

lol, van die dingen ja.
En dat met 100kg :eek:
Wel netjes.

Dan heb jij zeker langere benen dan ik. Kan een stapel 20kg plakken echt niet goed kwijt hoor. Die zijn toch redelijk in doorsnee.

En zeker weten. EZ bar of reverse rugtas lijkt me wel chill:D
Bedankt voor de tips allemaal!

Ik hou trouwens niet zo van dumbbells tussen me benen.
Die ik heb ik liever in de hand:p

Misschien een optie voor ecto's met smalle pootjes die goed in de ruimte tussen de handgreep passen en met een beperkt gewicht willen trainen:rolleyes:

ze passen er juist op, en mn rug hou ik goed recht en ik blijf zo dicht mogelijk bij mn bankje, met de juist concentratie lukt het prima
dumbbells tussen de benen klemmen? toch niet de boven benen dan hoop ik dat lukt me niet hoor :p
zodoende leg ik bij zittende halterpress de schijven ook gewoon op mn bovenbenen, dit heb ik al eens met een barbell geprobeerd maar dat deed echt temenens pijn

Terug
Naar boven