MuscleMeat

Contest Log DiSTuRBeD's contest log

1800 kcal ? :o hoe overleef je dat man haha

• Topic Starter Topic Starter
1800 kcal ? :o hoe overleef je dat man haha

Ja ... maar het vet MOET eraf

84,8 kg vandaag, nog een kg Carb Nite schade te gaan.

Vandaag 2x 45 min cardio 's middags en 's avonds. (of dat is toch de planning)

Het is 45 minuten spinningfiets om 11u geworden (vriendin wou op de crosstrainer)
En 1 tabata ronde (4 min) touwtjespringen + 8 x 1 min touwtje springen, 30 sec rust

Laatst bewerkt:
Twee keer cardio op één dag, whut? :eek:

En geen KT?

Nopez, rustdag SL 5x5 op maandag, woensdag en vrijdag

Als we die nog eens tot ons maximum doen en daarna misschien 3x5 en die maxen, dan waarschijnlijk terug een max-ot schema 5x per week, maar tegen dan hoop ik al terug aan het bulken te zijn.

85 kg deze ochtend

Te laat uit bed voor ochtendcardio dus zal het deze avond cardio worden na de KT.

Fotoshoot zou geregeld moeten zijn, ben eens benieuwd.

Even wat reclame maken: www.dennisclaes.be ik zou de mannen zeker aanraden om daar eens naar gaan te kijken :) (wel niet op het werk)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Training vandaag:

Squat ATG 5x5 80 kg
Bench Press 5x5 60 kg
Pendlay Row 5x5 60 kg
Chin Ups 5x5 BW + 7,5 kg
Hanging Leg Raises

Na de training nog 1 tabata ronde HIIT touwtjespringen (4 min) en daarna nog 45 min op de crosstrainer (hartslag 125 ongeveer)

---------- Toegevoegd 23 July 2015 om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst 22 July 2015 om 22:13 ----------

84,3 kg deze ochtend
buikomtrek 87 cm

Laatst bewerkt:
Je kan wel niet goed uit je bed precies hé? :roflol: Opstaan luie donder! :roflol:

Haha, na 5 jaar elke ochtend om 5u30 te moeten opstaan, is het nu wel tof om tot 7u30 te blijven liggen ja.
Alhoewel ik gezegd had dat ik dat ging blijven om 5u30 opstaan...

Maar probleem begint met niet vroeg genoeg (1u) te gaan slapen hé, teveel naar de Delray Misfits op youtube aan het kijken en aan het dromen dat ik daar in de World Gym van Delray Beach Florida zit i.p.v. in dit land ...

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Geen cardio vandaag wegens sabotage door crosstrainer.

Ik zie dat een onderdeel een ander onderdeel raakt en dat er een moer niet vastgedraaid werd door de technieker...
Half uur liggen pielen om dat vast te zetten, komt er een ander onderdeel tegen iets anders wat NOG meer lawaai maakt.

AAAAAH ! Tunturi brol !

Hulf uur pielen is ook een calorieënkiller!

Geen cardio vandaag wegens sabotage door crosstrainer.

Ik zie dat een onderdeel een ander onderdeel raakt en dat er een moer niet vastgedraaid werd door de technieker...
Half uur liggen pielen om dat vast te zetten, komt er een ander onderdeel tegen iets anders wat NOG meer lawaai maakt.

AAAAAH ! Tunturi brol !

Tjees zeg... dat zou toch niet mogen voor die prijs zeg...

Ik heb pas een 2de hands Nordictrack 4.1e gekocht. Geruisloos en dat kost ongeveer de helft van een Tunturi

Guud legs. Succes makker!

gisteren beetje "toegeven": 2 koekjes, 1 chocomelk en 1 mini potje ijs gegeten.
Toch nog 84 kg deze ochtend en vond buik er al beter uitzien eigenlijk.
Weer geen ochtendcardio... dus moet dat straks weer inhalen.

Probleem met Tunturi is dat ze techniekers sturen van FSS (Fitness Support Service) welke allerlei merken moeten repareren. Ze doen heus hun best, maar staan onder te grote tijdsdruk en doen daarom vanalles verkeerd.
Ding kraakt al een jaar en is nog altijd niet opgelost :) maar 3k om een technogym crosstrainer te kopen heb ik er nu ook niet direct voor over...

Buiten een rondje rennen dan maar?

Heb nog opties zat :) spinningfiets, roeimachine, beetje al huppelend Insanity doen, buiten joggen, of touwtje springen
Enkel heb ik nogal vlug last van mijn schenen bij touwtjespringen en joggen, maar dat gaat wel over.

Boksdummy wacht ik nog even mee...

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Training vandaag:

SQ ATG 5x5 82,5 kg begint zwaar te worden voor mij...
MP 5x5 45kg
DL 1x5 70 kg
Leg Pull Ins

Daarna nog cardio:
1 rondje tabata touwtje springen (8x 20 sec HIIT, 10 sec rust)
gevolgd door een rustiger rondje (8x 1 min, 30 sec rust)

ZWEETEUH !

---------- Toegevoegd 25 July 2015 om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 July 2015 om 22:15 ----------

83,6 kg deze ochtend, moet nog ff afwachten of er cardio gedaan zal worden vandaag :D

Gewicht blijft rustig zakken netjes, lkkre training ook weer 2day.

83,9 kg de ochtend voor carb nite, is hetzelfde (100 gr meer) dan vorige week voor carb nite.

Dit staat er op de planning:
middag 2 eieren, 100 gr gerookt spek
avondeten bij de schoonouders: nog geen idee

Junk-time
2s0hkd0.jpg

2 stukken abrikozentaart, de rest is voor de schoonouders en de hubertine taart is voor de vriendin.
Leonidas Manon's + leonidas manon ijs :)
asset-525727.jpg
nom nom nom
chocolade donut en een rozijnenkoek (de cheesecake is voor de vriendin)
nog wat "I'll make your tummy yummy" chocolade, snoep, chocolade pinda's misschien ...
zullen zien :)

Laatst bewerkt:
het is geworden:
6 frikandellen met halve peren en 4 snedes wit brood
2 stukken abrikozentaart
2 manon pralines
chocolade donut
rozijnenkoek
een echte (rode) cola
wat aardbeiensnoepjes
1 blokje chocolade

Ben zelfs nog niet aan mijn manon ijs geraakt :(

Schade: 84,9 kg deze ochtend (1 kg erbij)

Ochtendcardio:
15 min roeien
30 min fietsen
Nogal aan de lichte kant wegens bleh ... (maandagochtendblues?)

ohhh krijg honger als ik zo al die dingen zie liggen :o

haha die pics zijn niet goed voor mij

Waarom laat je een cheat zo uit de hand lopen? :o

Terug
Naar boven