MuscleMeat

Contest Log DiSTuRBeD's contest log

lkkr training, en goeie icecream walk

• Topic Starter Topic Starter
Pff... veel te warm hier, momenteel nog 21 graden

Training vandaag:
20u - 21u30

SQ ATG 5x5 97,5 kg (zwaar :), ben aan het twijfelen om ff op 100 kg te blijven hangen, of vanaf dan enkel 1x per week te verzwaren)
MP 5x5 52,5 kg
DL 1x5 95 kg
Kneeling Cable Curls (Left, Mid, Right) 3x10 40 kg

Daarna nog gaan joggen met mijn vriendin (ZEER traag tempo :)) maar wel héél veel zweten met dit weer... djezes :)

Mijn gewicht van voor Carb Nite zal ik nu niet halen denk ik, maar ga een bescheidenere Carb Nite houden deze keer (denk ik)

Opgepast Amsterdammertjes, morgen kom ik naar jullie toe :)
Vriendin MOET per sé naar de Nike winkel...

85,2 kg vandaag, maar deze ochtend leek het alsof ik toch al iets van abs begon te zien...

Het is vandaag toch een iet of wat carb nite geworden
In Amsterdam 's middags: half bakje kibbeling, 4 bitterballen, wafel met witte chocolade over (nom nom nom)
Conclusie: op uitstap op <30 gr carb day is zo goed als onmogelijk
Mijn eerste maaltijd is pas rond 12u, 13u en dan serveren veel zaken al geen eieren met spek meer blijkbaar.

Waren nog vroeg terug thuis, dus bij de Chinees gaan eten, daarna nog wat muffins opgegeten en wat snoep.

Toch nog een 22000 stappen gehaald vandaag.

Absss

De vriendin zou zeggen : "een goed gedacht is veel waard" :)
Dus ben benieuwd of de fotograaf tijdens de shoot op magische wijze abs tevoorschijn kan toveren...

Laatst bewerkt:
Kan je er zo in foto shoppen :p

87 kg vandaag... zullen vandaag maar eens terug op de crosstrainer kruipen...

vis in amsterdam? laatste keer dat ik vis in amsterdam wou hebben kreeg ik twee keer opgewarmde kibbeling aangeboden, no thx jeff.

85,7 kg deze ochtend denk ik...

Had deze keer voor de training eens een sample van een PWO geprobeerd, maar niet veel van gemerkt.

Training 14u
SQ ATG 5x5 95 kg
BP 5x5 75 kg
Pendlay Rows 5x5 67 kg
Chin Ups 5x5 BW + 11,5 kg
Lying Leg Raises 3x15 3,75 kg

SQ, gaat bijna falen...
BP zijn we even met meer aan het verhogen dan normaal, omdat ik met SQ al bijna op mijn max zit, maar met BP nog niet, wil dat ze ongeveer gelijk gaan komen
Chin Ups volgende keer verzwaren zal er niet meer inzitten, dit was al zeer close call

27649 stappen gedaan volgens de stappenteller.
Vriendin wou een ijsje gaan eten maar dan moesten we te voet gaan (vond ik), uiteindelijk was dat toch 1u20 (enkel) dus een goeie 3u weggeweest voor een ijsje :D

Call van het ijsje er in ieder geval er weer van af :D.

Ja idd, opgewarmd in de microgolfoven... maar 't was al 13u en had eten nodig :) zat al 14u zonder...

Training vandaag: 20u-21u30 schat ik

SQ ATG (alhoewel) 5x5 100 kg (ga het ff hier bij laten, misschien wekelijks verhogen)
BP 5x5 80 kg
Pendlay Row 5x5 70 kg
Chin Ups 5x5 bw + 12,5 kg
Lying Leg Raises 3x10 5 kg

lkkre gewicht op je sq.

86,2 kg deze ochtend

HIIT lopen vandaag: 20 sec sprinten, 2 min rust, 9x gedaan denk ik, rondje van 3 km

gaat lekker man!

85 kg deze ochtend, -2 kg op 2 dagen... strange things happening
Ga vandaag eens proberen genoeg water te drinken, ook één van de dingen die ik nooit haal...

mooi verlies van bw

Mijn min staat nog altijd op 83,8 kg... dus heb nog 3 dagen om daaronder te raken, en dan is het BBQ tijd ... (bij een ex-collega) dus denk dat het qua binge nogal mee gaat vallen omdat er nogal veel volk zal zijn :)

kilo per dag, 0kg in 85 dagen :o?

:) erger nog, - 1 kg op 360 dagen...

waot1e.jpg

Laatste piek was 92,7 kg, dus als ik 83,7 hit, dan is het -9 kg totaal, heb zo'n vermoeden dat ik maar moeilijk onder de 80 kg meer zal raken...

Maar sinds dat ik CNS (april, rode lijn) doe, heb ik zo geen ups & downs meer gehad, behalve dan degene bij de wekelijkse Carb Nite

Begin mij ondertussen terug ecto te voelen... biceps flexed (zonder pomp) 39 cm :(, buikomtrek (smalste punt) is dan weer 85 cm, aan de navel 88 cm

Als ik aan CBL begin met een kleine bulk, eens wat meer nadruk leggen op biceps, want die mogen wel wat groter :)

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

Training vandaag: 19u - 20u30

SQ ATG 5X5 100 kg FAIL
Deze faalde al bij de eerste set, 2 reps gedaan, daarna 3 met 90 kg
Set 2 en 3 met 100 kg, set 4 3 reps 100 kg, 2 reps 90 kg, set 5 90 kg.
Om één of andere reden waren mijn benen vandaag zwak, had gisteren al last van mijn rechter quad en ben daarna nog gaan "sprinten" maar daarna was het weer wat beter...
Maandag lukte ie nog wel, vandaag niet.

MP 5x5 55 kg
DL 1x5 100 kg, ook hier voelde ik weer last in mijn been.
Dips 5x5 bw + 12.5 kg

Dan nog een beetje buik gedaan, maar niet echt oefeningen die ik kan benoemen :)

Deze namiddag nog eens een huidplooimeting gedaan, kwam op 17,5% uit, pff nog veel werk voor de boeg en nog maar 4 weken :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven