- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik neem aan dat je de rug bedoelt?Leuk om te lezen dat het weer de goede richting gaat!
Nog veel last?
Dit vat het wel samen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem aan dat je de rug bedoelt?Leuk om te lezen dat het weer de goede richting gaat!
Nog veel last?
Dit vat het wel samen

Dan moet ik nog even verder opbouwen

Ik weet het
Bij ieder kopje koffie of thee is er de mogelijkheid een koekje, chocolaadje of watniet te pakken nu ik thuis werk. Op mijn werk heb ik dat gewoon niet liggen (tenzij bij verjaardagen of zo....).Eerlijk gezegd heb ik daar op zich geen moeite mee, ik hou me van maandag tot vrijdag ook netjes aan mijn 1600kcals.Ik weet hetBij ieder kopje koffie of thee is er de mogelijkheid een koekje, chocolaadje of watniet te pakken nu ik thuis werk. Op mijn werk heb ik dat gewoon niet liggen (tenzij bij verjaardagen of zo....).
Yep, de gewichten gaan weer gezapig de goede richting uit.
We gaan gewoon door
Ik ben wel blij dat het hardlopen weer iets beter gaat, al blijven het kippeafstandjes.
Weer goed bezig geweest!
Hoe doe jij de hamstring curls thuis eigenlijk?

Dat is wel een fijn ding, zo kun je net wat meer!
ik heb zo'n opzetstuk aan mijn bankje waar je voor ongeveer 50 kg aan schijven op kan doen
ik moet nog ergens een fotootje hebben....
![]()
Ja, hij is wel een stuk minder stabiel dan een professioneel leg apparaat, maar leg extension en curls gaat prima. Je zou met die handgrip ook kunnen roeien, maar dat gaat met een DB of BB toch beter vind ik.
Dat vermoedde ik al van die stevigheid. Dan maar wat meer TUT of de oefening wat later in de workout..Ja, hij is wel een stuk minder stabiel dan een professioneel leg apparaat, maar leg extension en curls gaat prima. Je zou met die handgrip ook kunnen roeien, maar dat gaat met een DB of BB toch beter vind ik.
net voor de sneeuwbuien nog even naar buiten:
16/01/21 687 kCal = 370 kC fietsen, 317 kCal hardlopen 4.24 km, 4440 steps, 27'48, 136 avg 176 max hr