MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog bedankt voor die sitelekkere deadlift, maar wel veel kracht over zeker omdat je over laat voor je squat?
werksets gingen prima, dus niets te klagen
Sterke OHP! en zweten is gezond moet je maar denken
Verstandig om iets lager in kcals te gaan zitten, heel goed.

In! Beter laat dan nooit.
Zou jij trouwens even je IF 2500 & 4000 kunnen pm'en?
Binnekort ook bulk voor mij en heb wat voorbeeldjes nodig!
Thanks
Tof, welkom!![]()
Sure, dat is geen probleem!
Om even een paar voorbeelden te noemen van de maaltijden die ik bijna altijd eet:
High carb meals:
-200g oats (50g brinta en 150g havermout), 50g eiwitpoeder, 500ml magere melk en kaneel, bevroren fruit. aardbei eiwit met aardbeien of chocolade eiwit met bosbessen.
-post workout: 250g penne, 200g kipfilet, 250g pastasaus en wat groente. alles samen in de wok
-zak snack a jacks rijstwafels. bijna identieke voedingswaarde als rijst zelf en zo lekker!
Low carb meals:
-kwarktaart!
-gehakt met groente! recept staat op Tatsu's site
-eieren met ham en spinazie.. hnng
http://stormtricks.com/en/if-maaltijd-ideeen-inspiratie-deel-1/
Thanks! +karma
Ik heb eigenlijk nog een aantal vragen..
No prob, heb op de pc nog een shitload aan andere voorbeelden (foto's), dus dat regelen we wel ff!)
1) Op welke tijdstippen eet je?
Ik ben iemand die per se niet met een hongergevoel naar bed wil, dat is echt het erg. Vandaar dat ik mijn feeding window laat begint. Normaal gesproken is het zo:
-na het opstaan, ligt er ook aan of ik 's nachts aan mijn studie heb gewerkt (nachtmens ftw) neem ik direct 500mg caffeine, 3g d-aspartic acid en 500mg acetyl l-carnitine. mijn energizer stack voor de dag!
-16:00. eerste meal. mijn pre-workout fuel in de vorm van slow carbs. 200g oats, 50g eiwit, 500ml magere melk, bevroren fruit, kaneel, cacaopoeder.
-19:00. pre-workout shake. 1 scoop pre-workout, 3g l-arginine, 3g citrulline malate, 250mg caff, 5g musclepharm creatine, 500mg acetyl l-carnitine, 3g taurine, beta-alanine (sinds vandaag). al die stofjes kosten los echt weinig, gaan lang mee en geven een geweldig effect.
-19:30 vertrek richting de gym. eet onderweg op de fiets 2 Lions.
-20:00-22:00 training. direct voor de training een paar bcaa caps, direct post-wo 30g eiwitpoeder
-22:15. thuis aangekomen neem ik meteen mijn vitamines en mineralen. 5g omega 3, multi vit, calcium, magnesium etc.
-22:15-24:00 rest van de maaltijden. film/serie opzetten en vreten
-Op rustdagen verschilt het, omdat ik van zaterdag op zondag een 24h vast doe (Brad Pilon-Eat Stop Eat). normale rustdag 16:00-24:00. zaterdag 14:00-18:00 -> zondag 18:00-24:00
2) Wat zijn je macro's?
Momenteel bestaat een trainingsdag uit 4000 kcal, ~200g eiwit, 670g carbs, 60g vet. Een rustdag 2500 kcal, 220g eiwit, ~110-120g carbs, 140g vet. En zondag is een no-carb met 1500 kcal, 220g eiwit, 12g carb en 85g vet.
Dit pas ik binnenkort aan naar 3800 kcal op een trainingsdag, 2000-2200 rustdag en zondag blijft 1500. Op trainingsdagen lever ik een beetje carbs in, op rustdagen gaat dat beneden 100g worden.
3) Wat is je calorieinname per maaltijd? Ben zelf van plan 12:00 40% 18:00 (Pre-W) 20% 20:00 (Post-W): 40%
Het verschilt, maar ik probeer 1/3 voor de training te eten en de rest post. Meestal heb ik 3 grote maaltijden en tussendoor groente/fruit
4) Hoe verdeel je je macro's over de dag heen? High carb in de ochtond, low carb in de avond?
Op rustdagen neem ik de carbs het liefst bij de eerste maaltijd om wat energieker te zijn. Op trainingsdagen eet ik ongeveer 170g carbs om 16:00 uur en 500g post. Lekker high carb. Ik neem als indicatie: bloaten = te veel carbs. maar ben gelukkig nooit bloated.
5) Hoe bereid je je maaltijden? Het is wel veel om elke dag die penne en zooi te maken. Maak je het meteen voor meerdere dagen klaar? Hoe bewaar je dat dan, gewoon in een doos fl*kkeren en in de koelkast er mee? Hoe lang is dat houdbaar?
Ik bak alles sowieso op kokosolie (reken ik mee in de totale macro uiteraard). De penne is heel snel gemaakt, ik bereid de kip voor op een wok pan met lekker veel kruiden. de penne koop ik apart en als die klaar is doe ik alles in de wok, halve blik pasta saus of chicken tonight erbij, wat groente of als ik voor hawaii ga een blik ananas. Ik kook het altijd voor de training, heb 's avonds nooit zin om te koken. Dit is wel in een kwartier voorbereid. Rustdag maaltijden bereid ik meestal voor 2 dagen voor en bewaar ik het in de koelkast. bijv een kilo rundergehakt met veel groente kan wel 2 dagen in de koelkast liggen.
Psh, nu ik uit keto ga is het alles weer overnieuw leren :')

)
Nog even tussendoor - Zou het verstandig zijn om nu gewoon uit keto te gaan en over te stappen op dit voedingschema alleen dan op lage calorieen om er op te cutten?