ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klote van je DL en squats man. Misschien dat je het langzaam met 2 reps kunt verlagen tot de 6 reps om krachtverlies te beperken?
Trainingen zien er mooi uit hoor, is er een bepaalde cycle waarop je bodyweight oefeningen toepast?
Succes met je fast, ik moet er niet aan denken!

Waarom doe je eigenlijk die fast, beetje zuiveren van je lichaam?
Succes iig, ik doe het je niet na.

Maar een onderhoud van 3200, da's best flink daarom!

flink volume heur, lekker.
wat eet je atm zoal op een dag?
Beste volgers,
Wegens drukte op de uni heb ik besloten om de komende 10 a 12 weken te cutten. Dit houdt in dat Wendler tijdelijk wordt stopgezet en ik veel efficienter zal moeten trainen, 3x1 uur max. De cut wil ik efficienter aanpakken dan de vorige, met betere macro-cycling en trainingen. Ik heb van mijn fouten geleerd, dus hopelijk ben ik aan het eind van november een stuk droger met zeer beperkte krachtverlies. Dit semester wordt heel vies: elke dag 4 uur reistijd, shitload aan groepsprojecten en zelfstudie. Vandaar dat ik efficienter om moet gaan met mijn tijd. De precieze trainings- en voedingsdetails zal ik in het weekend posten. Bovendien, op een lager vp zal recompen en bulken een stuk gemakkelijker worden (en hoef ik niet meer met mijn pens rond te lopen).
Hopelijk gaan we een goede cut tegemoet!
-D

Wil je zeggen dat je, je middel zo smal mogelijk maakt gedurende je reps?![]()