XXL Nutrition

DJR89 - Powerbuilding Log

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training man!

Heb je nu bijna geen carbs tot vrijdag?

Dankje Skip!

Dat klopt. Dit is mijn 3e dag low carb (minder dan 70g). De laatste refeed was na de training op zaterdag. Nog even en dan mag ik vrijdagavond carbloaden. :)

Hier nog de 'post-workout' van vandaag:

Laatst bewerkt:
en, overleef je het een beetje?

Die meal ziet er nog best lekker uit eigenlijk!:D Waar kruid je je kip mee?

je meal ziet er inderdaad erg lekker uit!

Is het wel uit te houden de vermoeidheid icm sporten/werk/school/whatever?

Dankje Skip!

Dat klopt. Dit is mijn 3e dag low carb (minder dan 70g). De laatste refeed was na de training op zaterdag. Nog even en dan mag ik vrijdagavond carbloaden. :)

Hier nog de 'post-workout' van vandaag:

lekker!!!! succes gozer en bedankt voor de info zal het straks op school even lekker doorlezen

Die meal ziet er nog best lekker uit eigenlijk!:D Waar kruid je je kip mee?

Thnx Marvin! Ik kruid de kip sowieso met paprikapoeder en cayennepeper. Gisteren heb ik daar een of andere BBQ kruiden aan toegevoegd. Wat ook heerlijk is: paprikapoeder, cayennepeper en fajita kruiden, die krijg je gewoon in de supermarkt. Lekker pittig en kruidig! :)

000365624_001_126400_200.jpg

je meal ziet er inderdaad erg lekker uit!

Is het wel uit te houden de vermoeidheid icm sporten/werk/school/whatever?

Dankje! Qua vermoeidheid valt het nu nog wel mee (nog 3 dagen te gaan) en qua hongergevoel eigenlijk ook. Een fatburner helpt enorm met het hongergevoel, ik heb nu B&F Perfect Burn (1x 's ochtends en 1x voor de training). Maar goed, ik ben grote deficits al een tijd gewend, zowel mentaal als fysiek. Echt moe ben ik niet, maar wel energieloos. Low-carb demotiveert een beetje, maar over een paar dagen mag ik lekker eten! :)

Buiten het trainen ben ik deze week niet echt actief. Het is herfstvakantie, dus ik werk vanuit thuis en ik lees het studiemateriaal ook thuis. Vandaar dat ik UD2.0 juist deze week probeer. Ik denk dat als ik de hele dag weg was en dan nog moest depleten, dit programma toch iets zwaarder/onaangenamer zou zijn. Ik ben daarnaast iemand die geen vaste 'cheat-day' heeft. Ik eet meestal een paar maanden goed en dan als ik ga cheaten, wil ik het ook goed doen. UD2.0 is dan goed om de negatieve gevolgen van een binge tegen te gaan. Als je dus VEEL carbs wil eten, dit is dan de beste methode imo.

lekker!!!! succes gozer en bedankt voor de info zal het straks op school even lekker doorlezen

Graag gedaan, bedankt voor je interesse! Mocht je vragen hebben, je weet ons te vinden he! :)

Ooh goeie tip! Dat is inderdaad een lekkere mix! Zit er knoflook(granulaat) in..? Want daar wordt mijn gf niet zo blij van denk ;)

Woensdag 16-10-2013
UD2.0: Dag 2, Depletion

Leg press: 3X15
100x15
160x15
160x15
160x15

Leg curl: 3X15
35x15
35x15
35x15

Chest press (incline): 3X15
55x15
55x15
55x15

Pulldown (wide grip): 3X15
55x15
55x15
55x15

Seated Lateral Raise (8kg db's): 2-3X15
8x15
8x15
8x15

Calf raise (seated): 3X15
60x15
60x15
60x15

Biceps curl (EZ-bar): 2X15
30x15
30x15

Machine Dips (close grip, triceps): 2X15
40x15
40x15

==5 MIN PAUZE==

Tweede ronde

Leg press: 3X15
160x15
160x15
160x15

Leg curl: 3X15
40x15
40x15
40x15

Chest press (incline): 3X15
55x15
55x15
55x15

Lat pulldown (close grip): 3X15
55x15
55x15
55x15

Seated Overhead Machine Press: 2-3X15
40x15
40x15
40x15
-vind ik effectiever voor depletion dan lateral raises

Calf raise (seated): 3X15
70x15
70x15
70x15

Biceps curl (EZ-bar): 2X15
30x15
30x15

Triceps pushdown (rope): 2X15
40x15
40x15

==5 MIN PAUZE==

Derde ronde (extra)

Squat
40x10 ATG
40x10 ATG
40x10 ATG

Incline Bench Press
40x15
40x11 (failure, was echt leeg)

Lat Pulldown (wide grip)
40x15
40x15

Seated Cable Row (wide grip)
40x15
40x15

Seated Overhead Barbell Press
40x5
30x10
30x10

Feedback
Extra mini-workout toegevoegd, ik wilde er zeker van zijn dat ik 100% depleted ben. Ben ik nu ook. Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer was dit JAAR dat ik met tegenzin naar de gym ging, echt bizar: ik had echt geen zin om te trainen. Maar goed, ik vind het alsnog een interessant experimentje. Ondanks de dikke carbload eens per week, zou ik dit programma niet langer dan een week willen volgen. De fysieke aspecten zijn onaangenaam, maar low-carb, low-kcal en depletion workouts zijn vooral mentaal slopend. Dit merk ik ook wat mijn concentratie betreft. Vanmiddag heb ik even gestudeerd, maar het ging moeizaam. Ik denk dat het voor mij op lange termijn onverstandig is om UD2.0 te volgen. Daarentegen, dit is geniaal als je weet dat je een dag flink gaat eten, dat dan weer wel.

Morgenmiddag boodschappen doen ter voorbereiding van vrijdagavond, dat wordt leuk! :D

Voeding

Hetzelfde als gisteren.

14:00
500g magere kwark, 50g magere melk, 40g caseine, 10g fitness fiber

17:30: 400mg caffeine, 1000mg ALCAR en 1x Perfect Burn, ik had even een kick nodig.

18:30-20:30
Training

20:45
250g kipfilet, 450g spinazie, 10g kokosolie, 4 augurken
130g tonijn (uit blik), 10g mosterd
6g omega 3, 1 multivit, 5000 iu vit d, q10, 2x groene thee cap, calcium+magnesium tab

22:00
500g magere kwark, 50g magere melk, 40g caseine

Totaal: ~1491 kcal, 258p, 64c, 21f

Ooh goeie tip! Dat is inderdaad een lekkere mix! Zit er knoflook(granulaat) in..? Want daar wordt mijn gf niet zo blij van denk

Ik heb het even nagekeken voor je. Er zit wel knoflook in (of het granulaat is stond er niet bij), maar volgens mij niet veel. Heb in ieder geval nooit klachten gehad. :)

Pff, moet er niet aan denken man.

Ben wel benieuwd naar je voorraadje voor vrijdag xD.

Mooie training weer man!
Sterk ook drie rondjes achter elkaar.

Pff, moet er niet aan denken man.

Ben wel benieuwd naar je voorraadje voor vrijdag xD.

Ik ben benieuwd naar de blik van het kassameisje als ik daar met mijn maandvoorraad voedsel sta :roflol:

Njah, na de vrijdagavond training drink ik eerst sowieso een high protein, high carb shake (of een pak chocomel met extra whey). Daarna bestel ik thuis een grill mix met frietjes en salade bij de Argentijn (zo kapot lekker he). De avond sluit ik af met pannekoeken met homemade appelmoes.
's Nachts gaat het feest gewoon door. Kalkoenfilet in honing-/mosterdsaus en rijst met koekjes en rijstwafels.
Zaterdag stokbroden met filet americain, tomaat, low-fat mozarella en oregano. Daarna Chinees.

Dis gon' be good! :roflol:

Mooie training weer man!
Sterk ook drie rondjes achter elkaar.

Thanks man! Ja, ik wilde eigenlijk stoppen na de 2e ronde, maar ik ging gewoon door. De gewichten lijken laag, maar ze zijn slopend. Morgen lekker rusten, 45 min cardio. :)

Njah, na de vrijdagavond training drink ik eerst sowieso een high protein, high carb shake (of een pak chocomel met extra whey). Daarna bestel ik thuis een grill mix met frietjes en salade bij de Argentijn (zo kapot lekker he). De avond sluit ik af met pannekoeken met homemade appelmoes.
's Nachts gaat het feest gewoon door. Kalkoenfilet in honing-/mosterdsaus en rijst met koekjes en rijstwafels.
Zaterdag stokbroden met filet americain, tomaat, low-fat mozarella en oregano. Daarna Chinees.

Dis gon' be good! :roflol:
:meal:

Wel een beetje vette carbload of maakt dat niet uit?

Nice man. UD2.0 is inderdaad lekker slopend, maar de beloning nadien is wel de moeite waard!
Enjoy. Wel pics posten :D

Damn die carbload, lekker!
Inderdaad pics :)

:meal:

Wel een beetje vette carbload of maakt dat niet uit?

Klopt! Ik ga me bepaalde semi-vette dingen niet ontzeggen, maar ik probeer wel enigszins binnen Lyle's richtlijnen te blijven, ik ga dus geen zakken pinda's eten etc. Maar een beetje vet vlees e.d. zie ik niet zozeer als een probleem. Ik denk dat mijn lichaam nu echt behoefte heeft aan verschillende voedingsstoffen (na ~7 weken structureel beneden onderhoud eten). :)

Nice man. UD2.0 is inderdaad lekker slopend, maar de beloning nadien is wel de moeite waard!
Enjoy. Wel pics posten :D

Thnx buddy! Hoe lang heb je zelf UD2.0 gedaan en hoe waren je bevindingen en resultaten? Foto's post ik sowieso! :)

Damn die carbload, lekker!
Inderdaad pics :)

Zeker! :)

Zojuist even boodschappen gedaan voor morgenavond:

In totaal 5376 kcal, 216p, 616c, 210f. Iets meer vet dan aanbevolen, maar goed, dat is niet zo'n ramp. Hier komt nog bij: grill schotel (~1500 kcal, ~200c) en de rest van de kcal (ik ga voor ~10000) vul ik op met pannekoeken en penne.

Laatst bewerkt:
nice, alleen waarom die enge kant en klaarmeal xD?

Hmm geniet ervan man !

Terug
Naar boven