Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das niet best dandie hamburgers zijn niet te eten!
heb die een x gehad voor het voetbal aantal jaar terug en weet nu nog hoe smerig die broodjes waren :S

Mooie training weer!
En heel veel plezier met je carbload![]()
Als je honger hebt is bijna alles lekker!Geniet ervan gozer
De plannen zien er heerlijk uitIk heb ook wel zin in Argentijn..
Mooi, geniet van je beloning man!
En ik heb maar 1 cyclus gedaan van UD2.0, ik wilde het vervolgen maar kwam niet goed uit =$

Anders had ik het nu wel even zwaar gehad!Pfoe, wat ben ik blij dat ik nog moet eten!Anders had ik het nu wel even zwaar gehad!
Dit protocool klinkt als wel iets voor mij..al prefereer ik lean gains. Shitloads gezonde en ongezonde voeding eten laat ons lijf helaas wat overstuur raken en besluiten het niet meer zo aan te pakken. Ik heb nu al een aantal keer een volle dag gejunkt en kom dan altijd tot de conclusie dat dat ook niks is...teveel suiker, vet of troep vind je lichaam niet leuk.
Geen onwijze koppijn gekregen na die 1.4kg pannenkoeken? En hoe is je gevoel achteraf?
Ben ook wel benieuwd hoe je shape morgen is! Bloated as **** of snoeihard..

Goede update bro, nu weet je dat dit niet echt voor jou werkt en kan je verder gaan met LG.
UD2.0 is inderdaad een brute mind****, maar waarschijnlijk wel eentje die kan werken. Uiteindelijk moet je wel je grenzen aftasten, zowel qua trainen maar ook qua voeding (waarop je wel of niet goed reageert)
Knap werk & goede pics, hng!
Nomnom, mocht ik binnenkort weer eens brood eten dan haal ik ook een bakje filet american!
Wel grappig dat het een klein broodje lijkt op de foto terwijl er gewoon een hele chiabatta ligt
En hoe voel je, je nu na zo'n heel weekend?
Las dat je LG toch prettiger vind en alles, wat ik wel goed kan begrijpen.
Beste is gewoon plan wat flexibel is en goed bij je levensstijl past, want daar wil je toch altijd op terug vallen
Merk zelf ook dat ik feitelijk vaak veel dingen probeer, maar als puntje bij paaltje komt ik liefst daarop terug val

Toch heb ik op Martin's en Andy's sites huge ass mofo's gezien die toch IF doen.

Training en voeding ziet er weer goed uit! Altijd fijn om hier even te kijken..komen lekkere meals voorbij!
Hoewel ik de combi pannenkoek, cashew en chocolade niet begrijp...los van elkaar is het lekker, maar tegelijk..
Of je op IF wilt gaan bulken is naar mijn mening erg afhankelijk van hoeveel je bereid bent te kunnen en willen eten. Zelf zou ik het prima kunnen handelen, want ben een erg grote eter..
Maar ik geef toe dat ik vaak rare combinaties heb, meestal zijn ze wel lekker. Meestal.

Denk het haast wel ja
Hou van grote maaltijden dus dat is het probleem niet
Zou makkelijk 5000-6000kcal per dag kunnen eten year round![]()