MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat je wel lukken man
Vond al super goede progress wat ik zag in je foto log!

Nette training, zeker op zulk lage kcal! Progressie pics zien er goed uit![]()

Pfffff keer op keer sterke trainingen man en goede progress op de foto's!!
Keep doing what you're doing mister!!
Je eet dus altijd voor je training? Waarom, volgens de regels van IF train je op nuchtere maag, om de vetverbranding te verhogen. Ik ben nu ook 1.5maand bezig met IF en heb al 3kg kwijt en geen krachtverlies maar zelfs kracht toename. Mijn eerste maaltijd is meestal pas 2uur na mijn training, moet je ook eens proberen als je het nu wat moeilijker begint te krijgen. Ik geef toe, ik stond er ook eerst wat kritisch tegenover het nuchter trainen maar sinds ik het gewoon ben vind ik het echt een aanrader.

Je eet dus altijd voor je training? Waarom, volgens de regels van IF train je op nuchtere maag, om de vetverbranding te verhogen. Ik ben nu ook 1.5maand bezig met IF en heb al 3kg kwijt en geen krachtverlies maar zelfs kracht toename. Mijn eerste maaltijd is meestal pas 2uur na mijn training, moet je ook eens proberen als je het nu wat moeilijker begint te krijgen. Ik geef toe, ik stond er ook eerst wat kritisch tegenover het nuchter trainen maar sinds ik het gewoon ben vind ik het echt een aanrader.
One pre-workout meal
This is the most common setup for my younger clients that are still in college or have flexible working hours.
Sample setup
12-1 PM or around lunch/noon: Pre-workout meal. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.
3-4 PM: Training should happen a few hours after the pre-workout meal.
4-5 PM: Post-workout meal (largest meal).
8-9 PM: Last meal before the fast.
Sorry, maar je traint niet op nuchtere maag volgens regels van IF.....
Je eet 8uur en vast 16 uur, that's it.
Hoe jij je training inplant bepaald of je gevast traint of niet![]()
Oef, lekkere maaltijd or. Ga hem is uitproberen!
wat ook lekker is, de chicken tonight kip kerrie, met pasta of rijst![]()
Maar goed, ik klamp me niet 100% vast aan welk dan ook 'protocol'. Ik neem de ideeen over die plausibel zijn en verwerk ze in mijn eigen schema. Soms vast ik bijv. 16 uur, maar op rustdagen soms 20-24 en prop ik alles in 1 maaltijd. Bovendien, mijn trainingen zijn altijd high volume (low volume gaf mij nooit voldoening). Op een lege maag zou voor mij een high volume training onmogelijk zijn.