MuscleMeat

Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een andere sport?

Peiling Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een bepaalde sport?

• Ja, ik doe namelijk aan deze sport:

Stemmen: 122 31,5%
  • Nee, puur voor mezelf om sterker of breder te worden

Stemmen: 240 62,0%
  • Ik ben powerlifter , strongman of gewichtheffer

Stemmen: 25 6,5%

• Totaal stemmers
    387
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe momenteel 3 keer per week krachttraining in de sportschool ter ondersteuning van de volgende sporten:

- Parkour
- Drakenbootvaren(google maar:P)
- Wielrennen/Mountainbiken
- Jiu jitsu
- Hardlopen

Wtf man, dat is best wel geinig, maar hoe kom je aan zo'n boot dan? maak je die bijvoorbeeld zelf? Iedereen maakt zijn eigen draak zelf (met een groepje ofzo)?

:D

Ik doe aan atletiek, ik loop met name 400m net onder de 50s. Ik ben overigens aan 't overwegen volledig over te gaan op krachttrining/bodybuilding omdat ik al een tijdje geen prgressie meer boek. Ik ben wel altijd erg fanatiek geweest dus als ik eenmaal verslingerd raak aan bodybuilding, dan is het waarschijnlijk ook meteen goed.

Boksen en karate, hoewel ik mij momenteel meer op kt richt.

Wtf man, dat is best wel geinig, maar hoe kom je aan zo'n boot dan? maak je die bijvoorbeeld zelf? Iedereen maakt zijn eigen draak zelf (met een groepje ofzo)?

:D

Die hebben ze gewoon liggen bij de club.
Weet niet hoe ze eraan komen, zijn mensen die ze zelf maken, maar die van onze club komt volgens mij uit duitsland ergens vandaan...

Ja, ik doe namelijk aan deze sport: bodybuilding!:p zal in toekomst wedstrijden proberen als het me bevalt:cool:

Doe het vooral voor mezelf, niet met het oog op wedstrijden.

Nope. Maar die extra spieren zijn wel handig om je lijf eens te zetten op de voetbal :)

Ben begonnen met krachttraining ter ondersteuning van voetbal. Mijn benen, vooral hamstrings, waren te zwak waardoor ik vaak geblesseerd was. Bovenlichaam doe ik erbij voor de looks en om in vorm te blijven, want speel minder voetbal dan voorheen (paar niveautjes lager gaan spelen, minder trainen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven