- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het verleden ter ondersteuning van muaythai
Tegenwoordig ter ondersteuning van strongman![]()
Nee, puur voor de chicks, om in het zwembad en op het strand te posen
![]()
Ik voetbal al 12 jaar en sinds ik nu aan krachttrainen doe merk ik gewoon dat ik meer kracht in mijn benen/schot heb zitten. Bij sommige sporten levert krachttraining wel krachtwinst die je niet kunt verkrijgen door alleen de sport te beoefenen.KT hoeft niet altijd een positief effect te hebben op jouw sport.
De specifieke kracht bouw je op tijdens het beoefenen van jouw sport.
(Algemene kracht)
Schot is grotendeels techniek idd, maar je kunt wel sneller worden, explosiever etc. Lichaam goed zetten en ga maar verder.Natuurlijk als je aan KT doet zal je wat krachtiger worden.
Is techniek niet voldoende om een goed hard schot te leveren?
Je kan natuurlijk d.m.v. specifieke oefeningen je schot verbeteren.
(Op de "leg press" zitten en je benen trainen zal weinig zin hebben voor je schot)
dit verhaaltje geld denk ik voor iedere sport. bij vechtsport net zo: een harde stoot of trap is grotendeels techniek. maar je kunt wel goed ondersteunen door kracht training. het zelfde met basketbal, zwemmen, hardlopen etc.....Schot is grotendeels techniek idd, maar je kunt wel sneller worden, explosiever etc. Lichaam goed zetten en ga maar verder.
dit verhaaltje geld denk ik voor iedere sport. bij vechtsport net zo: een harde stoot of trap is grotendeels techniek. maar je kunt wel goed ondersteunen door kracht training. het zelfde met basketbal, zwemmen, hardlopen etc.....