Fitness Seller

Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een andere sport?

Peiling Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een bepaalde sport?

• Ja, ik doe namelijk aan deze sport:

Stemmen: 122 31,5%
  • Nee, puur voor mezelf om sterker of breder te worden

Stemmen: 240 62,0%
  • Ik ben powerlifter , strongman of gewichtheffer

Stemmen: 25 6,5%

• Totaal stemmers
    387
Status
Niet open voor verdere reacties.
vett om de resultaten te zien na al het hard trainen en omdat je er een stevig lichaam van krijgt :

Ik doe het eigenlijk om beter te worden met hardlopen, maar dat ik er beter door uit ga zien is toch mooi mee genomen :P

gewoon voor mezelf maar merk dat het darten ook beter gaat nu :D

puur voor me zelf en eigenlijk een beetje voor de ondersteuning van Judo.

Nee, puur voor mijn uiterlijk

ja,ter ondersteuning van thaiboksen

Ik begon krachttraining ter voorbereiding op een opleiding in het leger. Ondertussen is het wel een hobby geworden.

Krachttraining ter ondersteuning van mijn sport: triathlon.

Dus veel coördinatie en stabiliteit, maar ook specifieke kracht.

Ja, ik doe namelijk aan deze sport: Jiu-jitsu

Ik combineer het nu met 2/3 keer per week boksen.

ben begonnen om breder te worden, maar nu doe ik het ter ondersteuning van boksen en non orthodox kickboksen.

Doe aan floorball, google maar als je wil weten wat dat is of stuur een pm.

Ben voetbalkeeper en doe aan karate
(ik probeer ondersteunende oefeningen te doen voor beide sporten)

Nee geen andere sport.

Ik ga wel wielrennen ter ondersteuning van mn bodybuilden, cardio in de sportschool is niet echt mijn ding dus ik heb gekozen een andere sport ter ondersteuning van de bb.

Puur om groter te worden.

ik aan pro wrestling doe. Wil meer voor het show effect gaan met een massief lijf (in wording :-) ). Want als je met jonges van 120kg wilt werpen dan verreist dit toch de nodige power. En zeker als je een iets of wat afgetraind lichaam hebt is de respons van het publiek eens te groter!:rolleyes:

Yep, KT om sterker in het ver-/hinkstapsprong en sprint te worden:)

denk dat je niet echt begint met bb ter ondersteuning van iets anders, het is een sport waar je eigenlijk dag en nacht bij bezig bent (eten, voldoende slapen...) en dat hou je gewoon niet vol als je het niet graag doet. je moet er echt zelf voor gaan, helemaal, anders gaat het niet.

je gaat niet zomaar aan bodybuilding doen imo, zelfs niet als het ter ondersteuning is van iets anders. dan moet je al snel 5x per week bezig zijn met die 'andere' sport ook werkelijk je hoofdsport te houden, anders, als je 'fatsoenlijk' aan bodybuilding doet, ga je al snel die andere sport ter ondersteuning doen van bodybuilding lijkt mij:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven