Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
PeilingDoe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een andere sport?
Ik ga wel wielrennen ter ondersteuning van mn bodybuilden, cardio in de sportschool is niet echt mijn ding dus ik heb gekozen een andere sport ter ondersteuning van de bb.
ik aan pro wrestling doe. Wil meer voor het show effect gaan met een massief lijf (in wording :-) ). Want als je met jonges van 120kg wilt werpen dan verreist dit toch de nodige power. En zeker als je een iets of wat afgetraind lichaam hebt is de respons van het publiek eens te groter!
denk dat je niet echt begint met bb ter ondersteuning van iets anders, het is een sport waar je eigenlijk dag en nacht bij bezig bent (eten, voldoende slapen...) en dat hou je gewoon niet vol als je het niet graag doet. je moet er echt zelf voor gaan, helemaal, anders gaat het niet.
je gaat niet zomaar aan bodybuilding doen imo, zelfs niet als het ter ondersteuning is van iets anders. dan moet je al snel 5x per week bezig zijn met die 'andere' sport ook werkelijk je hoofdsport te houden, anders, als je 'fatsoenlijk' aan bodybuilding doet, ga je al snel die andere sport ter ondersteuning doen van bodybuilding lijkt mij