MuscleMeat

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
lijkt me ook. Door zo nacht/dag is je herstel erna toch ruk
Als je niet eet en drinkt komt het je herstel zeer zeker niet ten goede. Maar om na een “slechte nacht” gelijk de gym te skippen?

Mwah dat is niet mijn mentaliteit, dan zou iedereen op tren met barre nachtrust een halve week rust moeten pakken :p

Als ik nou de hele dag aan de schijterij had gezeten en niet fatsoenlijk gegeten en gedronken had dan zou ik thuis blijven. Nu ga ik de gok aan.

Als je niet eet en drinkt komt het je herstel zeer zeker niet ten goede. Maar om na een “slechte nacht” gelijk de gym te skippen?

Mwah dat is niet mijn mentaliteit, dan zou iedereen op tren met barre nachtrust een halve week rust moeten pakken :p

Als ik nou de hele dag aan de schijterij had gezeten en niet fatsoenlijk gegeten en gedronken had dan zou ik thuis blijven. Nu ga ik de gok aan.

De combi van een slechte nacht en de darmproblemen. Daarnaast eerder in je log gelezen dat weinig je tegenhoud om toch (maximaal) te trainen. Goede mentaliteit maar niet altijd even slim

De combi van een slechte nacht en de darmproblemen. Daarnaast eerder in je log gelezen dat weinig je tegenhoud om toch (maximaal) te trainen. Goede mentaliteit maar niet altijd even slim
Haha hier kan ik me wel bij aansluiten hoor, ben het zeker niet met je oneens! Alleen moet je niet vergeten dat ik al wat jaren train en ik voor mezelf weloverwogen keuzes kan maken wat wel en niet gaat.

CHEST/DELTS/CALVES (3 augustus 2020)
Incline db press 9x56kg, 7x56kg
Incline bb press 6x105kg, 6x110kg
Machine flys 3x12x65kg
Chest Dips + 10kg chains (15, 13, 12)
Incline prone laterals 4x15x10kg
Reverse peck deck 3x25x50kg
Neutral grip shoulder press 3x8x75lg
Donkey calf raises 4x10x110kg + 10 partials

Prima training gehad, ik heb zelfs de topsets kunnen verhogen op de eerste 2 oefeningen. Ik moet sommige teleurstellen... niet bescheten tijdens het trainen of ook maar een beetje slecht gevoeld :roflol:. Zoals ik al aangaf ik ben echt niet zo achterlijk dat ik ziek, zwak en misselijk ga trainen. Ik probeer altijd 100% inzet te geven, maar als ik vantevoren al door heb dat het er niet in zit dan is het helaas voor die dag uitzitten... voor nu was dat niet nodig.

Niet in je broek gescheten was wel het toppunt van je training dus :p

BACK/ABS (4 augustus 2020)
T-bar rows 12x100kg, 10x110kg
Single arm supinated pulldowns 3x10x80kg
Rope pullovers 3x12x35kg
Rack pulls 10x250kg, 8x270kg
Incline db rows 3x12x40kg (laatste rep 3 sec vasthouden)
Leg raises 4 x failure

Kracht was vandaag duidelijk stukken hoger lol. Rack pulls gingen me heel erg goed af. Zou het de epistane zijn? Nog wat backshots post workout. Incl. bezweten bilnaad :)

Bijlagen

• AAA1C2EA-82C0-40C6-B19C-5E0E84B94349.jpeg
    AAA1C2EA-82C0-40C6-B19C-5E0E84B94349.jpeg
    144,2 KB · Weergaven: 120
  • E742992D-6483-4EEA-88C4-7A478EF15244.jpeg
    E742992D-6483-4EEA-88C4-7A478EF15244.jpeg
    140 KB · Weergaven: 115
Laatst bewerkt:
Traps wat meer aandacht geven. Maakt je rug completer. Verder heb je alles altijd netjes in orde... Zijn er deelnemers waar jij je zorgen om maakt?

BACK/ABS (4 augustus 2020)
T-bar rows 12x100kg, 10x110kg
Single arm supinated pulldowns 3x10x80kg
Rope pullovers 3x12x35kg
Rack pulls 10x250kg, 6x270kg
Incline db rows 3x12x40kg (laatste rep 3 sec vasthouden)
Leg raises 4 x failure

Kracht was vandaag duidelijk stukken hoger lol. Rack pulls gingen me heel erg goed af. Zou het de epistane zijn? Nog wat backshots post workout. Incl. bezweten bilnaad :)
Dat ziet er goed uit man

Traps wat meer aandacht geven. Maakt je rug completer. Verder heb je alles altijd netjes in orde... Zijn er deelnemers waar jij je zorgen om maakt?
Jup het is echt die rugdikte, rhomboids/traps waar meer vlees op moet om dat 3D effect te krijgen. Maar daar wordt aan gewerkt, veel rows, rack pulls en ik ga ook eens wat meer direct traps werk erin gooien zoals shrugs / upright rows in verschillende hoeken.

Doe jij nog mee voor de dbb contest? Want voor jou maak ik me druk! :p Je ziet er zelf namelijk ook goed uit maat.

Wtf 270kg rack pulls. Doe je vanaf mid scheenbeen? Of hoger?

Wtf 270kg rack pulls. Doe je vanaf mid scheenbeen? Of hoger?
Iets hoger, deze waren net onder m'n knie. Naar mijn mening is dat de meeste optimale manier om op je rug te focussen. Lager en je focus gaat al deels naar de glutes en hams.

Jup het is echt die rugdikte, rhomboids/traps waar meer vlees op moet om dat 3D effect te krijgen. Maar daar wordt aan gewerkt, veel rows, rack pulls en ik ga ook eens wat meer direct traps werk erin gooien zoals shrugs / upright rows in verschillende hoeken.

Doe jij nog mee voor de dbb contest? Want voor jou maak ik me druk! :p Je ziet er zelf namelijk ook goed uit maat.
Nee ik doe niet mee. Gaat volgens mij ook niet meer. Traps doe ik op schouderdag. Laatste oefening. Heerlijk. Voel je je net n gorilla. Als je die goed hebt gedaan kan je dag erna je hoofd niet meer draaien.

Nee ik doe niet mee. Gaat volgens mij ook niet meer. Traps doe ik op schouderdag. Laatste oefening. Heerlijk. Voel je je net n gorilla. Als je die goed hebt gedaan kan je dag erna je hoofd niet meer draaien.
Na dit trainingsprogramma wat over 2 weken afloopt, ga ik ook weer een schouderdag met traps introduceren. Ik pak schouders nu op borstdag maar merk dat het een beetje een ondergeschoven kindje is geworden.

Wat betreft de dbb contest, er zijn veel goeie kandidaten die meedoen. Zeker maak ik een goeie kans, maar het zijn de stemmen die dalijk tellen. Dus het kan nog alle kanten op. De meeste zijn nu ook aan het cutten tijdens de contest en ik in tegenstelling aan het (lean) bulken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven