Fitness Seller

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na dit trainingsprogramma wat over 2 weken afloopt, ga ik ook weer een schouderdag met traps introduceren. Ik pak schouders nu op borstdag maar merk dat het een beetje een ondergeschoven kindje is geworden.

Wat betreft de dbb contest, er zijn veel goeie kandidaten die meedoen. Zeker maak ik een goeie kans, maar het zijn de stemmen die dalijk tellen. Dus het kan nog alle kanten op. De meeste zijn nu ook aan het cutten tijdens de contest en ik in tegenstelling aan het (lean) bulken.
Schouderdag gaat je goed bevallen en nog belangrijker je gaat het zien. Schouders heb ik veel werk aan. Toch wel klein uur mee bezig.
 
BACK/ABS (4 augustus 2020)
T-bar rows 12x100kg, 10x110kg
Single arm supinated pulldowns 3x10x80kg
Rope pullovers 3x12x35kg
Rack pulls 10x250kg, 6x270kg
Incline db rows 3x12x40kg (laatste rep 3 sec vasthouden)
Leg raises 4 x failure

Kracht was vandaag duidelijk stukken hoger lol. Rack pulls gingen me heel erg goed af. Zou het de epistane zijn? Nog wat backshots post workout. Incl. bezweten bilnaad :)

Gaat nog steeds lekker hier zo te zien!
Wat Guido zegt sluit ik mij bij aan. Verder geen opmerkingen
 
ARMEN/KUITEN (6 augustus 2020)
Dual handle pushdowns 4x15x55kg
Dual rope kickbacks 4x12x30kg
Dip machine 4x15x120kg
Ez bar curls 4x8x50kg (+ 4 partials laatste 2 sets)
Ez bar cable reverse curls 4x10x28kg (+ 4 partials laatste 2 sets)
Dumbell hammer curls 4x8x22kg+ 6 partials
Donkey calf raises 4x12x120kg

Fijne training, dikke pomp. Meerdere mensen die me aanspraken en aangaven dat ik voller oogde, dan zal het ook wel zo zijn haha. Verder was het wel echt kapot gaan in die hitte. Zal wel weer kapot gaan morgen met legday :o
 
ARMEN/KUITEN (6 augustus 2020)
Dual handle pushdowns 4x15x55kg
Dual rope kickbacks 4x12x30kg
Dip machine 4x15x120kg
Ez bar curls 4x8x50kg (+ 4 partials laatste 2 sets)
Ez bar cable reverse curls 4x10x28kg (+ 4 partials laatste 2 sets)
Dumbell hammer curls 4x8x22kg+ 6 partials
Donkey calf raises 4x12x120kg

Fijne training, dikke pomp. Meerdere mensen die me aanspraken en aangaven dat ik voller oogde, dan zal het ook wel zo zijn haha. Verder was het wel echt kapot gaan in die hitte. Zal wel weer kapot gaan morgen met legday :o
Ik doe morgen met je mee...Hier ook legs op het programma morgen
 
Ik doe morgen ook benen. Daarna gelijk door naar het strand :cool:
 
Zuipen is gewoon anabool hoor. Haha nee maar boeit echt weinig als je exogeen test toedient(gezondheid er buiten gelaten:p)
De dag daarop trainen maakt het zo kut :p
mjaa, maakt het leuk :p
 
Zuipen is gewoon anabool hoor. Haha nee maar boeit echt weinig als je exogeen test toedient(gezondheid er buiten gelaten:p)
Dokter Bokito, dalijk ga je me nog vertellen dat bier enkel vloeibare koolhydraten zijn :p
 
De dag daarop trainen maakt het zo kut :p
mjaa, maakt het leuk :p
De eerste 2 jaar toen ik begon met fitnessen was ik ook nog een sportieve stapper, vrijwel elk weekend stappen en zuipen en zondag helemaal kapot gaan in de gym. Kwam er vrij snel achter dat ik daarmee niet veel verder kwam kwa spiermassa :roflol:

De laatste paar jaar drink ik vrijwel alleen als ik op vakantie ben, met oud en nieuw en zo nu en dan eens een cocktailtje na het uiteten, maar 3-4 gelegenheden per jaar en dan heb je het ook echt gehad... en dan is het ook niet meer zuipen zoals vroeger, maar een aantal glazen. Gewoon totaal geen behoefte meer aan.
 
Ken genoeg gasten die regelmatig zuipen/feesten en die echt wel een maatje(of twee) groter zijn dan jij en ik. Vind het altijd grappig dat er over alcohol wordt gesproken alsof het al je gains opeet. Gewoon goed eten de dag er na en er is weinig aan de hand. Als je pro wilt worden zou ik het niet doen idd.
 
De eerste 2 jaar toen ik begon met fitnessen was ik ook nog een sportieve stapper, vrijwel elk weekend stappen en zuipen en zondag helemaal kapot gaan in de gym. Kwam er vrij snel achter dat ik daarmee niet veel verder kwam kwa spiermassa :roflol:

De laatste paar jaar drink ik vrijwel alleen als ik op vakantie ben, met oud en nieuw en zo nu en dan eens een cocktailtje na het uiteten, maar 3-4 gelegenheden per jaar en dan heb je het ook echt gehad... en dan is het ook niet meer zuipen zoals vroeger, maar een aantal glazen. Gewoon totaal geen behoefte meer aan.
Heel ver kom je er idd niet mee 😜
 
De eerste 2 jaar toen ik begon met fitnessen was ik ook nog een sportieve stapper, vrijwel elk weekend stappen en zuipen en zondag helemaal kapot gaan in de gym. Kwam er vrij snel achter dat ik daarmee niet veel verder kwam kwa spiermassa :roflol:

De laatste paar jaar drink ik vrijwel alleen als ik op vakantie ben, met oud en nieuw en zo nu en dan eens een cocktailtje na het uiteten, maar 3-4 gelegenheden per jaar en dan heb je het ook echt gehad... en dan is het ook niet meer zuipen zoals vroeger, maar een aantal glazen. Gewoon totaal geen behoefte meer aan.

heel herkenbaar dit... ik drink op jaarbasis denk ik nog geen 10 biertjes of andere alcoholische dranken. Ook totaal geen behoefte meer aan. Ik word oud denk ik :(
 
heel herkenbaar dit... ik drink op jaarbasis denk ik nog geen 10 biertjes of andere alcoholische dranken. Ook totaal geen behoefte meer aan. Ik word oud denk ik :(
zolang ik mijn bezigheid heb hoeft het voor mij ook niet :) Ik denk dat het ook weinig waarde heeft, maar de verveling....
 
zolang ik mijn bezigheid heb hoeft het voor mij ook niet :) Ik denk dat het ook weinig waarde heeft, maar de verveling....

Joh weet je, vorig weekend waren we in Utrecht en zaten we op een terrasje. Dan kan ik echt wel genieten van een koud pilsje. Maar meer dan 2 zullen dat er nooit worden bij mij. Vroeger veel te veel gedronken en dat is een aanslag geweest op mijn gezondheid.

Sorry voor deze off topic vervuiling TS.
 
Joh weet je, vorig weekend waren we in Utrecht en zaten we op een terrasje. Dan kan ik echt wel genieten van een koud pilsje. Maar meer dan 2 zullen dat er nooit worden bij mij. Vroeger veel te veel gedronken en dat is een aanslag geweest op mijn gezondheid.

Sorry voor deze off topic vervuiling TS.
Als ik een leuke daginvulling had, geen verveling zou ik nog maar zelden drinken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven