- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Dankjewel kerel!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel kerel!!
Een ding wat zeker is... die programma’s werken anders zou ik er niet steeds op terugvallenZiet er intressant uit, ook maar eens proberen binnenkort. Keep up the good work!

Ik kan je wel een hele uitleg gaan geven, maar ik denk dat het duidelijker word met foto’s. Dit is het programma wat ik nu volg. Morgen staat benen op de planning (toevallig ook de laatste van het programma). Hij geeft je een hele setup aan oefeningen maar ook keuze vrijheid. Sumo deadlifts kun je bijv switchen met stiff legged deadlift. Als squatten niet mogelijk is geeft die ook aan zoek een goeie machine/apparaat met een rug ondersteuning waarmee je een squat nabootst (denk bijv aan een v-squat, pendelum squat of hack squat).Hoe ziet zo’n programma er eigenlijk precies uit als je het koopt? Staat daar elke dag een complete workout met exacte oefeningen die je moet doen (dit lijkt mij lastig als je in een gym traint met weinig equipment), of geeft hij gewoon een type oefening aan en zoek je zelf uit hoe je die precies doet? En beschrijft hij voor elke oefening en set precies wat de bedoeling is, of staat er zo’n bullshit als “do 3 sets of 8-10 reps”?
Weet gewoon ff niet zo goed wat ik me er bij moet voorstellen. In principe zou ik ook zeker overwegen om zo’n programma te kopen om eens te proberen.

De oude programma’s vindt je met een beetje goed zoeken op internet voor niksHmm dat ziet er wel erg leuk uit. Is weer eens wat anders en ook leuk om iets te doen wat een ander zegt en daar verder niet bij na te denken ipv elke keer zelf maar weer iets te moeten verzinnen
Welk programma zou jij aanraden als je zoiets voor het eerst overweegt?
Het is wel een beetje flink aan de prijs maar John Meadows is zo’n kerel die gun je het wel![]()
de wat nieuwere programma’s kom je helaas te betalen... ik heb altijd samen met wat mensen geld bij elkaar gelegd en zo steeds programma’s gekocht. Dan valt het kostenplaatje ook wel mee.
Enjoy!Oke ik heb een programma van Meadows ergens op internet gevondenHet bestand telt 96 pagina’s en heet The Devourer. Misschien een paar van die workouts maar eens een kans geven... ben toch aan het cruisen nu
Ik heb carnage ook nog liggen. Die is ook ooit eens met een groep aangekocht toentertijd..Oke ik heb een programma van Meadows ergens op internet gevondenHet bestand telt 96 pagina’s en heet The Devourer. Misschien een paar van die workouts maar eens een kans geven... ben toch aan het cruisen nu
. Eetlust is ook al een aantal dagen niet geweldig, zal ook we mede dankzij de hitte komen, maar dat houdt me niet tegen
hoe dan ook heb ik aan het einde van de dag m’n kcal doel behaald.Waar een wil is is een weg
dankjewel 
I feel you!Beetje een pech dag, extreem druk op werk en niet functionerende airco’s dus de hele dag in drijfnat bezweten kleren gewerkt.

Goed gewerkt!zeker met dit weerLEGS (13 augustus 2020)
Lying leg curls 3x6x40kg + 6 partials + 10 sec iso
V-squats 10x220kg, 15x160kg (paused)
HS Single leg press 8x160kg, 8x160kg ds 8x140kg ds 8x120kg (opgebouw naar een zware werkset van 8, 2e set vervolgens dropset met hetzelfde gewicht)
Leg extensions 3x20x75kg (1 sec bovenin vasthouden, 3 sec eccentrisch... Rest pause 4-5 om tot 20 reps te komen)
Seated leg curls 3x20x75kg (zelfde principe als de leg extension)
Beetje een pech dag, extreem druk op werk en niet functionerende airco’s dus de hele dag in drijfnat bezweten kleren gewerkt. Eetlust is ook al een aantal dagen niet geweldig, zal ook we mede dankzij de hitte komen, maar dat houdt me niet tegen
hoe dan ook heb ik aan het einde van de dag m’n kcal doel behaald.
Beide squat racks waren bezet en ook pas net in gebruik, dus helaas geen safety bar squats... training dan ook maar iets wat aangepast. Ondanks de aanpassingen echt een top training gehad, was wel weer strijden en op het einde aan met dit weer ben je gewoon een uitgewrongen vaatdoek haha.
Vandaag is het weer strompelen haha

Thanks! In dit weer voelt een legday 10x zwaarder lijkt het wel

zijn wel veel mannen hier die john meadows trainen. wat is nu zo bijzonder aan zijn trainingen. wat zijn jullie bevindingen hierin?
@Strive4muscle @Joostb_2000 @vntl
Ik ga zometeen ook maar eens een John Meadows leg workout proberenHij begint geloof ik bijna altijd met een leg curl variant en gaat dan gelijk squatten... heb ik eigenlijk nog nooit gedaan zo dus ben benieuwd.