XXL Nutrition

Dorian Yates en Mascha

  • Topic starter Mascha
  • Startdatum
  • Reacties 252
  • Weergaven 50K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

One for the massss! Come oooon
 
We zijn weer terug uit Birmingham en ben weer aardig afgemat.....maar wel eruggg lekker.
De eerste dag heeft dorian mij mijn benen laten trainen en de tweede dag hebben we samen rug gedaan,...apart ik als spotter bij hem...:D:D:D weer een moment in mijn leven waar ik met trots op terug kan kijken....
Hier in ieder geval alvast een filmpje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ennn ik ben blij dat Dorian duidelijk de vooruitgang ziet in hoe sterk ik ben geworden en hoe alles gevormd is....ik wil geen massa monster worden gewoon mooi gevormde spieren in de juiste proporties
 
Ziet er goed uit! Een echte rechtspoot of niet?
 
leuk filmpje. Als je kijkt naar de eerste filmpjes die je gepost heb en deze zie je dat je figuur egt bb is geworden. Ziet er goed uit en succes in je volgende trainingen met DY.
 
ennn ik ben blij dat Dorian duidelijk de vooruitgang ziet in hoe sterk ik ben geworden en hoe alles gevormd is....ik wil geen massa monster worden gewoon mooi gevormde spieren in de juiste proporties

Kon er niks aan doen, maar je kont is een stuk groter/ronder geworden:D
Bedoelde Dorian dit?;)
 
Hij geeft de beste Motivatie ooit!:p
 
Even op en neer vliegen om te trainen :D
Wel heel gaaf zeg en wat zie je er goed uit!
 
Even op en neer vliegen om te trainen :D
Wel heel gaaf zeg en wat zie je er goed uit!

En dan sommige whinen dat ze 'n half uurtje moeten reizen naar de sportschool.. :D
 
Leuk dat je dit met ons deelt Mascha. Ik hoop dat je het ver zult schoppen!
 
Gluteus maximus :thumb:

Ik was al fan, vooral omdat je met Dorian traint maar nu zal ik helemaal geen enkel filmpje meer missen :cool:
 
Je kont is een stuk lekkerder geworden dan die ene keer dat ik ooit met jou op de fibo gepraat heb:p;)
 
En dan sommige whinen dat ze 'n half uurtje moeten reizen naar de sportschool.. :D

hahaha klopt helemaal....ik zie het zo als je iets wil bereiken dan zal je er iets voor over moeten hebben.....je kan leuk in je eigen stadje blijven maar tja dan redt je het gewoon niet. Ik heb de mogelijkheid mijn eigen grens steeds te verleggen en met de grootste der aarde te werken, hier ben ik mega trots op en pak het dan ook met 2 handen aan....daar zal zo`n grote plas water niet in de wegstaan LOL

Dank jullie voor jullie complimenten.... maar uhmm ik ben rug aan het trainen hoor LOL...ach ja mijn kont is nou eenmaal mijn trademark....:D:D:D

hier nog ff de legpress ditmaal met 240kilo...het is een beetje zoeken met het gewicht en deze legpress...maar wel een aardig verschil met de vorige keer :D:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=dIkdHd7g0aI
 
Goed sterk!:)
 
Mooi figuur heb je :thumb: Daar mogen meer vrouwen een voorbeeld aan nemen.
 
Goed bezig Mascha !
 
We willen nu Squats zien! :D
 
Back
Naar boven