- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.

jahahahaha.....ik heb het ook echt over de aanmeld datum op dit forum........
Thx Nick. Het is ook geweldig om met hem te trainen en op zijn manier.
Zodra hij hier op de sportschool komt laat ik het zeker weten. De datum staat nog niet echt vast omdat Dorian veel weg is de komende tijd. Maar zodra ik iets weet laat ik het weten![]()
!!!!!Ik zou gelijk een datum vastzetten!Gast ga op die uitnodiging in dan! even traininkje pakken met Mascha
Had direct een PM gestuurd van waar en wanneer!
Gruwelijk mooi fysiek!
helaas zijn die niet voor het oprapen en worden er vaker mannen voor gevraagd dan de dames....
. Uiteraard gaan we dan de atleten die wij geholpen hebben daar nog even verder helpen en we hopen dat ze het er goed gaan doen...

he mascha jij ent toch die vrouw van die fitness bij vosse bad... jongens die daar trainen die ik ken vinden je een beest -.-

he mascha jij ent toch die vrouw van die fitness bij vosse bad... jongens die daar trainen die ik ken vinden je een beest -.-
Maar ja daar zit mijn sportschool....en ik ben daar regelmatig uiteraard bezig met het oude ijzer

dank jullie voor jullie berichtjes...ik ga er nog van blozen
ik wel eens deadlifts maar ik moet een beetje uitkijken met mijn rug. Ik ben geboren met spinea bifida. Ik ben dus erg instabiel en doe alleen deadlift als ik weet dat mijn rug goed is. verder neem ik uiteraard niet het risico.