XXL Nutrition

Dorian Yates en Mascha

Gruwelijk..?
Ik vind het wel mooi eigenlijk. ;)

jahahahaha.....ik heb het ook echt over de aanmeld datum op dit forum........

Thx Nick. Het is ook geweldig om met hem te trainen en op zijn manier.
Zodra hij hier op de sportschool komt laat ik het zeker weten. De datum staat nog niet echt vast omdat Dorian veel weg is de komende tijd. Maar zodra ik iets weet laat ik het weten :D

Ok zeker doen, heel goed bezig! keep it tight ;)!!!!!

grtz Nick

zo te zien zijn er weer wat e-hero's opgestaan die athleten komen afzeiken.....

even ontopic, ga je nog een keer op het podium verschijnen in nederland of omgeving?

• Topic Starter Topic Starter
Helaas zijn er geen pro wedstrijden in NL, zeker niet voor dames BB...daarom zullen ze voorlopig een eindje uit de buurt zijn.
Maar mocht er een wedstrijd komen dan zal ik daar zeker staan.
Ik zou het geweldig vinden om weer eens op eigen bodem een wedstrijd te hebben. Als pro heb ik maar 1x in NL gestaan en dat is ook al aardig wat jaar geleden....

http://www.youtube.com/watch?v=bzmRzFeOg2k&feature=related

Gastoptreden dan? :engel:

Je moest er behoorlijk aan trekken Masha bij die laatste reps! :thumb:

goeie trianing

Laatst bewerkt:
Gastoptreden, ja als die er is dan zal ik die zeker doen :D helaas zijn die niet voor het oprapen en worden er vaker mannen voor gevraagd dan de dames....
ja die laatste reps waren behoorlijk pittig en het brandde als de hel....maar wel lekker. Dan weet je tenminste dat je iets gedaan heb...

Nog een paar dagen en dan gaan we naar de AC. Natuurlijk hier nog lekker ff beulen en dan bij MetroGym in Ohio verder :D. Uiteraard gaan we dan de atleten die wij geholpen hebben daar nog even verder helpen en we hopen dat ze het er goed gaan doen...
Dorian gaat dit jaar waarschijnlijk niet dus dat betekend dat er ook geen stand op de AC expo is van hem. Maarrrrr ik ga samen met zijn vrouw wel op de stand staan bij de FIBO. FF kijken of de mensen mij nog herkennen. Ik bedoel ik heb daar jaren als Figure atlete gewerkt en dit zal de eerste keer zijn dat de mensen mij gaan zien met meer massa :D

Mijn doel als fbb is de 3D fysiek te brengen. Ik bedoel daarmee niet groot en log te worden maar van alle kanten mooie rondingen. Hoop de klassieke fysiek terug te brengen en zodra de fysiekdivision er ook bij de pro`s is over te stappen naar die klasse

he mascha jij ent toch die vrouw van die fitness bij vosse bad... jongens die daar trainen die ik ken vinden je een beest -.-

Dat van die rondingen zie ik wel gebeuren. ;)

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

he mascha jij ent toch die vrouw van die fitness bij vosse bad... jongens die daar trainen die ik ken vinden je een beest -.-

Je durfde het toch nog aan..? ;)

positief hoop ik:o Maar ja daar zit mijn sportschool....en ik ben daar regelmatig uiteraard bezig met het oude ijzer:D

dumbbells gaan toch tot 50?

yep...en als dat een makkie is dan pak je er gewoon 2 LOL

Ziet er goed uit!

Doe je alleen hyper extensions voor onderrug of ook deadlifts?

dank jullie voor jullie berichtjes...ik ga er nog van blozen :D

ik wel eens deadlifts maar ik moet een beetje uitkijken met mijn rug. Ik ben geboren met spinea bifida. Ik ben dus erg instabiel en doe alleen deadlift als ik weet dat mijn rug goed is. verder neem ik uiteraard niet het risico.

dank jullie voor jullie berichtjes...ik ga er nog van blozen :D

ik wel eens deadlifts maar ik moet een beetje uitkijken met mijn rug. Ik ben geboren met spinea bifida. Ik ben dus erg instabiel en doe alleen deadlift als ik weet dat mijn rug goed is. verder neem ik uiteraard niet het risico.

Damn, dan ga er goed mee om meid! :bow:

Terug
Naar boven