Fitness Seller

droogtrainen...effectiefste methodes?

Jimmaey

Novice
Waardering
0
Ik sta nu op 92 kilo en heb mijn vetpercentage altijd zo laag mogelijk gehouden maar nu wou ik dus volledig droogtrainen zoveel mogelijk vet kwijtspelen.

nu is dus de vraag HOE begin ik hieraan? ik heb mijn voeding al aangepast naar magere producten. de fritte en de kebab ben ik ook al aan het laten :D Moet ik mijn trage trainingswijze aanhouden of zou ik sneller trainen en ipv 12 10 8 6 sets overgaan naar 4x 12 en wat van cardio zou ik moeten aanhouden? en ga ik spierverlies leiden door magerder te eten?

ik heb al heel wat manieren gehoord ma nu wil ik het eens van de mensen iets horen die hier ervaring mee hebben.

bedankt voor de hulp op voorhand

Van krachttraining wordt je niet droger. Krachttraining is om spier te winnen, of om spier te behouden tijdens de cut. Train zwaar, doe hooguit wat minder volume (omdat je minder calorieen krijgt om te herstellen). Dieet en eventueel cardio zorgen wel dat je afvalt en vet verliest.

Als je wilt droog worden zal je aan cardio moeten doen.

als je droog wilt worden zul je niet b**chen, discipline moeten hebben, aan cardio doen en je voeding optimaal aanpassen.

use them legs boy! via je benen kan je de meeste calorien verbranden... fietsen, lopen, steppen en dit gedurende minstens 30 minuten (vanaf dan begin je pas echt goed vet te verliezen)

kies een tempo dat je volhoudt, terwijl je toch goed moe bent achteraf ;)

succes man :thumbs:

P.S.: probeer je maaltijden kleiner te maken en meer te verdelen over de loop van de dag (5-6 kleine maaltijden zodat je net onder je onderhoud bent)... probeer hoog in eiwitten te blijven en carbs (= KH = koolhydraten = suikers) binnen de perken te houden
inname van groene thee extracten zou ook helpen om calorien te verbranden evenals het veel drinken van water...

mik op een verlies van max 1 kilo per week en hou je training vol

• Topic Starter Topic Starter
ok ik heb hieruit al nieuwe dinge bijgeleerd maar discipline zal geen probleem zijn. moet ik mijn trainingen halveren en meer cardio in de plaats gooien of toch evenveel training houden (circa 2 uur) en daar nog eens een (45min - 1 uur) bijpakken aan cardio? kweet ni of ik dit nog realistisch is na een zware training nog eens een uur cardio en dit 5x per week. is dit haalbaar?

ps bedankt voor de tips laat ze maar komen alles wat ik uit jullie ervaring kan leren moet ik zelf niet meer leren uit eigen ervaring.

Halfuurtje explosief trainen met een goed splitschema en daarna een halfuurtje cardio is voldoende hoor.

ik zou vooral niet lichter gaan trainen indien je massa wil behouden. Hoe lang je train zegt ons weinig. Sommigen doen in een uur net zoveel als anderen in 3 uur. Maar in een uur moet je in principe genoeg kunnen doen. Dus probeer dat uur zo efficient mogelijk te besteden.

Cardio direct na trainen, of anders eerder eerder of later op de dag. Liefst met een uurtje of 12 ertussen. Bijvoorbeeld 's ochtends vroeg cardio, en 's avonds KT, of omgekeerd.

Terug
Naar boven