Ik sta nu op 92 kilo en heb mijn vetpercentage altijd zo laag mogelijk gehouden maar nu wou ik dus volledig droogtrainen zoveel mogelijk vet kwijtspelen.
nu is dus de vraag HOE begin ik hieraan? ik heb mijn voeding al aangepast naar magere producten. de fritte en de kebab ben ik ook al aan het laten
Moet ik mijn trage trainingswijze aanhouden of zou ik sneller trainen en ipv 12 10 8 6 sets overgaan naar 4x 12 en wat van cardio zou ik moeten aanhouden? en ga ik spierverlies leiden door magerder te eten?
ik heb al heel wat manieren gehoord ma nu wil ik het eens van de mensen iets horen die hier ervaring mee hebben.
bedankt voor de hulp op voorhand
nu is dus de vraag HOE begin ik hieraan? ik heb mijn voeding al aangepast naar magere producten. de fritte en de kebab ben ik ook al aan het laten
Moet ik mijn trage trainingswijze aanhouden of zou ik sneller trainen en ipv 12 10 8 6 sets overgaan naar 4x 12 en wat van cardio zou ik moeten aanhouden? en ga ik spierverlies leiden door magerder te eten?ik heb al heel wat manieren gehoord ma nu wil ik het eens van de mensen iets horen die hier ervaring mee hebben.
bedankt voor de hulp op voorhand