MuscleMeat

Dwang in Islam,kan dat??

Waarom zou de man zijn vrouw niet slaan als ze zijn daden openbaar maakt ?

leg je vraag uit ... of formuleer het anders zodat ik een antwoord kan geven ... en met lachen en niet serieus doen kom je ook niet ver..als je serieuze antwoorden wil wees dan serieus .

Btw, helpt zoiets wel , zo'n tikje geven op de hand ? WTF

Degene zou ook geen pijn moeten voelen als dit jou idee is.
Het hele idee is geen mishandeling.
maar om een IDEE te geven om de gene te laten denken dat degene ERG ver is gegegaan in zijn/haar DADEN.
(Zodat diegene gaat nadenken over de daden die hij/zij heeft begaan)

Dus jij gaat hier een beetje zitten overdrijven.
Ik weet het is erg moeilijk voor je als niet-moslim om een moslim gelijk te geven wanneer je zelf ANTI-Islam bent daarom ben ik ook voorbereid om al jullie vragen zo zorgvuldig te antwoorden

Mvg,

N000b

leg je vraag uit ... of formuleer het anders zodat ik een antwoord kan geven ... en met lachen en niet serieus doen kom je ook niet ver..als je serieuze antwoorden wil wees dan serieus .

In dat filmpje zegt men dat de vrouw de man geen tik mag geven, maar enkel naar de rechter moet stappen. Waarom ? Zij mag kennelijk de man niet zelf 'opvoeden', want de kans bestaat dat de man haar dan echt hard zou slaan.
Men argumenteert bij de man dat hij eerst de vrouw zelf moet opvoeden om haar naam in 'ere' te houden, maar de vrouw moet direct naar de rechter stappen.

Nou dan vraag ik mij af:
En de eer van de man dan ? Zou hij niet in zijn eer gekrenkt worden ? (net zoals bij vrouwen). Als hij dan in zijn eer gekrenkt wordt, bestaat er dan niet de mogelijkheid dat hij zijn vrouw dan toch slaat ?

Ik snap de logica erachter gewoon niet. Duidelijk wordt er geen gelijkheid gemaakt, dat is een feit.

En ik lach, want what the **** is een 'tik' eigenlijk ? Haalt dat iets uit ?
Wat verstaan jullie onder 'slight beating'. Het is nog steeds barbaars om een vrouw een 'beating' te geven in eerste zin, maar goed, als het 'slight' is, dan is het wel ok...:o
En hoe vaak mag je haar een 'slight beating' geven eigenlijk ?

maar om een IDEE te geven om de gene te laten denken dat degene ERG ver is gegegaan in zijn/haar DADEN.

Ik weet het is erg moeilijk voor je als niet-moslim om een moslim gelijk te geven wanneer je zelf ANTI-Islam bent daarom ben ik ook voorbereid om al jullie vragen zo zorgvuldig te antwoorden

Mvg,

N000b

Ben ik nu de enige die beseft hoe belachelijk dat klinkt ?
*pets*
Jaja, om je laten weten dat je te ver gegaan bent, vrouwtje!
Vrouw: omg, hij heeft mij een *pets* gegeven. Nu drinkt het mij door dat het fout was om een andermans zaad te slikken. Nu opent mijn ogen hoor!

:rolleyes::roflol:

Ik pobeer serieus te blijven, maar dat gaat erg moeilijk met zo'n wetgeving.

Mvg,

N000b
Hij was vroeger een turkse moslim, maar hij is nu een heretic, een afvallige
Net zoals Ehsan Jami. Dus hij weet zeker WEL wat je bedoelt, hij probeert je alleen uit te lokken. Je weet wat er over huichelaars wordt gezegd toch?

De profeet heeft hierover gezegd, de loyaliteit van de huichelaar is samen met die van de ongelovigen, en het is algemeen bekend dat Cyan zich liever aan de kant van de ongelovigen bevindt en heult dan zijn eigen ex broeders.
cynisch zijn met ayah van ALLAH, voordeel zoeken in de moeilijke conditie van moslims, de verwachting van moslimsfouten.erkondig de huichelaars, dat hen een pijnlijke straf wacht. Zij, die ongelovigen tot vrienden nemen liever dan gelovigen,
Het niet nakomen van afspraken en het liegen , hebben tot ongelovigheid bij hen geleid, en dit hoogstwaarschijnlijk wat er bij Cyan gebeurd is. Maar zelfs na waarschuwingen sluit hij alsnog zijn ogen terwijl de waarheid zich voor hem bevindt

Ben ik nu de enige die beseft hoe belachelijk dat klinkt ?
*pets*
Jaja, om je laten weten dat je te ver gegaan bent, vrouwtje!
Vrouw: omg, hij heeft mij een *pets* gegeven. Nu drinkt het mij door dat het fout was om een andermans zaad te slikken. Nu opent mijn ogen hoor!

:rolleyes::roflol:

Ik pobeer serieus te blijven, maar dat gaat erg moeilijk met zo'n wetgeving.

Je hebt laten zien hoe belachelijk en kinderachtig je bent daarom ga ik niet meer in op in jou vragen en opmerkingen.

Jij zou het niet erg vinden als ongelovige dat je vrouw genaaid wordt door anderen maar dat geldt niet voor iedereen ;)

Hij was vroeger een turkse moslim, maar hij is nu een heretic, een afvallige
Net zoals Ehsan Jami. Dus hij weet zeker WEL wat je bedoelt, hij probeert je alleen uit te lokken. Je weet wat er over huichelaars wordt gezegd toch?

Van dat hij een ex-moslim was wist ik niet. maar dat verklaart ook wel alles eigenlijk.
Hij wilt de waarheid niet accepteren ook al weet hij dat dit de Enige en Echte waarheid is.

ik weet het beste broeder(Bedankt voor je inzet) daarom laat ik het hierbij :) ik dacht even dat hij serieus was maar dat duurde niet lang .. ik weet nu wat zijn doel is.

Vragen van andere ( die serieus zijn ) zijn van harte welkom :)

Je hebt laten zien hoe belachelijk en kinderachtig je bent daarom ga ik niet meer in op in jou vragen en opmerkingen.

Jij zou het niet erg vinden als ongelovige dat je vrouw genaaid wordt anderen maar dat geldt niet voor iedereen ;)

Nou, niet iedereen heeft problemen om het te doen met anderen. Nooit gehoord van bijvoorbeeld swingers ?
In coïtuscetera zie ik dat ook vaak, koppels die het met andere koppels doen. Er bestaat gewoon een ganse subcultuur daarin. En ze zien er allemaal zo gelukkig uit. Ik ga mijn leven niet vasthangen aan (imo) dwaze regels en leven in beperkingen. Wat een doodszonde is dat. Maar dat is dan mijn levensbeschouwing:)

Idd, val niet in zijn listen en leugens, zijn hart is gevuld met verwarring en donkerheid en hij kan het licht niet zien als oogkleppen die hem zijn zicht blokeren
Hij probeert je van het Pad der gerechtigheid af te laten dwalen, maar hij is gewoon jaloers omdat hij eeuwige verlichting nooit zal bereiken

Nou, niet iedereen heeft problemen om het te doen met anderen. Nooit gehoord van bijvoorbeeld swingers ?
In coïtuscetera zie ik dat ook vaak, koppels die het met andere koppels doen. Er bestaat gewoon een ganse subcultuur daarin. En ze zien er allemaal zo gelukkig uit. Ik ga mijn leven niet vasthangen aan (imo) dwaze regels en leven in beperkingen. Wat een doodszonde is dat. Maar dat is dan mijn levensbeschouwing:)

Vooral doen :) niemand die je tegenhoud maar wie het laatst lacht lacht het beste

The unbelievers shall endure forever the torment of Hell.
The punishment will never be lightened, and they shall be speechless with despair. We do not wrong, themselves.

:roflol:

Ik beken, mijn ultieme levensdoel is zoveel moslims afvallig maken, ik heb samen met satan een demonisch plan.
En zonder jullie had ik bijna mijn plan waargemaakt! Curses and brats!
Maar ik zal niet opgeven, want Voorwaar, Sjaytaan is de echte alwetende en alwijze En de meest barmhartige.

Oh brother :roflol:

Jij zou het niet erg vinden als ongelovige dat je vrouw genaaid wordt door anderen maar dat geldt niet voor iedereen ;)

Nee, hij heeft laten zien hoe belachelijk simpel je koran redenaties zijn als het om dergelijke zaken gaat. Het 'uit de tent lokken' is een logische bezigheid die mensen in staat stelt logische fouten op te sporen, als ze daar zelf de vermogens toe missen.

Het afdoen van dergelijke vragen als belachelijk en kinderachtig verraadt een groot deel van je wezen en de afwezigheid van oprechtheid; immers, als het echt zulke kinderachtige gedachten waren, waarom heeft jouw exegese van een goddelijk boek als de koran er dan zo'n moeite mee?

En natuurlijk ga je er niet meer op in, mensen ruiken de ondergang van hun eigen overtuigingen van mijlenver en er zijn weinigen in staat toe te geven dat ze zo lang in sprookjes hebben geloofd. Het is makkelijker te zwelgen in stompzinnigheid dan toe te geven dat je het je denken kenmerkt.

Nee, hij heeft laten zien hoe belachelijk simpel je koran redenaties zijn als het om dergelijke zaken gaat. Het 'uit de tent lokken' is een logische bezigheid die mensen in staat stelt logische fouten op te sporen, als ze daar zelf de vermogens toe missen.

Het afdoen van dergelijke vragen als belachelijk en kinderachtig verraadt een groot deel van je wezen en de afwezigheid van oprechtheid; immers, als het echt zulke kinderachtige gedachten waren, waarom heeft jouw exegese van een goddelijk boek als de koran er dan zo'n moeite mee?

En natuurlijk ga je er niet meer op in, mensen ruiken de ondergang van hun eigen overtuigingen van mijlenver en er zijn weinigen in staat toe te geven dat ze zo lang in sprookjes hebben geloofd. Het is makkelijker te zwelgen in stompzinnigheid dan toe te geven dat je het je denken kenmerkt.

Misschien ben ik niet zo goed in het geven van een perfect antwoord maar dat komt voornamelijk dat ik nog jong ben en dat ik nog een lange tijd te gaan heb om zover te komen dat ik alle vragen perfect kan beantwoorden.
Maar ik doe mijn uiterste best om mijn antwoorden zo goed mogelijk te formuleren en neem van mij maar aan dat dat niet aan Islam ligt maar aan mij.
Als je je echt wilt verdiepen in de Islam kijk dan naar videos van goede geleerden zoals : Ahmad Deedat en Khalid Yasin ( zijn accent is beter )

Hij beledigt mijn geloof,hij lacht mij uit en jij verwacht dat ik hem nog ga helpen zijn vragen te antwoorden wanneer hij in elke van zijn tekst met smileys die lachen op de grond en dat hij dit namens de saytan schrijft dat ik dit allemaal serieus ga nemen en terug ga schrijven ... nee maar dan heb je het mis,dan zal ik mijn tijd verdoen.

Hij beledigt mijn geloof,hij lacht mij uit en jij verwacht dat ik hem nog ga helpen zijn vragen te antwoorden wanneer hij in elke van zijn tekst met smileys die lachen op de grond en dat hij dit namens de saytan schrijft dat ik dit allemaal serieus ga nemen en terug ga schrijven ... nee maar dan heb je mis,dan zal ik mijn tijd verdoen.

Hij beledigt je geloof... Och arme. Ik vraag me af hoe je iemand vragen kan stellen over z'n geloof ZONDER deze te beledigen, de lengte van religieuze tenen is ongekend.

Hoe kan je iemands overtuigingen beledigen? Vreemde zaak: ga roepen dat Darwin, Einstein of Maxwell een kwade rotzak was en niemand zal zich persoonlijk beledigd voelen. Doe hetzelfde met religieuzen en hopla; the shit hits the fan.

Schrijf een boek a la de duivelsverzen over de evolutietheorie en kijk hoeveel tijd je nodig hebt om iets als een 'fatwa' te ontketenen.

Je bent nog jong; ga eens wat fatsoenlijks lezen dan ipv de koran. Open your eyes, do yourself a favour. Het is eng, oké, heel eng. Maar iemand met het minste aan moed en eerlijkheid in z'n donder zal die stap kunnen zetten. Begin eens bij de aanvaarding van de ziel en waar deze op rust. Leg dit dan eens naast de huidige stand van zaken in de neuropsychologie/ cognitieve wetenschappen en denk aan Galileo...

Hij beledigt je geloof... Och arme. Ik vraag me af hoe je iemand vragen kan stellen over z'n geloof ZONDER deze te beledigen, de lengte van religieuze tenen is ongekend.

Hoe kan je iemands overtuigingen beledigen? Vreemde zaak: ga roepen dat Darwin, Einstein of Maxwell een kwade rotzak was en niemand zal zich persoonlijk beledigd voelen. Doe hetzelfde met religieuzen en hopla; the shit hits the fan.
Kun je zien dat je nooit verder bent gekomen dan je computerscherm.:rolleyes:

Gorrtste deel van West- en Oost Europa (niet toeristische gebieden, met name in Oost Europa). Meegelopen met demonstraties en betrokken geweest bij politieke vechtpartijen.

Verder heb ik door mijn inzet voor een verscheidenheid aan zaken veel mensen te spreken gekregen, oa. de Palestijnse situatie.

Terug
Naar boven