Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom mag je een vrouw een lichte tik geven? Wat geeft jou als man zijnde dat recht?
Niet aan mij om hier een reactie op te geven simpelweg omdat ik er geen ervaring of kennis over heb. Maar heden ten dagen ken ik geen Moslim die zijn vrouw met een stok(je) slaat.nee,dat is dan weer OPVOEDING ... en dit hier met dat kleine stokje van 5 gram en ong 10 cm lange is onderdrukking en mishandeling van de vrouw ...
Leer jij eens een ziekte te definiëren.Als je denkt dat homocoïtusualiteit een ziekte is, heb je zelf last van een flinke ziekte:
gedachtenkanker.
Mijn innige deelneming voor het verlies uwer verstand.
Niet aan mij om hier een reactie op te geven simpelweg omdat ik er geen ervaring of kennis over heb. Maar heden ten dagen ken ik geen Moslim die zijn vrouw met een stok(je) slaat.
Dat zal dan wel aan de ''Mens'' zelf liggen en niet aan de Islam zoals velen beweren![]()
Niet aan mij om hier een reactie op te geven simpelweg omdat ik er geen ervaring of kennis over heb. Maar heden ten dagen ken ik geen Moslim die zijn vrouw met een stok(je) slaat.
Leer jij eens een ziekte te definiëren.
God, je zal een keer iemand gelijk moeten geven of niet?Prima:
korte definitie van gedachtenkanker: overwoekering der zinnigheid door losgeslagen irreële denkbeelden.
God, je zal een keer iemand gelijk moeten geven of niet?
Doorgaans ben ik bekender met de term 'jezus' als mensen me aanspreken in dergelijke bewoordingen, maar 'god' is voor de verandering wel leuk.
En ja, ik zal wel een keer iemand gelijk moeten geven. Maar jou niet. Jouw gedachten zijn het slachtoffer van gedachtenkanker.

Man je maakt er een grap van als ik je met je neus op een feit druk.Doorgaans ben ik bekender met de term 'jezus' als mensen me aanspreken in dergelijke bewoordingen, maar 'god' is voor de verandering wel leuk.
En ja, ik zal wel een keer iemand gelijk moeten geven. Maar jou niet. Jouw gedachten zijn het slachtoffer van gedachtenkanker.
Dus schizofrenie is volgens jou geen ziekte?Je bent een ongewenste verstoring van de normale situatie
Je schijnt zelf niet te 'lijden' onder je aandoening.
Maar goed, om een aanvulling te doen op je monsterbron, hier wat het 'Coëlho zakwoordenboek der geneeskunde' over de term 'ziekte' te zeggen heeft:
"Elk proces in het organisme, dat t.g.v. schadelijke invloeden veranderingen teweegbrengt in de kwantitatieve of kwalitatieve werking van cellen of weefsels, waardoor het functionele evenwicht van lichaam en/of geest wordt verstoord"
Lijkt me duidelijk.
Doorgaans ben ik bekender met de term 'jezus' als mensen me aanspreken in dergelijke bewoordingen, maar 'god' is voor de verandering wel leuk.
Kon ik je maar meer karma geven 
YouTube - De Positivoos - Onze god is de besteOnze God is de beste
Onze God is kampioen
Daarom zijn wij in het westen
Relatief in goede doen Kijk die andere religies
Wat een puinhoop heerst er daar
Baby's vol met vieze vliegies
Hele volk'ren de sigaar
Moeten ze maar niet zo maf zijn
Om te zweren bij een God
Waardoor ze arm of slechter af zijn
Ontevreden met hun lot
Mohammed doet in leproze
Kijk maar bij de evenaar
Hindoes wonen zelfs in dozen
Boeddha maakt je bedelaar
Brahma is één van de booste
Shiva een grote klier
Al die gozers uit het Oosten
Nee, die moeten wij niet hier
Ja, wij zijn hier in het westen
Nog het best in goede doen
Onze Heer blijft toch de beste
Hij is wereldkampioen
Hij is wereldkampioen
nee,dat is dan weer OPVOEDING ... en dit hier met dat kleine stokje van 5 gram en ong 10 cm lange is onderdrukking en mishandeling van de vrouw ...