- Waardering
- 279
Homofilie is ook een ziekte, een ziekte die uitgeroeid kan worden.
Als er genoeg tijd,geld en research in wordt gestoken dan kunnen deze terminale zieken genezen worden

o kereltje toch
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homofilie is ook een ziekte, een ziekte die uitgeroeid kan worden.
Als er genoeg tijd,geld en research in wordt gestoken dan kunnen deze terminale zieken genezen worden

Ga je nu lopen mierennken bij verkeerd woordgebruik, je weet zelf goed wat er bedoeld wordt.Terminaal zieken...
Dus homo's bevinden zich allemaal in de laatste levensfase? Potverdomme nog aan toe. Dat is me ook wat. Alle homo's binnen de kortste keren dood? Of...
Een homo van 70 jaar oud, die al sinds z'n pubertijd weet hoe z'n geaardheid is, heeft dus zo'n 50 jaar in de terminale fase geleefd.
Uitzonderlijk.
Don't talk shit.
Terminaal zieken...
Dus homo's bevinden zich allemaal in de laatste levensfase? Potverdomme nog aan toe. Dat is me ook wat. Alle homo's binnen de kortste keren dood? Of...
Een homo van 70 jaar oud, die al sinds z'n pubertijd weet hoe z'n geaardheid is, heeft dus zo'n 50 jaar in de terminale fase geleefd.
Uitzonderlijk.
Don't talk shit.
Kennelijk begrijp je geen hol van mijn postings.Weer een goed voorbeeld van over hoe moslims denken over andere mensen met eigenschappen die hun geloof niet aanstaat, en een goed voorbeeld dat ze hier niet thuis horen.
Kennelijk is hert nog steeds een taboe hoe het vroeger een taboe was om over coïtus te praten. Als je alle zaken op een rijtje zet is homocoïtusualiteit een afwijking en wat noemen we een afwijking ook wel? Een ziektebeeld.Ik begrijp er alles van, maar wat ik niet begrijp is dat mensen het een ziekte durven te noemen, we leven niet meer in de middeleeuwen, als jij een homohater bent jou probleem, maar ze vallen jou er toch niet mee lastig? En nee ik ben geen homo, maar zolang ze mij niet lastig vallen of ongevraagd aan mijn reet zitten, heb ik geen problemen met homo's, en ik hoef ze ook niet zien zoenen, maar ook dat heb ik nog nooit gezien, dus lekker belangrijk dat er homo's rondlopen op deze aardkloot, er zijn wel andere mensen waar ik me veel meer aan irriteer dan "deze ziekte".
Kennelijk is hert nog steeds een taboe hoe het vroeger een taboe was om over coïtus te praten. Als je alle zaken op een rijtje zet is homocoïtusualiteit een afwijking en wat noemen we een afwijking ook wel? Een ziektebeeld.
Aldus wikipedia.Volgens de gelovigen misschien, wat voor mij een ziektebeeld is.
Geloof is ook een ziekte die genezen kan worden, educatie.
Aldus wikipedia.
1. Ziekte van een mens is een ongewenste verstoring van de normale situatie.
2. "Een ziekte" als een abstract woord voor een complex van eigenschappen die zieken kunnen vertonen is een naam die ook betekenis kan hebben zonder dat er een 'lijder' aan te pas komt. Een 'kwaal'.
Geloof is ook een ziekte die genezen kan worden, educatie.

Het lichamelijke proces in deze situatie.

Nog niet nee
Daarom zeg ik, met genoeg research en geld kan deze ziekte aangepakt worden
Ik weet zeker dat het verholpen kan worden, immers een arts moet genezen. En voor iedereen die er voor openstaat moet er een alternatief zijn.
Dat zou mij echt prachtig lijken, om later een medicijn te vinden dat homofilie uitroeit/tegengaat.
De hasanat die ik ervoor van Allah swt zou krijgen is ook zeker een mooi vooruitzicht![]()
Jij gaat ervan uit dat het een ziekte is, terwijl dat gewoon uit de lucht gegrepen is...
Mjah, binnen paar jaar ga je 'opeens' zeggen dat homo's dan weer ok zijn en dat je geen recht hebt om over hen te oordelen net zoals je op de ene dag op de andere een totaal andere mening had over de palestijnen en hun zelfmoordaanslagen. Toont aan dat je een labiele persoon bent en dat je je zeer rap laat beïnvloeden door zogenaamde 'hooggeleerden'.
Je zweert hoog bij laag dat je het bij de rechte eind en komt zo overtuigend over dat je een gevaarlijke zot lijkt en op de ene of andere moment staat je mening haaks op wat je eerder zei...
Zo'n indruk heb ik van u...
Jij gaat ervan uit dat het een ziekte is, terwijl dat gewoon uit de lucht gegrepen is...
Mjah, binnen paar jaar ga je 'opeens' zeggen dat homo's dan weer ok zijn en dat je geen recht hebt om over hen te oordelen net zoals je op de ene dag op de andere een totaal andere mening had over de palestijnen en hun zelfmoordaanslagen. Toont aan dat je een labiele persoon bent en dat je je zeer rap laat beïnvloeden door zogenaamde 'hooggeleerden'.
Je zweert hoog bij laag dat je het bij de rechte eind en komt zo overtuigend over dat je een gevaarlijke zot lijkt en op de ene of andere moment staat je mening haaks op wat je eerder zei...
Zo'n indruk heb ik van u...
Aldus wikipedia.
1. Ziekte van een mens is een ongewenste verstoring van de normale situatie.
2. "Een ziekte" als een abstract woord voor een complex van eigenschappen die zieken kunnen vertonen is een naam die ook betekenis kan hebben zonder dat er een 'lijder' aan te pas komt. Een 'kwaal'.