Fitness Seller

Dwang in Islam,kan dat??

ja dat heeft ie .. hij is zelf ONZIN ...

Moge Allah (c.c) ons geduld geven tegen over de haat zaaiers van de islam, die geen enkel info hebben over de heilige boek en over Allah (c.c) en zijn Profeet Mohammed (sav)
Kom met bewijzen mensen kom met bewijzen uit Koran. Dan neem ik intitatief om te antwoorden en mensen hier zoveel mogelijk duidelijkheid te geven over dit prachtige geloof.

Mashallah ik waardeer je inzet.
Maar dit is niet de goede plek om dit soort initatieven te starten. Maar niemand stopt je om het te proberen, vergeet niet Allah leidt zij die rechtvaardig en standavastig zijn, in goed en kwaad, donker en licht

Jij gaat ervan uit dat het een ziekte is, terwijl dat gewoon uit de lucht gegrepen is...
Mjah, binnen paar jaar ga je 'opeens' zeggen dat homo's dan weer ok zijn en dat je geen recht hebt om over hen te oordelen net zoals je op de ene dag op de andere een totaal andere mening had over de palestijnen en hun zelfmoordaanslagen. Toont aan dat je een labiele persoon bent en dat je je zeer rap laat beïnvloeden door zogenaamde 'hooggeleerden'.
Je zweert hoog bij laag dat je het bij de rechte eind en komt zo overtuigend over dat je een gevaarlijke zot lijkt en op de ene of andere moment staat je mening haaks op wat je eerder zei...
Zo'n indruk heb ik van u...

Bewerk

Laatst bewerkt:
Jij gaat toch ook niet een potlood slijpen met een ander potlood je gaat opzoek naar een puntenslijper ? wat als je een potlood wilt slijpen met een ander potlood ..dan noemen ze jou ZIEK

Jij hebt ook echt het iq van een strontvlieg zo te zien.

Mashallah ik waardeer je inzet.
Maar dit is niet de goede plek om dit soort initatieven te starten. Maar niemand stopt je om het te proberen, vergeet niet Allah leidt zij die rechtvaardig en standavastig zijn, in goed en kwaad, donker en licht

"Invite all to the way of your Lord with Wisdom and beautiful Preaching" (Quran 16:125)
Beste broeder,
Ik weet dat hier mensen zijn die zo koppig zijn maar proberen is het waard.
Allah (cc) heeft ons mensen gevraagd dawa(uitnodigen tot deze mooi geloof) te doen net als ons profeet (sav)

dus mensen met opmerkingen of vragen ,zit hier goed

Het is ook een ziekte, het is abnormaal en het druist tegen de natuur in. Dat ze maatschapij ervoor kiest om dat niet zo te zien is wat anders. Binnen een paar jaar ga ik dat zeggen? Zolang de koran preekt dat homofilie een zonde is, en last time when i checked was dat wel zo blijf ik bij mijn mening.

Dat over palestijnen en zelfmoordaanslagen, en dat ik daarover van mening veranderd ben noem jij labiel gedrag? Hmm apart dus als iemand zijn mening herziet over iets is hij labiel he. Dan ben jij de meest labiele persoon die er is om je geloof te herzien.Overigens toont aan dit en dat, wie ben jij?
Laat me je graad of diploma in psychologie eens zien, dan overweeg ik wel om je mening eens te laten bezinken.

Het is niet omdat homofilie een zonde is, dat jij het dan mag verbieden of over hen oordelen...over dat laatste 2 zaken staan ook heel wat in de koran.
Vergeet dat niet toe te passen...
Als het een zonde is, dan zullen ze daarvoor wel bestraft worden, wat moei jij u ?
Dat jij ook ervan uitgaat dat het een ziekte is en ze nu op dit moment geen middel voor hebben, geef je aan dat ze daan het homo-zijn niets kunnen doen. Waarom zou je ze dan momenteel straffen ?

Het is gewoon ongelooflijk dat jij op de ene moment zo zelfzeker bent van jezelf en op de andere moment van mening herziet in een zo kort mogelijk tijd met weinig nuances. Dan ben je zeker en vast beïnvloedt geweest door iemand. Wel, het kan zijn dat je later ook beïnvloedt wordt door iemand anders die dan homo's niet ziet als ziekte.
Het jammere is dat je niet luistert naar zogenaamde 'heidenen' maar enkel naar 'hooggeleerde' moslims terwijl ze dezelfde standpunten hadden.
Hier heb je vaak gediscusieerd met mensen die tegen de aanslagen waren en jij luisterde nooit naar hem. En nu opeens ben je zo hard van mening veranderd en mijn kop eraf dat het door een 'moslim' was. Heb ik nou gelijk of niet ?

Het is niet omdat homofilie een zonde is, dat jij het dan mag verbieden of over hen oordelen...over dat laatste 2 zaken staan ook heel wat in de koran.
Vergeet dat niet toe te passen...
Als het een zonde is, dan zullen ze daarvoor wel bestraft worden, wat moei jij u ?
Dat jij ook ervan uitgaat dat het een ziekte is en ze nu op dit moment geen middel voor hebben, geef je aan dat ze daan het homo-zijn niets kunnen doen. Waarom zou je ze dan momenteel straffen ?

Het is gewoon ongelooflijk dat jij op de ene moment zo zelfzeker bent van jezelf en op de andere moment van mening herziet in een zo kort mogelijk tijd met weinig nuances. Dan ben je zeker en vast beïnvloedt geweest door iemand. Wel, het kan zijn dat je later ook beïnvloedt wordt door iemand anders die dan homo's niet ziet als ziekte.
Het jammere is dat je niet luistert naar zogenaamde 'heidenen' maar enkel naar 'hooggeleerde' moslims terwijl ze dezelfde standpunten hadden.
Hier heb je vaak gediscusieerd met mensen die tegen de aanslagen waren en jij luisterde nooit naar hem. En nu opeens ben je zo hard van mening veranderd en mijn kop eraf dat het door een 'moslim' was. Heb ik nou gelijk of niet ?

Ik neem aan dat je jouw diploma in psychologie dus niet kunt laten zien?
Voor de rest val je in herhaling, ik begreep het de eerste keer wel en mijn post daarover blijft staan, ik zou het wel weer kunnen proberen maar dat is tevergeefs

Ik neem aan dat je jouw diploma in psychologie dus niet kunt laten zien?
Voor de rest val je in herhaling, ik begreep het de eerste keer wel en mijn post daarover blijft staan, ik zou het wel weer kunnen proberen maar dat is tevergeefs

Nee, een diploma psychologie heb ik niet.
Ik kom over een paar jaar terug.
En ik val niet geheel in herhaling. Antwoord is hierop:

Hier heb je vaak gediscusieerd met mensen die tegen de aanslagen waren en jij luisterde nooit naar hem. En nu opeens ben je zo hard van mening veranderd en mijn kop eraf als het niet door een 'moslim' was. Heb ik nou gelijk of niet ?

Wie heeft er u beïnvloedt ?
Ik ben er 99% van overtuigd dat het een 'hooggeleerde' moslim was met zeer veel korankennis.
Jij luistert enkel naar dat soort mensen, ook al zeggen 'heidenen' hetzelfde als hen. Maar naar dat laatste luister je nooit en probeer je altijd in te gaan op hun argumenten...
Je benadert de ene groep met zoveel sceptici (heidenen) en de andere volg je als een blinde schaap.(moslims)

Maar jah, ik ben maar een ketter dus je luistert toch niet naar me.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
ja dat heeft ie .. hij is zelf ONZIN ...

Moge Allah (c.c) ons geduld geven tegen over de haat zaaiers van de islam, die geen enkel info hebben over de heilige boek en over Allah (c.c) en zijn Profeet Mohammed (sav)
Kom met bewijzen mensen kom met bewijzen uit Koran. Dan neem ik intitatief om te antwoorden en mensen hier zoveel mogelijk duidelijkheid te geven over dit prachtige geloof.

Was mohammed pedofiel?
Is het waar dat je kamelen, geiten of andere dieren mag nken wanneer je vrouw onrein is?
Mag je homo's van een gebouw afgooien omdat ze ziek zijn?
Mag je vrouwen slaan en onderdrukken?
Is het waar dat mohammed zijn eigen poep at om te overleven?

Was mohammed pedofiel?
Is het waar dat je kamelen, geiten of andere dieren mag nken wanneer je vrouw onrein is?

Allemaal niet waar. En als je denkt dat deze uitspraken waar zijn. kom dan met bewijzen(uit de Qoran of Hadiths beste forumlid ;)

Neen, hij was gewoon een man van zijn tijd, toen (en op sommige plaatsen nu nog) was het gebruikelijk om met kinderen te huwen, wat niet wegneemt dat ik het walgelijk vind.

Neen, deze hadith zijn twijfelachtig of verzonnen.
neen, als ze ziek zijn moet je ze naar de dokter brengen.
Neen, men mag zijn status als man niet misbruiken om de vrouw te onderdrukken, verder is het wel toegestaan een lichte tik te geven. ( niet met een hamer maar met een miswak )
Weet ik niet en wil ik niet weten :eek:

Waarom mag je een vrouw een lichte tik geven? Wat geeft jou als man zijnde dat recht?

Onzinnig, de opvoedende tik naar kinderen vat je toch ook niet op als een klap met een moker?

nee,dat is dan weer OPVOEDING ... en dit hier met dat kleine stokje van 5 gram en ong 10 cm lange is onderdrukking en mishandeling van de vrouw ...

Terug
Naar boven