AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.541
Oke, nox pump had goed effect hier na 2/3e proefzakje. 1/3e uitgebraakt, jeumig wat is dat vies mn lichaam kon het gewoon niet binnen houden :roflol: Maar behalve dat t een lekkere training was, wat merkte je precies?

Merkte bij nox pump vooral dat ik snel herstelde tussen sets (3e setje benchen voelde bijna zo aan als 1ste setje) en met no xplode had ik het idee meer kracht te hebben (allebei nice!).

Gisteren voelden de 1e & 2e set incl. DB-presses gruwelijk easy aan (en dat waren niet mijn eerste oefeningen), was lekker gemotiveerd, goede focus en ook lekker: geen crash achteraf! :D

Junkies. :D

overdosis NO-Xplode, overdosis Crack! / noxipro - ik krijg hier allemaal een ongemakkelijk gevoel bij - beetje hyperachtig gedrag vertoonde ik dan - niks voor mij

stevige training dwarfje - maar waarom over 6 reps in - bij de grote compounds kan ik mij dat voorstellen zoals squats en benchpress , maar er zitten een aantal iso-oefeningen bij waar ik zelf er een andere reprange op na hou
zoals bijv de laterals of legcurls ( deze doe ik eigenlijk nooit meer ) shame :o

why girl - tell me why:)

• #7.544
Vanochtend Unleash!v3 nog eens geprobeerd: op aanraden van een vriend die hoorde hoe ik reageerde op Crack, hij snapte niet dat Unleash niks voor me was.
Halverwege de training zwaar misselijk van het spul, aan het eind van de training had ik nog steeds zin om de boel er uit te gooien. Uur na training begint het een beetje (niet veel) lekker te voelen. Conclusie: het is echt niks voor me.

Triceps pushdown
6*35kg
7*35kg
7*40kg
...50kg is full-stack op dit apparaat :cool:

Skullcrushers
6*EZ-bar+12,5kg
4*EZ-bar+12,5kg *grom*
4*EZ-bar+12,5kg *DW ontplofte bijna*

Chin-up AMRAP
4x
3,5x
2,5x
...voor de duidelijkheid: 0,5 rep = bovenarmen horizontaal

Pull-over machine
6*40kg
6*40kg
6*40kg
...nu ik dit red kan ik de volgende keer ook wel zwaarder pakken :cool:

Wide bar machine row (vertikal row apparaat)
6*40kg
6*50kg
6*50kg
...wat een prutmachine, kan niet ver genoeg naar achteren doortrekken (vind ik)

BB behind the back shrugs met smithmachine (zwaar kreng met fatgrip) (gewicht excl. stang)
6*5kg
6*25kg
6*35kg
...schatting: lege smith is 30kg.

Preacher curls
6*korte stang+7,5kg
6*korte stang+7,5kg
6*korte stang+10kg
...WTF?! komt een gozer halverwege de laatste set even in m'n biceps knijpen... ???

EZ-bar curl
6*EZ+12,5kg
6*EZ+12,5kg
6*EZ+12,5kg
:sd: :D

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

:D
overdosis NO-Xplode, overdosis Crack! / noxipro - ik krijg hier allemaal een ongemakkelijk gevoel bij - beetje hyperachtig gedrag vertoonde ik dan - niks voor mij

stevige training dwarfje - maar waarom over 6 reps in - bij de grote compounds kan ik mij dat voorstellen zoals squats en benchpress , maar er zitten een aantal iso-oefeningen bij waar ik zelf er een andere reprange op na hou
zoals bijv de laterals of legcurls ( deze doe ik eigenlijk nooit meer ) shame :o

why girl - tell me why:)
Bij de overdosis Crack ging ik bijna knock-out (op knokkels staan bijten om 'bij' te blijven), NO-Xplode stond ik dizzy in de gym (trainde er juist minder hard door). Liever normale doseringen (voelt beter, maar ja: je vergist je wel eens in de dosering bij een sample).

Alles voor de afwisseling Ove! Heb nu een schema waarbij ik 2 trainingen 15 reps maak, en 2 trainingen 6 reps. Juist iedere keer die afwisseling (soms is dat maf bij die iso-oefeningen, ik geef toe) zorgt dat de boel lekker geprikkeld wordt.

Thnx! Ja, ik heb geen problemen met kleine kuiten :D
(Heb met flink overgewicht veel op hakken gelopen, doet een hoop...)

Ik rek kuiten veel en neem extra magnesium, want had altijd (ook zonder te trainen) dat wanneer ik kuiten opspande er meteen de kramp in schoot. Nu niet meer (gelukkig).
Wat is een padstraining?
En balen zeg van je blessure! Kun je nog wel een beetje (kracht)trainen verder? :aai:
Dit is pads training...die dingen die je vasthoud heten pads.
http://www.youtube.com/watch?v=_U7LBgpSE7o&feature=related
Ik ga maandag weer thaiboksen zonder trappen te geven denk ik, want ik voel mn been nog bij alles, maar ik wordt gek als ik niet kan thaiboksen. Ik heb de afgelopen 3weken heb ik wel UB getraind. Maar zit middenin de tentamens dus die blessure is op dit moment niet zo heeeeeel erg.

he mirin' yo bicep girl :D

• #7.550

32cm :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Vraag de volgende keer of hij zich eerst even voorstelt:D.
Ik weet z'n naam, maar dit was voor het eerst dat hij opeens begon te 'voelen'... (doet trouwens verder niemand - gelukkig)
Ik ga maandag weer thaiboksen zonder trappen te geven denk ik, want ik voel mn been nog bij alles, maar ik wordt gek als ik niet kan thaiboksen. Ik heb de afgelopen 3weken heb ik wel UB getraind. Maar zit middenin de tentamens dus die blessure is op dit moment niet zo heeeeeel erg.
Oh, nice!
Goed rekken en strekken nog een optie? Dat thaiboksen ziet er cool uit trouwens, jammer dat ik er bij kickboxen achter kwam dat het niks voor mij is (kan geen klap incasseren, en wordt nogal pissig als mensen aan m'n hoofd zitten: verleden met nogal veel hoofdpijn - officieel geen migraine vastgesteld). Klappen uitdelen was ik trouwens wel redelijk goed in :D:D:D

Dat is zoveel als 25% van de mannen hier? :P hehe

• #7.554
Dat is zoveel als 25% van de mannen hier? :P hehe
Buffer dan 90% van DBB :P
Nou, dat misschien niet... maar heb iig geen klagen met m'n spiermassa geloof ik :cool:
Houd 'm maar in de gaten als je op de adductor machine bezig ben...
Stick to the compounds dwarf! ;)
Adductor?! :eek:
Ik doe wat Maaike zegt - bevalt tot dusver ERRUG goed! :D
Daar had ik echt bij willen zijn. :(

Strong lifiting DwarvenBuilder!!!! :wl:
Ja, waar bleef je eigenlijk? :P
Heb voor de zekerheid een andere gozer moeten vragen om te spotten... :rolleyes:

32cm :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Oh, nice!
Goed rekken en strekken nog een optie? Dat thaiboksen ziet er cool uit trouwens, jammer dat ik er bij kickboxen achter kwam dat het niks voor mij is (kan geen klap incasseren, en wordt nogal pissig als mensen aan m'n hoofd zitten: verleden met nogal veel hoofdpijn - officieel geen migraine vastgesteld). Klappen uitdelen was ik trouwens wel redelijk goed in :D:D:D

32cm ontspannen? :O
Raar genoeg wordt ik bij andere sporten echt onsportief en agressief en bij thaiboksen juist helemaaaaal niet. Geef me geen hockeystick ofzo in de handen haha,...

• #7.556
32cm gespannen... ontspannen weet ik eigenlijk niet.
Ik ben niet zo van de balsporten... veel te onhadig daarvoor :o

Lekkere training :D

32cm gespannen... ontspannen weet ik eigenlijk niet.
Ik ben niet zo van de balsporten... veel te onhandig daarvoor :o
Ik schrok al...32 ontspannen dacht ik:eek::eek:.
Ik kom van 28cm gespannen op 30november naar 31,5 nu, echt leuk als je progressie kunt meten aan de hand van cm's en gewichten per oefening etc...

blijft altijd mooi om te zien
ze trapt alleen wel heel voorspelbaar met zo'n tussenhupje
maar ja , als het hard is :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven