Vanochtend Unleash!v3 nog eens geprobeerd: op aanraden van een vriend die hoorde hoe ik reageerde op Crack, hij snapte niet dat Unleash niks voor me was.
Halverwege de training zwaar misselijk van het spul, aan het eind van de training had ik nog steeds zin om de boel er uit te gooien. Uur na training begint het een beetje (niet veel) lekker te voelen. Conclusie: het is echt niks voor me.
Triceps pushdown
6*35kg
7*35kg
7*40kg
...50kg is full-stack op dit apparaat
Skullcrushers
6*EZ-bar+12,5kg
4*EZ-bar+12,5kg *grom*
4*EZ-bar+12,5kg *DW ontplofte bijna*
Chin-up AMRAP
4x
3,5x
2,5x
...voor de duidelijkheid: 0,5 rep = bovenarmen horizontaal
Pull-over machine
6*40kg
6*40kg
6*40kg
...nu ik dit red kan ik de volgende keer ook wel zwaarder pakken
Wide bar machine row (vertikal row apparaat)
6*40kg
6*50kg
6*50kg
...wat een prutmachine, kan niet ver genoeg naar achteren doortrekken (vind ik)
BB behind the back shrugs met smithmachine (zwaar kreng met fatgrip) (gewicht excl. stang)
6*5kg
6*25kg
6*35kg
...schatting: lege smith is 30kg.
Preacher curls
6*korte stang+7,5kg
6*korte stang+7,5kg
6*korte stang+10kg
...WTF?! komt een gozer halverwege de laatste set even in m'n biceps knijpen...
EZ-bar curl
6*EZ+12,5kg
6*EZ+12,5kg
6*EZ+12,5kg

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------
Junkies.
overdosis NO-Xplode, overdosis Crack! / noxipro - ik krijg hier allemaal een ongemakkelijk gevoel bij - beetje hyperachtig gedrag vertoonde ik dan - niks voor mij
stevige training dwarfje - maar waarom over 6 reps in - bij de grote compounds kan ik mij dat voorstellen zoals squats en benchpress , maar er zitten een aantal iso-oefeningen bij waar ik zelf er een andere reprange op na hou
zoals bijv de laterals of legcurls ( deze doe ik eigenlijk nooit meer ) shame
why girl - tell me why
Bij de overdosis Crack ging ik bijna knock-out (op knokkels staan bijten om 'bij' te blijven), NO-Xplode stond ik dizzy in de gym (trainde er juist minder hard door). Liever normale doseringen (voelt beter, maar ja: je vergist je wel eens in de dosering bij een sample).
Alles voor de afwisseling Ove! Heb nu een schema waarbij ik 2 trainingen 15 reps maak, en 2 trainingen 6 reps. Juist iedere keer die afwisseling (soms is dat maf bij die iso-oefeningen, ik geef toe) zorgt dat de boel lekker geprikkeld wordt.