kaza
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 72kg
Jij begon.......maar het was een grapje, oke?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik houd ook van spelen met ijzer - dus ben al een beetje geval apart![]()

Kweetniet?
Ik zit al 3 dagen aan de cardio bij gebrek aan fatsoenlijke gym...![]()
. Mijn kont voel ik al 

Ai, dat is wel minder. Ik kan me wel voorstellen dat je er zin in hebt. Ik zit al met spanning af te wachten, waar ik morgen weer wat spierpijn zal gaan voelen. Mijn kont voel ik al
![]()

.
.Vrouwen...
---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------
DwarvenWarrior...![]()

Hier een geval in wording.
Veel plezier morgen, gooi het er alllemaal maar uit.

Thnx! Ja, ik heb geen problemen met kleine kuiten

Ik rek kuiten veel en neem extra magnesium, want had altijd (ook zonder te trainen) dat wanneer ik kuiten opspande er meteen de kramp in schoot. Nu niet meer (gelukkig).Lekker bezig geweest Dwarfie!! Zware training! Krijg je nooit kramp in je kuiten als je die zo zwaar traint??
Ik heb vandaag maar weer eens alleen thaibokstrainen gekeken en padstraining gegeven, ben geblesseerd: geïrriteerde aanhechting van bovenbeenspier op heup/bekken.

Voor het eerst dat de dips alle setjes lukte! *whoohoo!*Lekker hoor die dips nog na je presses. Vertel eens over hoe je noxipro hebt ervaren? Zit zelf te denken 2 PWO's te kopen en af te wisselen om gewenning te voorkomen. NO-XPLODE en NOX Pump vond ik echt iets toevoegen aan mn training.
Na die booster top-energie, en dat ging thuis nog wel even door!zo,zo dat ziet er goed uit. Hoe ging het met je energielevel? Had je er een beetje last van of helemaal niet.

Maar behalve dat t een lekkere training was, wat merkte je precies?