XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.523
Kan niet wachten tot ik morgen weer een sportschool in stap - ondertussen wel weer zin in!

Hebben we dat niet allemaal hiero....:D

• #7.528
Ai, dat is wel minder. Ik kan me wel voorstellen dat je er zin in hebt. Ik zit al met spanning af te wachten, waar ik morgen weer wat spierpijn zal gaan voelen :D. Mijn kont voel ik al :D

Nice! :thumbs:
Ik mag morgen aan de 6-reppers, en ben flink uitgerust - dus dat kan leuk worden :cool:

• #7.530
Vrouwen... :heart:

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

DwarvenWarrior... :heart:

:roflol:
:kiss:

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Hier een geval in wording:D.

Veel plezier morgen, gooi het er alllemaal maar uit:D:).

I will!
Hoop dat m'n pakketje morgen binnen is, kan ik meteen een knaltraining (proberen) neer te zetten met een nieuwe pre-wo supp :D

Mooie vooruitgang!
Nice blokjes in de zomer.:)
Gelukkig heb je vandaag weer met ijzer kunnen spelen.

En is het een knaltraining geworden??

• #7.534
Was héérlijk!
Zal 'm nu gaan posten ;)

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Hacksquat (smith)
10*lege stang
6*5kg
6*10kg
6*10kg
6*10kg

Frontsquat
6*25kg
6*35kg
6*35kg
6*35kg

Rackpull (heel rustig en beheersd)
6*65kg
6*65kg
6*65kg

Liggende legcurl
6*25kg
6*25kg
6*25kg

Staand kuitheffen
6*100kg
6*100kg
6*100kg

Incline DB press
6*15kg
6*17,5kg
2*20kg+6*17,5kg
...de eerste twee setjes gingen zó makkelijk - maar 20kg per hand bleek toch niet ietsje teveel! :o

Benchpress
6*35kg
6*35kg
6*35kg

Dips (chest)
6*BW
6*BW
6*BW

Frontpress machine (gewicht per hand)
6*10kg
6*12,5kg
4*15kg

Bent over lateral raise
6*7,5 (meer trekken)
6*5kg (meer raises)
6*5kg
6*5kg

De Noxipro was lekker! :cool:

Damn, wat een kuiten :P

mooie training :D

Lekker bezig geweest Dwarfie!! Zware training! Krijg je nooit kramp in je kuiten als je die zo zwaar traint??
Ik heb vandaag maar weer eens alleen thaibokstrainen gekeken en padstraining gegeven, ben geblesseerd: geïrriteerde aanhechting van bovenbeenspier op heup/bekken.

Lekker hoor die dips nog na je presses. Vertel eens over hoe je noxipro hebt ervaren? Zit zelf te denken 2 PWO's te kopen en af te wisselen om gewenning te voorkomen. NO-XPLODE en NOX Pump vond ik echt iets toevoegen aan mn training.

zo,zo dat ziet er goed uit. Hoe ging het met je energielevel? Had je er een beetje last van of helemaal niet.

• #7.539
Damn, wat een kuiten :P

mooie training :D
Thnx! Ja, ik heb geen problemen met kleine kuiten :D
(Heb met flink overgewicht veel op hakken gelopen, doet een hoop...)
Lekker bezig geweest Dwarfie!! Zware training! Krijg je nooit kramp in je kuiten als je die zo zwaar traint??
Ik heb vandaag maar weer eens alleen thaibokstrainen gekeken en padstraining gegeven, ben geblesseerd: geïrriteerde aanhechting van bovenbeenspier op heup/bekken.
Ik rek kuiten veel en neem extra magnesium, want had altijd (ook zonder te trainen) dat wanneer ik kuiten opspande er meteen de kramp in schoot. Nu niet meer (gelukkig).
Wat is een padstraining?
En balen zeg van je blessure! Kun je nog wel een beetje (kracht)trainen verder? :aai:
Lekker hoor die dips nog na je presses. Vertel eens over hoe je noxipro hebt ervaren? Zit zelf te denken 2 PWO's te kopen en af te wisselen om gewenning te voorkomen. NO-XPLODE en NOX Pump vond ik echt iets toevoegen aan mn training.
Voor het eerst dat de dips alle setjes lukte! *whoohoo!*
Noxipro is lekker! Had met ervaringen uit het verleden (overdosis NO-Xplode, overdosis Crack!) van het samplezakje (2 scheppen) vorige week 1/3 zakje genomen en niks van gemerkt. Van 2/3 zakje (de rest dus) gisteren een ontzettend lekkere training! :D
Ik denk dat als ik me gisteren niet had ingehouden dat ik een PR had gezet op de rackpulls, en m'n rug aan gort had geholpen (en voel 'm nou al flink: deze week belt kopen).
NO-Xplode ga ik binnenkort nog een keer in normale dosering proberen, NOX Pump slaat bij mij niet echt aan.
zo,zo dat ziet er goed uit. Hoe ging het met je energielevel? Had je er een beetje last van of helemaal niet.
Na die booster top-energie, en dat ging thuis nog wel even door! :D
Die booster mocht ook wel, na 3 uur in de auto zitten en lange dagen maken...

Oke, nox pump had goed effect hier na 2/3e proefzakje. 1/3e uitgebraakt, jeumig wat is dat vies mn lichaam kon het gewoon niet binnen houden :roflol: Maar behalve dat t een lekkere training was, wat merkte je precies?

Merkte bij nox pump vooral dat ik snel herstelde tussen sets (3e setje benchen voelde bijna zo aan als 1ste setje) en met no xplode had ik het idee meer kracht te hebben (allebei nice!).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven