AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.961
Ik vind het onnodig / onhandig om meteen die 40kg te pakken, daar kan ik op zeker geen volle sets mee maken. Vorige keer ging 30kg goed, met laatste set 35kg. Nu setjes maken met 35kg, kan ik de laatste set alsnog wel 40kg pakken (als het lukt), en de volgende keer weer zwaarder beginnen.

Als je 3e set nog 8reps met 40 eruit denkt te persen, kan je beter set 1 en 2 voor de 40 gaan lijkt mij? Nuja, jij moet weten :D

• #7.963
Benchpress
12*20kg
8*35kg
8*35kg
7*35kg
...en toen had ik de stang op me liggen :rolleyes: Mooie fail! :cool:

Incline DB press
8*12,5kg
8*15kg
8*15kg
8*17,5kg
F*20kg (spotter snapte niet dat 'ie eerst mee in positie moest helpen brengen)

Pullover-machine
8*40kg
5*45kg
6*45kg

Concentration curl
8*5kg
8*7,5kg
8*10kg

Hammer curl
8*5kg
8*7,5kg
8*7,5kg

1 DB triceps overhead extension
8*12,5kg
8*15kg
...voelde niet lekker

1 hand cable pulldown
8*10kg
8*10kg
8*10kg

Was eigenlijk best een lekkere training :cool:
:D

:roflol: dus je had een bounce op je t**ten....

Nice train weer!

oke, ik zag het wel ff voor me! :roflol:

Was je een "guillotine press" aan het doen dan Dwarf..? :D
Mooie training.
Eén herhalinkje falen is een goed gekozen gewicht voor BB.

• #7.968
Doelstelling om 3 setjes 35kg te maken vind ik wel geslaagd - volgende keer weer iets verhogen.

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Was je een "guillotine press" aan het doen dan Dwarf..? :D
Mooie training.
Eén herhalinkje falen is een goed gekozen gewicht voor BB.

gelukkig nog net niet!
Thnx - had er wel lol in verder :)

Benchpress
12*20kg
8*35kg
8*35kg
7*35kg
...en toen had ik de stang op me liggen :rolleyes: Mooie fail! :cool:

Was eigenlijk best een lekkere training :cool:
:D
Heb je dat filmpje wat hummer in skinnie zijn log gepost had goed bekeken? Ging over op de juiste manier de spanning in je lichaam houden, vandaag even getest en maakt best veel verschil ondanks dat ik dacht dit al redelijk goed te doen :)

En zeker lekkere complete training ;)

Ik ben al even niet geweest/meegelezen (heb op DBB niet meer gedaan dan mijn eigen trainingen posten) maar hoe staat het met je progressie?

• #7.970
Nee, dat filmpje moet ik nog bekijken...
Progressie: het gaat me niet hard genoeg. Ben nu zo goed als over een dipje heen, dus binnenkort beter nieuws ;)

Nee, dat filmpje moet ik nog bekijken...
Progressie: het gaat me niet hard genoeg. Ben nu zo goed als over een dipje heen, dus binnenkort beter nieuws ;)
Voeding etc. volg je nog steeds zo strict als voorheen?

BB is nou eenmaal een meerjaren plan dus wees niet getreurd. Ik had ook het idee 'stil te staan' maar bleek dat ik in iets van een half jaar aanklooien toch 5kg aangekomen was :p

• #7.972
Voeding minimaal net zo strikt ;)
Van 1 cheatdag naar 1 cheatmeal (eet nu beduidend minder boterhammen hagelslag en boterhammen met pindakaas), en nuchtere cardio er bij.

• #7.974
:nowai:
Vrijdag ga je me spotten met squatten.

:rocknana:Nog beter!

Weet je al wanneer je je nieuwe schema krijgt? Krijg je ook een nieuw eetschema, aangezien je het gevoel hebt dat je progressie stagneert, of denken jij en Maaike dat dat voorlopig met enkel een nieuw trainingsschema ook op te lossen is?

• #7.977
Weet je al wanneer je je nieuwe schema krijgt? Krijg je ook een nieuw eetschema, aangezien je het gevoel hebt dat je progressie stagneert, of denken jij en Maaike dat dat voorlopig met enkel een nieuw trainingsschema ook op te lossen is?

Spreek ik Maaike komende week over.
Stagneren kan ook zijn dat ik 'gewoon' een weekje stil sta ofzo. Of dat ik in mijn trainingsdipje niet zie dat ik wél vooruit ga.
Komt iig een update over!

Mooie training:thumbs:

Spreek ik Maaike komende week over.
Stagneren kan ook zijn dat ik 'gewoon' een weekje stil sta ofzo. Of dat ik in mijn trainingsdipje niet zie dat ik wél vooruit ga.
Komt iig een update over!
Je bent gewoon te hard voor jezelf :P

Vergelijk de gewichten met een maand (of 2) geleden als je het idee hebt te stagneren, zelfs de besten hebben een deload/mindere week ;)

Kijk, kijk dat is weer een hele mooie training, goed bezig:)
Misschien met Maaike overleggen (als dat kan???) wat jij misschien prettig vind om als training uit te voeren en daar misschien een beetje in onderhandelen :rolleyes:, zodat je de trainingen goed kan afmaken:rolleyes:
Sorry voor mijn mening:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven