Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.921
Komt 'ie nu mee! Ben net terug uit de sportschool....
Nieuw schema van Maaike zit er trouwens aan te komen, dus weet niet hoe lang ik zelf nog ga aanprutsen.

Komt 'ie nu mee! Ben net terug uit de sportschool....
Nieuw schema van Maaike zit er trouwens aan te komen, dus weet niet hoe lang ik zelf nog ga aanprutsen.

Heb op bodybuilding schema's geen kijk omdat ik me er totaal niet mee bezig houdt maar wat ik je wel kan adviseren om je workload laag te houden als je alles 3x pw doet. Zeker als je cut? (volg ik dit te weinig voor) en je qua krachtniveau nog een beginner bent. Maarja je kent je lichaam zelf het beste dus ik zou niet teveel naar alle DBB-gurus luisteren maar vooral naar jezelf, de adviezen die iedereen geeft kunnen begrijpen en dan kijken of je er wat aan hebt en sowieso niks direct overnemen als er geen uitleg bijstaat.

Post je training eens, dame! :P Ben benieuwd!

• #7.924
Squat (parallel)
12*20kg
8*30kg
8*40kg
8*50kg
3*60kg :cheer:
...opbouw niet snel genoeg - had teveel tijd om tegen die 60kg aan te hikken...

Vertikal legpress
12*leeg
12*10kg
12*30kg
8*50kg
8*50kg
Cool apparaat!

Latpulldown
12*30kg
6*40kg
8*35kg
8*35kg

Cable row (smalle greep)
8*40kg
8*40kg
8*40kg
8*40kg

DB shoulder press
8*12kg
2*14kg
6*12kg
6*12kg

DB front raises (alternating)
8*6kg
8*6kg
8*6kg

DB side raises (alternating)
8*4kg
8*6kg
8*6kg

Mijn front raises zijn tot 90 %

Sorry dat ik het vraag, maar ben je met je oefeningen tot je max gegaan???

• #7.926
Mijn front raises zijn tot 90 %

Sorry dat ik het vraag, maar ben je met je oefeningen tot je max gegaan???
Ik ben (afgezien met squatten) niet volledig tot max gegaan. Die shoulderpresses had ik met Ace achter me ongetwijfeld met 14kg afgemaakt, zonder spotter in deze gym durf ik dat niet aan (bang dat armen naar achteren vallen en schouders aan gort gaan). Heb ooit met hem achter me 17,5kg per hand gedrukt.
Rest was vooral 'lekker' zwaar.

Mooie squats girl:)

• #7.928
Eindelijk eigen gewicht gepakt. Parallel, maar toch.

:D

Ik ben (afgezien met squatten) niet volledig tot max gegaan. Die shoulderpresses had ik met Ace achter me ongetwijfeld met 14kg afgemaakt, zonder spotter in deze gym durf ik dat niet aan (bang dat armen naar achteren vallen en schouders aan gort gaan). Heb ooit met hem achter me 17,5kg per hand gedrukt.
Rest was vooral 'lekker' zwaar.

Dacht ik wel. Je kan veel meer:D;)
goed bezig.

Ik moet toch ooit wat gaan verzinnen met een spotter:o

• #7.930
Ik kán wel meer, maar laat ik nu maar niet tot falen trainen...

Ja, die spotter mis ik ook regelmatig.

Kan je geen maatje op het forum vinden om daar in de buurt te trainen??? al is het voor een of twee keer;0

• #7.932
Ivm werk ga ik absoluut niet vertellen wie ik ben of waar ik zit... dus op die manier 'vinden' zit er niet in.
Heb vandaag wel een paar woorden gewisseld met de mooiste gozer van de sportschool (die 2x zo zwaar squat als ik, met minder moeite) - misschien dat ik daar eens een balletje bij op gooi.

Je squat evenveel als ik Dwarf!
Strong woman is strong.

hahaha..welke balletjes gooi jij op;)

Nee ongetwijfeld dat hij je wel kan helpen toch!!
Je kan het altijd ff vragen.

Ivm werk ga ik absoluut niet vertellen wie ik ben of waar ik zit... dus op die manier 'vinden' zit er niet in.
Heb vandaag wel een paar woorden gewisseld met de mooiste gozer van de sportschool (die 2x zo zwaar squat als ik, met minder moeite) - misschien dat ik daar eens een balletje bij op gooi.

Kijk goed bezig, maar je hebt een vent:eek:

• #7.936
Ik wil met de gozer TRAINEN! (hem laten spotten)
Wat moet ik anders met een gozer met een gruwelijk raar accent? (die volgens mij ook al een vriendin heeft)

• #7.938
Ik ben al voorzien, en die gozer ga ik echt niet inruilen! :P
Alleen trainen doet mijn vriendje niet...

Indrukwekkende squat. :)
Waarom hebben wij nog nooit samen gesquat? :eek: Die staat nog op m'n verlanglijstje. Anyways, die 17,5 ga je binnenkort weer drukken. :fire:

• #7.940
Indrukwekkende squat. :)
Waarom hebben wij nog nooit samen gesquat? :eek: Die staat nog op m'n verlanglijstje. Anyways, die 17,5 ga je binnenkort weer drukken. :fire:
Dat moet een training met jou worden, en een "interessante" pre-workout ;)

Ik heb jou vaak genoeg zien squatten hoor! Uitgebreid bekeken ook :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven