- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt 'ie nu mee! Ben net terug uit de sportschool....
Nieuw schema van Maaike zit er trouwens aan te komen, dus weet niet hoe lang ik zelf nog ga aanprutsen.

Ik ben (afgezien met squatten) niet volledig tot max gegaan. Die shoulderpresses had ik met Ace achter me ongetwijfeld met 14kg afgemaakt, zonder spotter in deze gym durf ik dat niet aan (bang dat armen naar achteren vallen en schouders aan gort gaan). Heb ooit met hem achter me 17,5kg per hand gedrukt.Mijn front raises zijn tot 90 %
Sorry dat ik het vraag, maar ben je met je oefeningen tot je max gegaan![]()
Ik ben (afgezien met squatten) niet volledig tot max gegaan. Die shoulderpresses had ik met Ace achter me ongetwijfeld met 14kg afgemaakt, zonder spotter in deze gym durf ik dat niet aan (bang dat armen naar achteren vallen en schouders aan gort gaan). Heb ooit met hem achter me 17,5kg per hand gedrukt.
Rest was vooral 'lekker' zwaar.

Ivm werk ga ik absoluut niet vertellen wie ik ben of waar ik zit... dus op die manier 'vinden' zit er niet in.
Heb vandaag wel een paar woorden gewisseld met de mooiste gozer van de sportschool (die 2x zo zwaar squat als ik, met minder moeite) - misschien dat ik daar eens een balletje bij op gooi.

Ik wil met de gozer TRAINEN! (hem laten spotten)
Wat moet ik anders met een gozer met een gruwelijk raar accent? (die volgens mij ook al een vriendin heeft)

Dat moet een training met jou worden, en een "interessante" pre-workoutIndrukwekkende squat.
Waarom hebben wij nog nooit samen gesquat?Die staat nog op m'n verlanglijstje. Anyways, die 17,5 ga je binnenkort weer drukken.
![]()