JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
nee heb volgende week vergadering , echt geen zin in
niet gaan = geen optie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee heb volgende week vergadering , echt geen zin in
niet gaan = geen optie

Ik wacht wel op de volgende uitnodiging van je
---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------
![]()
Hee Jimmy, Nuketown is echt een klotemap in Black Ops.
een groot man zei ooit: wacht en gij zult gevraagd worden,wacht en gij zult gevraagd worden,maar wacht niet te lang ga wel naar je vergaderingen want die wachten niet 28 -4-11 neutron

Hee Jimmy, Nuketown is echt een klotemap in Black Ops.
knowloon is wel goed,en berlinn wall
haha sorry dwarf(L) HVJJJ

I have the same in my calvesProbleem is nu dat ik amper de trap op kom! Spierpijn komt er dubbel zo hard in zetten...![]()

Calves, kont en bovenbenen: alles barst van de spierpijn...

Ik train mijn calves vaak zo hard als ik dan in de zetel zit en recht wil ga staan na een tijd , val ik bijna op de grond doordat ik nietmeer op mijn benen kan staan.. Heb ik 1 x gehad bij het uitgaan , stapte ik uit de auto en moest ik mijn vriendin vastgrappen.. HmmmCalves, kont en bovenbenen: alles barst van de spierpijn...
Tijd om te eten en naar de supermarkt te gaan. Vanavond lekker biefstukje![]()
Dit topic is niet meer te volgen stuiter 
Om even kort uit te leggen zei Dwarfie dat ze spierpijn had in haar benen van de training van gisteren, dus ik vertelde haar op de zoeken op google om spierpijn om te zetten naar energy.. maar aangezien dat niet mogelijk is , en wij anders allemaal de hulk zouden zijn ging dwarfie een foto posten met een groene onderbroek, waarvan ik bijna een erectie kreeg of hoe noem je dat ook al weer hmm.. Ik zei dat ik graag achter de kassa zit aangezien dan boemveel chicks voorbij komen, kun je uw pecs showen , gaan ze miren.. Infinity coïtus.. Hum.. Dan kwam jimmy aan met op de kassa aangezien het de perfecte positie is voor .. jeweetzelluf.. Maargoed sorry voor de verwarring.. Hmm tof verhaaltjeIk ben de klust kwijt. het begon met cardio. De hulk kwam even langs in zijn groene onderbroek en toen moest hij op de kassa gaan zitten met een sixpakketje?
Yep ik ben zeker aan vakantie toe![]()

Om even kort uit te leggen zei Dwarfie dat ze spierpijn had in haar benen van de training van gisteren, dus ik vertelde haar op de zoeken op google om spierpijn om te zetten naar energy.. maar aangezien dat niet mogelijk is , en wij anders allemaal de hulk zouden zijn ging dwarfie een foto posten met een groene onderbroek, waarvan ik bijna een erectie kreeg of hoe noem je dat ook al weer hmm.. Ik zei dat ik graag achter de kassa zit aangezien dan boemveel chicks voorbij komen, kun je uw pecs showen , gaan ze miren.. Infinity coïtus.. Hum.. Dan kwam jimmy aan met op de kassa aangezien het de perfecte positie is voor .. jeweetzelluf.. Maargoed sorry voor de verwarring.. Hmm tof verhaaltje![]()