MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.321
Thnx stuiter! :D
Moet nog véél meer vorm in komen, maar dat gaat komen!

Ziet er mooi uit! :l

Ziet er echt super uit DW! Jij hebt echt hard je best gedaan!

Waarom krijgen alle vrouwen standaart goede reacties :(

Dw ik wil een mooi cijfer van jou op mijn foto's! Dan ga ik misschien volgend jaar ook zo leuk je logg updaten als jij op het nk staat :p

Ziet er al goed uit! Daarvoor zou ik al eens men dumbbells laten vallen ;)

Vind de vooruitgang maar zeer matig.

vooruitgang? Wat is het vergelijkingsmateriaal? Zelfde pose? Zelfde hoek?Zelfde, suggestieve, belichting?

Je ziet er goed uit:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.331
Thnx!
Ja dag, ze komen maar naar mij toe. Oh wacht, je komt zo naar mij toe :p
Geef toe: was gezellig! :D
Ziet er echt super uit DW! Jij hebt echt hard je best gedaan!
...en ben nog lang niet klaar!
Waarom krijgen alle vrouwen standaart goede reacties :(

Dw ik wil een mooi cijfer van jou op mijn foto's! Dan ga ik misschien volgend jaar ook zo leuk je logg updaten als jij op het nk staat :p
Dunno? Opbouwende kritiek vind ik ook goed hoor ;)
Doe mee met de DBB-contest en ik geef je ook een cijfer. Al zie ik mezelf volgend jaar écht niet op het NK staan hoor.
Ziet er al goed uit! Daarvoor zou ik al eens men dumbbells laten vallen ;)
Niet op je tenen hoor! :p
You're a damn Mean machine buddy :o
Doe m'nbest.
Vind de vooruitgang maar zeer matig.
Ik vind jou ook zeer matig. Zit ook niet op je "hulp" te wachten, voor zover ik die ooit heb gehad.
vooruitgang? Wat is het vergelijkingsmateriaal? Zelfde pose? Zelfde hoek?Zelfde, suggestieve, belichting?
Lief kloontje, ga ergens anders spelen.
Thnx!

Have a nice weekend!
Cause this is what we breath for !

Ik vind jou ook zeer matig. Zit ook niet op je "hulp" te wachten, voor zover ik die ooit heb gehad.

:roflol:

Ik ben hier ook niet om hulp te geven. Zou zonde van mijn tijd zijn. Ik kom hier om terrechte kritiek te geven. Aangezien niemand dat hier meer doet of durft......en zker de vrouwen log sectie en dan met name deze lange thread..........alles is geweldig alles is super.....oh wat doe je het goed bla bla bla. Waar zijn de tijden dat er gewoon goed gekeken werd naar een foto en er dan ook echt een lijst negatieve dingen geroepen werd, want zeg nou zelf er zijn maar weinig lichamen perfect.

waarom heb je je foto eigenlijk niet in de gewone foto galerij gepost....bang dat er mensen negatieve kritiek gingen geven....tja want daar komen ook de niet log kwijlers.......

Laatst bewerkt:

Ik ben hier ook niet om hulp te geven. Zou zonde van mijn tijd zijn. Ik kom hier om terrechte kritiek te geven. Aangezien niemand dat hier meer doet of durft......en zker de vrouwen log sectie en dan met name deze lange thread..........alles is geweldig alles is super.....oh wat doe je het goed bla bla bla. Waar zijn de tijden dat er gewoon goed gekeken werd naar een foto en er dan ook echt een lijst negatieve dingen geroepen werd, want zeg nou zelf er zijn maar weinig lichamen perfect.

waarom heb je je foto eigenlijk niet in de gewone foto galerij gepost....bang dat er mensen negatieve kritiek gingen geven....tja want daar komen ook de niet log kwijlers.......

jij, jij, jij HATURRRR :mad::mad::mad:

AMEN!!

Het is beter dat die tijden weg zijn , tenzij je mentaal sterk bent en de negatieve commentaren op uu foto kunt aanvaarden.. Je zit iemand af te breken maar je bent belange nog niet ver , en over welke tijd heb je het dan ook gedaan ? Hmmm :)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

& al aan het trainen van 1999 zo te zien dus al 12jaar en nog maar zo een fysiek ? Ga je schamen en ga weg in deze log :)

Het is beter dat die tijden weg zijn , tenzij je mentaal sterk bent en de negatieve commentaren op uu foto kunt aanvaarden.. Je zit iemand af te breken maar je bent belange nog niet ver , en over welke tijd heb je het dan ook gedaan ? Hmmm :)

Nou, Masters heeft op zich natuurlijk wel gelijk.
Je hoeft natuurlijk niet alleen maar negatief commentaar te geven, maar af en toe wat kritiek is in principe niet slecht, daar leer je van... en ik denk dat DW mentaal sterk genoeg is om óók de wat mindere commentaren te aanvaarden.

Ik vind trouwens dat je er goed bij staat DW. Flinke armen/schouders heb je ook!

Laatst bewerkt:
Nou, Masters heeft op zich natuurlijk wel gelijk.
Je hoeft natuurlijk niet alleen maar negatief commentaar te geven, maar af en toe wat kritiek is in principe niet slecht, daar leer je van...
Op zich heeft hij gelijk dat ook de slechte punten mogen gezegd worden maar hij kan het helemaal anders gaan formuleren ook, als je in iemand logt komt om zo een intro te maken door te zeggen dat er amper progressie is ? Een lichaam is nooit perfect en er is altijd iets aan te veranderen, wat er aan te veranderen valt is wat Dwarfie zelf wil , en alleen zij kan dat ook zien..

Die reactie is geen intro in dit topic als je even verder had gekeken;) Hier is een geschiedenis van feedback aan vooraf gegaan.
Feedback waar weinig tot niets mee werd gedaan en daar wringt de schoen eigenlijk want waarom zou je anders een log openen? Om gelikt te worden?

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

& al aan het trainen van 1999 zo te zien dus al 12jaar en nog maar zo een fysiek ? Ga je schamen en ga weg in deze log :)

gast hoor je mij ergens roepen dat ik er zo geweldig uit zie.....denk je nou werkelijk dat ik 12 jaar aan het trainen ben? Heb jaren beetje op onderhoud gehangen, ongeluk gehad, vele blesures enz enz, sociale omgeving, drukke baan. Ik hoef ook geen ronnie coleman te worden. Maar je hoeft mij niet te vertellen wat kan en wat niet kan want daar loop ik iets te lang in dit wereldje voor mee. En als iemand dan roept dat die er voor de volle 100% voor gaat, dan verwacht ik ook 100% resultaat. Maargoed jij komt net kijken.........spreek je over 10 jaar wel weer hahahahahhaha

genoeg weer over mij, we zitten in dw der log

Laatst bewerkt:
gast hoor je mij ergens roepen dat ik er zo geweldig uit zie.....denk je nou werkelijk dat ik 12 jaar aan het trainen ben? Heb jaren beetje op onderhoud gehangen, ongeluk gehad, vele blesures enz enz, sociale omgeving, drukke baan. Ik hoef ook geen ronnie coleman te worden. Maar je hoeft mij niet te vertellen wat kan en wat niet kan want daar loop ik iets te lang in dit wereldje voor mee. En als iemand dan roept dat die er voor de volle 100% voor gaat, dan verwacht ik ook 100% resultaat.

genoeg weer over mij, we zitten in dw der log
Daar heb je ook gelijk in , wij kunnen niet weten wat voor tegenslagen je hebt gehad.. maar misschien heeft dw ook tegenslagen gehad? Dat weten we toch ook? Dwarven heeft wss een lichaam in haar hoofd om naar te streven , die alleen zij kan zien.. No offence by the way ! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven