Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed plan!!! :D
Supersetten ziet er idd zielig uit altijd.. Maar het burnt als een modderfokker.

Ja zo met die kleine gewichtjes zo moeite hebben zo dat ziet er nogal faggy uit allemaal hihihi

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.384
Vooral die kindergewichtjes van 2kg ziet er een beetje zielig uit. Maar wel branden idd! :eek:

Lol, trainen we voor onszelf of voor iemand anders/wat iemand anders denkt! ??? ;)

Maar je hebt gelijk ... het is slecht voor ons ego: ik moet er ook niet aan denken om met 40kg te (back-)squatten. :D

• #8.387
Alles om jou gelukkig te maken! :D

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Lol, trainen we voor onszelf of voor iemand anders/wat iemand anders denkt! ??? ;)

Maar je hebt gelijk ... het is slecht voor ons ego: ik moet er ook niet aan denken om met 40kg te (back-)squatten. :D

100% voor mezelf ;)

En 40kg backsquat is voor mij al 70% 1rm ofzo? :cool:

lief van je :P

• #8.389
Vandaag cardio: uur interval hardlopen (nou ja: hardlopen met lopen afgewisseld - wel stevig doorstappen). Was bang dat wanneer ik terug zou zijn na een halfuur hardlopen ik geen zin meer zou hebben om het zwembad in te duiken... dan maar een uur wegblijven.

Cardio gaat nog steeds lekker hier zie ik. Motivatie nog oke DW?

• #8.391
Cardio gaat nog steeds lekker hier zie ik. Motivatie nog oke DW?

Ik zie (bijna) per dag al resultaat in de spiegel, motivatie zit alleen daarom al wel goed. Zou alleen handig zijn als ik wat minder slaap nodig zou hebben op een nacht - dan kan ik wat meer doen op een dag :cool:

4 dagen per week bestaat m'n dag uit niks meer dan werken, eten verzorgen, trainen en slapen. Nadeel van in een hotel zitten voor je werk ;)
Gelukkig werk ik 1 dag per week thuis en bestaat er ook nog zoiets als weekend.

• #8.392
Gisteren rug getraind. Verschillende roeibewegingen en pulldown varianten. Zweten zeg!
Lekker :D
Was weer lachen om een gozer die IEDERE keer als ik in de sportschool ben biceps zie trainen. Hij traint trouwens ook z'n rug - als ik zie hoe hij zittende curls uitvoert.
:roflol:

En hij denkt natuurlijk: Hé, daar is dat chickie weer met die lekkere Squatkont, die kijkt altijd zo verlekkerd als ik biceps doe. Snel even wat curls doen! :D
:jk: Dwarfie ;)

• #8.394
Ik stond gisteren op het punt om te zeggen dat z'n triceps achterlopen :D

Loopt trouwens een vent met mooiere squatkont in die gym! *kwijl*

• #8.396
Af en toe moet je rust houden tussen de setjes :P

hahahaha, heerlijk die faalbazen in de gym. Cardio vermaak noem ik dat altijd.

Hoe lang blijf je nog op deze manier trainen dan?

• #8.398
Oke, ja je gaat er wel goed op he. Gewoon volhouden, never change a winning team:)

Hallo, hallo. Zo het is druk hier met uitwisselen van meningen.
Maar ik ben lekker trots op je en heb lekker resepct voor wat je doet:):):)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven