AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelijk heb je, wegblijven van de AAS! :eek:
Lekker verder gaan met waar je mee bezig bent, en je zult nog vele hoofden doen draaien.
Op straat, op het strand, op het podium..? ;)
Succes meis'n.

+1: ga door op de weg die je bent ingeslagen, Dwarf! ;)

kritiek is idd niet erg , maar wel graag onderbouwend
anders heb je er vrij weinig aan
dwarfje imo kom je gedreven over en dat vind ik mooi om te volgen
je word verstandig begeleid + je bent intelligent om de diverse comments
niet serieus te nemen toch ( deze toch ook niet :D )
blijf vooral genieten van deze sport - go girl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.363
Vandaag getraind met TheAce en Gyan - was zwaar, lekker en veel herhalingen gemaakt! Borst en triceps volledig afgebeuld, kreeg het zelfs niet voor elkaar om te dippen in de laatste superset :o
Voor het eerst aan het 'strotdrukken' geweest (met helft van het gewicht wat TheAce pakt...) - nice! Volgens Gyan mag mijn rug wel wat wijder om de boel wat meer in verhouding te krijgen, ik zal het Maaike de volgende keer voorleggen en horen wat zij vindt.

Gisteren trouwens 30km wandelen - oefenkilometers met mijn vriendje maken omdat hij dit jaar de Vierdaagse wil lopen. Was afzien, ook omdat de spierpijn in mijn hamstrings nog niet helemaal over was...

Vrijdag training met McMetronome: borst. Superset incline smithpress met een incline DB press met draai: da's best zwaar! :eek: Verder is plat bankdrukken met 30kg wel lekker relaxed. Grotesjaak en Frenkpie nog gezien en handjes geschud, kort samengevat: respect voor die mannen! Niet alleen sterk, maar ook zien ze er goed uit.

Een heleboel trainingen achter de rug, moeten wel leuke ervaringen zijn!

• #8.365
Kijk, DW on route:) Lekker bezig geweest dame. JIj kent straks hele forum persoonlijk. haha

Weer borst :eek: :P

Vandaag getraind met TheAce en Gyan - was zwaar, lekker en veel herhalingen gemaakt! Borst en triceps volledig afgebeuld, kreeg het zelfs niet voor elkaar om te dippen in de laatste superset :o
Voor het eerst aan het 'strotdrukken' geweest (met helft van het gewicht wat TheAce pakt...) - nice! Volgens Gyan mag mijn rug wel wat wijder om de boel wat meer in verhouding te krijgen, ik zal het Maaike de volgende keer voorleggen en horen wat zij vindt.

Gisteren trouwens 30km wandelen - oefenkilometers met mijn vriendje maken omdat hij dit jaar de Vierdaagse wil lopen. Was afzien, ook omdat de spierpijn in mijn hamstrings nog niet helemaal over was...

Vrijdag training met McMetronome: borst. Superset incline smithpress met een incline DB press met draai: da's best zwaar! :eek: Verder is plat bankdrukken met 30kg wel lekker relaxed. Grotesjaak en Frenkpie nog gezien en handjes geschud, kort samengevat: respect voor die mannen! Niet alleen sterk, maar ook zien ze er goed uit.

Je mag ook wel een keer met mij trainen hoor :heart:, eerste keer mag gratis :D

mensen niet sjansen met mijn chick aub

• #8.378
Hoe graag ik ook met anderen train (voorkeur voor mooie gespierde mannen trouwens :p) - ben al bijna 8 jaar gelukkig met mijn vriendje (waar ik ook mee samenwoon). En die is ecto4life! :D

• #8.380
Vandaag trouwens getraind: schouders en een beetje buik - kreeg met de spierpijn van zondag het niet meer voor elkaar om triceps te doen (wat voor vandaag op het programma stond). Morgen cardio en daarna weer door met normale schema.
Supersetten is trouwens slecht voor je ego: dood gaan met 2kg db's voor side raises... :o (wel met gestrekte armen)

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

:cheer:

samen een keertje trainen? :eyebrow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven