AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Net de vloer weer kleddernat gemaakt - was tijd voor een fietstochtje op m'n hometrainer...
40 minuten, hartslag op minimaal 155 gehouden en Kcal: geen flauw idee! :mad:
Ik drukte op de verkeerde knop van m'n hartslagmeter en was de hele training kwijt...
???

Na een slok water, NightProtein en een handje ongezouten cashews vertrek ik lekker richting bed!
Voor een volgende cardiosessie :eyebrow:

slaap lekker :)

En lekker pittig fietsen trouwens op minimaal 155!

• #1.405
Deadlift
5*40kg, 5*50kg, 5*60kg PR!:D
Toch raar dat je met 40kg start en denkt 'dit gaat 'm vandaag niet worden'... vervolgens dacht ik aan Mc.Chick (je moet toch érgens aan denken?) en dat zoiets alleen in je kop zit, dus ondanks de mixed grip bij de 60 heb ik 'm wel mooi omhoog getrokken! lekker :p

BOR
12*20kg, 10*30kg, 8*40kg
Die spierpijn van het graven in de tuin zat niet alleen in m'n kop...

Lat Pulldown
12*30kg, 12*35kg, 8*40kg PR!:D

Benchpress
12*25kg, 10*35kg, 4*45kg :D

DB flyes
12*10kg, 10*10kg, 8*10kg
Kanonnen - ik had het zwáár!

Around the world
12*5kg, 12*5kg, 12*5kg
...en een complimentje van een gespierde gozer dat ik hard bezig ben! :D

BB-curl
12*16kg, 12*17,5kg, 12*20kg

Lying cable arm curl
10*15kg, 7*15kg, 8*15kg
Ok, ik ben kapot!

Na de training kwam een gespierde vrouw op me af lopen om even kennis te maken, en te vertellen dat ik stevig train. Ook vond ze dat er al aardig wat af was (ze schijnt me een paar weken eerder ook al gezien te hebben).
Ik vraag me echt af WAAR er dan wat af is... ??? Ik zie het niet :(
Vervolgens de vraag of ik komende oktober of volgend jaar wedstrijden ga doen - IK?!
Ik ben daar echt VEEL TE VET voor!:o

Nou ja, het zijn toch complimentjes... :D

netjes netjes dwarf!
en zo vet ben je toch niet :P?

Lekker veel PR's weer Dwarf :)

Maarre... heb ik gemist dat je een anders schema bent gaan volgen of zo, aangezien je rug/borst/biceps gedaan hebt?

• #1.408
netjes netjes dwarf!
en zo vet ben je toch niet :P?
Ik vind een huidplooimeting van 30% toch wel behoorlijk vet!
Lekker veel PR's weer Dwarf :)

Maarre... heb ik gemist dat je een anders schema bent gaan volgen of zo, aangezien je rug/borst/biceps gedaan hebt?

Niks gemist - dit is de laatste training deze week, en kon het niet laten de volgende training deze week (rug) samen te voegen met deze training (borst en biceps). Volgende training is pas dinsdagavond weer :(

Ik vind een huidplooimeting van 30% toch wel behoorlijk vet!

Niks gemist - dit is de laatste training deze week, en kon het niet laten de volgende training deze week (rug) samen te voegen met deze training (borst en biceps). Volgende training is pas dinsdagavond weer :(

Oke, iek snap :)

Ja, is wel een goed idee, dan heb je iig alles 1 keer gedaan deze week.

• #1.412
Een geplande week rust? Of heb je het gewoon even heel druk?
Had namelijk alleen onthouden dat je 't weekend niet kon sporten door die anime-beurs, dus wist niet dat je een hele week niet kon trainen :(

Druk: ik kon de hele week vrij krijgen als ik morgen maar kom werken (9.00u tot 21.00u), vrij - za - zo beurs, maandag hele dag werken (9.00u - 21.00u), dus volgende training wordt dinsdag pas (dinsdagochtend ook weer naar de fysio).

Druk: ik kon de hele week vrij krijgen als ik morgen maar kom werken (9.00u tot 21.00u), vrij - za - zo beurs, maandag hele dag werken (9.00u - 21.00u), dus volgende training wordt dinsdag pas (dinsdagochtend ook weer naar de fysio).

Ah oke, 5 rustdaagjes is alweer minder 'erg' dan een hele week.

• #1.416
Haha, ja dat is mij ook al meerdere malen aangeraden, dat soort termen te gebruiken als de been-training weer eens bedroevend slecht was :D

(Maar zelfs bij deloaden moet je wel uberhaupt nog trainen :p)

Ik gooi er wel een paar push-ups enzo bij komend weekend ;)

• #1.418
Even tussendoor: 50 gram havermout en een heel ei is prima te bakken zonder vet in m'n vergevende wokpan :D
Met een beetje whey-pasta (dank voor Jerney) erop gaat dat best goed!

Een beetje creativiteit moet kunnen ;)

Net foto's van een maand geleden en vanmiddag naast elkaar gezet: geen verschil... :(
Over 2 weken ofzo weer volgende foto's maken, hopelijk is er dan meer te zien...

Laatst bewerkt:
ahum..... We wanna see it :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven