XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Squat
Alles met 20kg (alleen de BB):
normale stand: pijn
wijde stand: pijn
smalle stand: nauwelijks pijn
extreem wijde stand: vrijwel geen pijn
:mad::(:eek!::janken::huilen::splat::grumble::treuren::fuu::suicide::army::shoot::dunno::toilet:

Liggende legcurl
8*10kg
8*15kg
7*20kg
6*20kg
:D

Leg extension
8*45kg
8*50kg
8*55kg
7*60kg
7*65kg

Shoulder Press
8*10kg
8*12,5kg
F*15kg (in positie, en toen kreeg ik ze niet omhoog...)
5*12,5kg
6*12,5kg

Upright row
8*stang+12,5kg
8*stang+12,5kg
8*stang+15kg
8*stang+15kg

Rear delt row (deze dus)
8*10kg
8*12,5kg
8*12,5kg
8*10kg (uitvoering ging toch wat netter zo...)

...en toen met moeite naar huis rijden (quads nog steeds gaar)

heb je wel eens de hacksquat geprobeerd? Mischien dat dat een uitkomst biedt tegen je blessure.

heb je wel eens de hacksquat geprobeerd? Mischien dat dat een uitkomst biedt tegen je blessure.

Nee, eigenlijk niet - zou dat helpen bij die ***-peesaanhechting?

Morgen iig de fysio maar weer eens bellen, heb ik beloofd wanneer de pijn na 5 weken rust niet weg zou zijn.

Morgen iig de fysio maar weer eens bellen, heb ik beloofd wanneer de pijn na 5 weken rust niet weg zou zijn.

je zou het moeten uitproberen. Kan best wel eens zo zijn dat door net een andere hoek van uitvoering de desbetreffende zone wat probleem oplevert net minder belast wordt.

Gatsie joh. Dat het nog zo'n last geeft die blessure. Laat je alsjeblieft even flink onderhanden nemen door (goede) fysio. Is ronduit zwaar uhmmm k*t zoiets.

Als het zo snel even kon zou ik je wat van mijn vandaag gekochte lading
lavendel.jpg
geven. Denk nu tijdens pielen in aarde op balkon altijd aan jou:o. Heb enorm veel namelijk.

De hacksquat zal denk ik nog meer last geven hoor.
Anders voorlopig ff geen squatten meer, maar legg press.
Ook bij deze kan je de voeten op verschillende posities plaatsen.

Veel succes en luister goed naar je lichaam.

Ja gewoonweg ruk als t niet gaat zoals je wilt maar verder ziet je training er goed uit! Lijkt me gezelli als je een keer bij mijn gym komt trainen..
Succes bij de Fysio..miss dat die je weer wat kan verlichten..

je zou het moeten uitproberen. Kan best wel eens zo zijn dat door net een andere hoek van uitvoering de desbetreffende zone wat probleem oplevert net minder belast wordt.
Kan het eens uitproberen, maar dan nog: normaal squatten geeft pijn, die zou na 5 (!) weken rust over moeten zijn...
Gatsie joh. Dat het nog zo'n last geeft die blessure. Laat je alsjeblieft even flink onderhanden nemen door (goede) fysio. Is ronduit zwaar uhmmm k*t zoiets.

Als het zo snel even kon zou ik je wat van mijn vandaag gekochte lading
lavendel.jpg
geven. Denk nu tijdens pielen in aarde op balkon altijd aan jou:o. Heb enorm veel namelijk.
Lief van je! (afgezien van het feit dat ik lavendel afschuwelijk vind ruiken, maar het idee is lief!)
Ben stiekem wel blij dat ik wel 'gewoon' kan trainen, ondanks dat ik niet alles kan... verschillende schouderblessures die ik her en der lees zijn stukken erger dan dit.
De hacksquat zal denk ik nog meer last geven hoor.
Anders voorlopig ff geen squatten meer, maar legg press.
Ook bij deze kan je de voeten op verschillende posities plaatsen.

Veel succes en luister goed naar je lichaam.
Legpressen mocht ik ook niet: ik moet te diep om 'm de eerste keer uit te stoten (lees: pijn). Ik kijk volgende beentraining wat ik wél kan, maar ga eerst naar de fysio terug. Zou ik geld terug kunnen krijgen voor de afgelopen behandelingen? :engel:
Ja gewoonweg ruk als t niet gaat zoals je wilt maar verder ziet je training er goed uit! Lijkt me gezelli als je een keer bij mijn gym komt trainen..
Succes bij de Fysio..miss dat die je weer wat kan verlichten..
Ik ging vol goede moed aan de squats... :sad:
Ja, kom binnenkort eens langs in Haarlem - niet deze week, opeens is het hartstikke druk met werk! :eek:
+1

En nu niet eigenwijs zijn Dwarf! Goed dat je de Fyso al gebeld hebt :thumbs:
Ik ben toch nóóit eigenwijs?!
Heb al heel bewust vandaag niet door de pijn heen getraind, en alleen uitgeprobeerd wat ik wél kon (met een lege stang).

welke peesaanhechting is het eigenlijk?
Algemeen denk ik peesblessures herstellen langzaam en zijn qua training het beste te benaderen met setjes die meer herhalingen hebben. Maar hopen dat de fysio er wat op weet!
Toch goede training verder hoor!

welke peesaanhechting is het eigenlijk?
Algemeen denk ik peesblessures herstellen langzaam en zijn qua training het beste te benaderen met setjes die meer herhalingen hebben. Maar hopen dat de fysio er wat op weet!
Toch goede training verder hoor!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Op het linker plaatje de pees die midden in het bovenbeen begint en doorloopt richting knie. De aanhechting bovenin doet zeer wanneer ik (bijv.) met een squat omhoog kom.

Legpressen mocht ik ook niet: ik moet te diep om 'm de eerste keer uit te stoten (lees: pijn). Ik kijk volgende beentraining wat ik wél kan, maar ga eerst naar de fysio terug. Zou ik geld terug kunnen krijgen voor de afgelopen behandelingen? :engel:

Bij ons kan je instellen tot hoe diep de stoel komt. Faag verhaal dat je wel zou mogen squatten maar niet legpressen ???

K*t zeg dat je er nog steeds zo'n last van hebt :( Sterkte...hopelijk gauw weer flink aan het squatten :cool:!

Shit zeg! Ik had gehoopt dat het onderhand al over zou zijn...
Neem jezelf goed in acht Dwarf!

Bij ons kan je instellen tot hoe diep de stoel komt. Faag verhaal dat je wel zou mogen squatten maar niet legpressen ???
Het probleem zit 'm ook in de 1e keer uitduwen... dan heb ik megapijn (want: zwaar gewicht), daarna zak ik niet meer zover terug dat de gewichten terug liggen. Heb 5 weken niet mogen legpressen / squatten / deadliften, pijn is niet over. :-(
K*t zeg dat je er nog steeds zo'n last van hebt :( Sterkte...hopelijk gauw weer flink aan het squatten :cool:!
Ik hoop het ook!
+1 Heel veel sterkte en goed naar je lichaam (blijven) luisteren, Dwarf!
Hoop dat de fysio wat uitkomst kan bieden!
Blijf ik doen! Iig naar andere fysio.
Shit zeg! Ik had gehoopt dat het onderhand al over zou zijn...
Neem jezelf goed in acht Dwarf!
Hé, leuk om weer wat van jou te lezen! Rotpees is nog steeds niet over... :(

ik ga ervan uit dat je niet gelopen heb?

ik ga ervan uit dat je niet gelopen heb?
Waarom denk je dat? :rolleyes:

Nee, 45min. gefietst (2 afleveringen gekeken).
Chin-up bar afgehaald, en mezelf meteen maar getrakteerd op verstelbare DB's, met wat lief glimlachen meteen wat korting voor elkaar gekregen! :D

Waarom denk je dat? :rolleyes:

Nee, 45min. gefietst (2 afleveringen gekeken).
Chin-up bar afgehaald, en mezelf meteen maar getrakteerd op verstelbare DB's, met wat lief glimlachen meteen wat korting voor elkaar gekregen! :D

Hey wat gaaf! nu kun je zelf chinnen:D Dames en korting...wat een sukkel die verkoper:moon:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven