XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Doet je pees alleen pijn bij squat en legpress of eigenlijk ook een kleinbeetje pijn bij andere beenoefeningen of bij het lopen? Vooral lopen is namelijk wel een grote belasting voor die pees die jij hebt aangwezen:o..Pezen genezen echt alleen goed bij complete:(:( rust.

Doet je pees alleen pijn bij squat en legpress of eigenlijk ook een kleinbeetje pijn bij andere beenoefeningen of bij het lopen? Vooral lopen is namelijk wel een grote belasting voor die pees die jij hebt aangwezen:o..Pezen genezen echt alleen goed bij complete:(:( rust.

De aanhechting van de pees doet echt alleen pijn wanneer ik veel kracht moet zetten en het ding 'knel' zit. Met lopen / hardlopen / fietsen / andere oefeningen totaal geen last. Het is gelukkig niet zo dat de hele pees pijn doet.

Wel pijn = bovenbenen en kont! Spierpijn wel te verstaan... Ik voel echt werkelijk ALLES in m'n bovenbenen, terwijl ik die maffe ab- en adductor oefeningen vergeten ben gisteren...

toch lijkt hier wel wat in te zitten , en dan vooral de combi hardlopen ( belasting - te weining rust en dan je benentraining - weer een belasting van je zenuwstelsel )

wel vervelend voor je dwarfje - keep it up girl

Pfff, wat een squatperikelen..:D

toch lijkt hier wel wat in te zitten , en dan vooral de combi hardlopen ( belasting - te weining rust en dan je benentraining - weer een belasting van je zenuwstelsel )

wel vervelend voor je dwarfje - keep it up girl
Het wordt nog erger: ik heb vandaag de fysio uitgebreid aan de telefoon gehad (hij zou nog terugbellen, want: te weinig tijd) en afspraak gemaakt voor komende dinsdagochtend - eerder kan hij niet. Heb het geluk dat hij me nu zelf gaat behandelen.
Zoals ik de klachten uitlegde vond hij het klinken als een slijmbeursontsteking :eek:

:sad:
Pfff, wat een squatperikelen..:D
Hou op, schei uit... :(

Vanochtend les 3 deel 2 start to run gelopen, heb nog steeds flinke spierpijn in mijn benen dus stel de rugtraining uit naar morgen.

ik hoop dat het meevalt voor je meissie

Vanochtend les 3 deel 2 start to run gelopen, heb nog steeds flinke spierpijn in mijn benen dus stel de rugtraining uit naar morgen.

Lijkt me heel verstandig i.v.m. alle spierpijn en spiernarigheid! Ik hoop dat je deze week niet al te veel last heeft en dat de fysio je dinsdag goed kan helpen!
Sterkte meid!

Vervelend meid. Hoop dat hij je uit de brand kan helpen.

Illusie of niet: heb het idee dat mijn 'blokken' aan m'n bovenbenen wat meer zichtbaar aan het worden zijn (liep net de trap af). Helpt natuurlijk wel dat ze nog stijf staan van de spierpijn ;)
Die dingen aan de zijkant, maar dan niet zo absurd groot als hier:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehe bij haar is iets anders ook heel groot:D ......gespierde benen voor een vrouw is mooi, maar dit vind ik te.

grt.

hehe bij haar is iets anders ook heel groot:D ......gespierde benen voor een vrouw is mooi, maar dit vind ik te.

grt.

Ach, dit was alleen ter illustratie.
Denk aan de foto's in mijn eerste post en dan een pietsie meer spier te zien (volgens mij)... Hoe heten die spieren ook al weer? Ik googlede op quads, maar die zitten voorop je been...

De quadriceps (vierkoppige bovenbeenspier) bestaat uit vier spieren. Deze spieren zitten aan de voorkant van het bovenbeen, en lopen van de heup en het bovenbeen tot het bovenste deel van het scheenbeen.

allemaal latijnse namen, moet je niet willen weten:)

Quadriceps ja.

En hoe heet die buitenste kop van je quads?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven