- Waardering
- 1.339
Ik zei dat zowel de chin-bar als de DB's voor mezelf zijn

...en heb alles zelf achterin de auto gelegd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

...en heb alles zelf achterin de auto gelegd![]()

en die verkoper maar genieten van een bukkende vrouw die dr spulletjes in de auto gooit![]()

Hé, leuk om weer wat van jou te lezen! Rotpees is nog steeds niet over...![]()

Doet je pees alleen pijn bij squat en legpress of eigenlijk ook een kleinbeetje pijn bij andere beenoefeningen of bij het lopen? Vooral lopen is namelijk wel een grote belasting voor die pees die jij hebt aangwezen..Pezen genezen echt alleen goed bij complete
rust.
Doet je pees alleen pijn bij squat en legpress of eigenlijk ook een kleinbeetje pijn bij andere beenoefeningen of bij het lopen? Vooral lopen is namelijk wel een grote belasting voor die pees die jij hebt aangwezen..Pezen genezen echt alleen goed bij complete
rust.
Het wordt nog erger: ik heb vandaag de fysio uitgebreid aan de telefoon gehad (hij zou nog terugbellen, want: te weinig tijd) en afspraak gemaakt voor komende dinsdagochtend - eerder kan hij niet. Heb het geluk dat hij me nu zelf gaat behandelen.toch lijkt hier wel wat in te zitten , en dan vooral de combi hardlopen ( belasting - te weining rust en dan je benentraining - weer een belasting van je zenuwstelsel )
wel vervelend voor je dwarfje - keep it up girl

Hou op, schei uit...

Vanochtend les 3 deel 2 start to run gelopen, heb nog steeds flinke spierpijn in mijn benen dus stel de rugtraining uit naar morgen.
Vanochtend les 3 deel 2 start to run gelopen, heb nog steeds flinke spierpijn in mijn benen dus stel de rugtraining uit naar morgen.

hehe bij haar is iets anders ook heel groot......gespierde benen voor een vrouw is mooi, maar dit vind ik te.
grt.