XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel vervelend dat je zo lang moet wachten,kan je wel doortrainen?Kijk wel maar uit !

Die foto is toch van een man met een roze setje aan?:gek:
Jouw benen zijn veeeel mooier:D

• Topic Starter Topic Starter
:cheer: wat lees ik nu over een blessure???

:cheer: wat lees ik nu over een blessure???
Tijdje last van de aanhechting van mijn pees in bovenbeen - na 5 weken rust begon ik vol goede moed rustig aan met squatten. Wederom pijn.
Fysio gebeld (degene waar ik goede ervaringen mee heb, is de 'baas' van degene die me laatst behandeld heeft) en gezegd dat ik door hem behandeld wil worden. Toen ik de klachten uitlegde aan de telefoon vond hij het eerder klinken naar een slijmbeursontsteking dan een overbelaste aanhechting, maar om het zeker te weten heb ik komende dinsdagochtend een afspraak bij hem (eerder kan hij niet). Dan hoor ik verder wat kan en mag...

Hoop echt voor je dat het meevalt. Blessures zijn super vervelend, vooral voor mensen die niet rustig aan kunnen doen :D Goed naar je lichaam blijven luisteren hè!

Getraind in gruwelijke benauwdheid, was wel nette training - heb een beetje haast, zal vanavond hele training posten.

Ja is ook erg benauwd in de gym,ondanks airco...

Rackpull
8*20kg
8*40kg
8*60kg
1*70kg
>en toen heb ik mezelf afgeremd, afgedroogd en ben doorgelopen naar een volgende oefening

Latpull down wijd
8*40kg
10*35kg
12*30kg
10*35kg

BOR - korte stang
12*stang+10kg
12*stang+15kg
12*stang+20kg
12*stang+20kg onderhands

Assisted pull up
6*BW-30kg
6*BW-25kg
6*BW-20kg
5*BW-15kg
3*BW-10kg

Seated cable row
12*25kg
12*30kg
12*30kg
12*30kg

Straight arm pull down
12*15kg
12*20kg
12*25kg
7*30kg

Cardio overgeslagen, tegen 20.00u richting vergadering geraced (op fiets)... die om 20.00u zou beginnen :o - net weer terug geraced.

zo zo, een vergader tijger.:D
maar toch weer goed getraind, en hopen dan dat het idd iets is wat sneller geneest dan een ingescheurde aanhechting.

Zo lekkere training! Ook last van snel zweten met dit heerlijke weer zo te horen ;). Ach die paar min. later op je vergadering, alles voor een goed doel ;).

sterkte met je blessure! goede training! helemaal met dit warme weer..

nette training toch? ik vond het gisteren erg benauwd en had er veel moeite mee. Mischien ook omdat ik echt k*t gegeten heb.(zonder saus)

Was gisteren best een lekkere training :D
Er is wel bijna 2 liter tijdens het trainen doorheen gegaan, en voor m'n gevoel zweette ik dat net zo hard weer uit.
Heb mezelf wel afgeremd met die rackpulls, en die straight-arm pulldowns zijn nieuw voor me.

Straks (even wat dingen afmaken, ben thuis aan het werk) een rondje gaan hardlopen, en misschien de laatste aflevering van deze serie kijken op de hometrainer.
Maar nu eerst genieten van een hapje eten: heb tuinkers van eigen vensterbank door de tonijn geprakt, en dat smaakt best goed! :lick:

Mooie training gister hoor dame!:D:D:thumbs:

nette rackpulls, high volume!

Sommige vrouwen moeten betalen voor onthaarspulletjes, tel uit je winst!

:jk:

Hele nette training, miss Dwarf!
Ik zie de unassisted pull-ups en chin-ups steeds dichterbij komen!

dat was een sterke training meid !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven