JustMe89
Cool Novice
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 59kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
graag gedaan! Het blijft nog steeds een deaDliftGisteravond eindelijk gezien en begrepen wat Karma punten zijn..Vond al zo raar dat je geen antwoord gaf op mijn deathlift vraag
..Maarre bedankt in iedergeval voor je punten
....!

)...Wat ga je koken? Ik eet vandaag zalm met broccolli en zilvervliesrijst..mmmmm....Een maaltijd he hihi van de 7..
Klinkt lekker!Ik eet ook weer lekker en schoon...mmmm...honger is ook weer weg.Smakelijk alvast!

En, lekker gelopen? Hier regent het keihard, dus ben blij dat ik vandaag nog naar de sportschool kon haha. Wel fijn dat je bij het hardlopen in ieder geval geen last hebt, nu hopen dat de fysio dinsdag uitkomst biedt.
Hoe het lopen ging?Fijn te horen dat je geen last hebt van je blessure bij het hardlopen!
Hoe ging het vandaag? Heb je last van de flinke wind met het lopen, of valt dat heel erg mee vergeleken met bijv. fietsen?
Mooi zo! Maak graag mensen aan het lachen. En geen woord gelogen wat ik postte!. Geloof mij dat ik uberstoer (paar bankjes verder zat zo geen lelijke micky blue eyes zijn workout te doen) geworsteld het om zo stil mogelijk onder die klem van een kl*testang vandaan te komen zonder dat hele stand met de 30 kg op de grond zou vallen.
Fein weekeinde! Enne mijn planten of dingen beginnen al flink te groeien!

graag gedaan! Het blijft nog steeds een deaDlift
Sommige dingen zet ik niet (graag) openbaar neer, dus dat gaat via de karma (o.a. complimentjes bij de heren)...
muchos gracias senorita Dwarriorbedankt dwarf hiervoor , het zijn dus complimentjesmuchos gracias senorita Dwarrior

graag gedaan! Het blijft nog steeds een deaDlift
Sommige dingen zet ik niet (graag) openbaar neer, dus dat gaat via de karma (o.a. complimentjes bij de heren)...
het kan niet op - fijn weekend
Je krijgt wat je verdient 
Geloof mij dat ik uberstoer (paar bankjes verder zat zo geen lelijke micky blue eyes zijn workout te doen) geworsteld het om zo stil mogelijk onder die klem van een kl*testang vandaan te komen zonder dat hele stang met de 30 kg op de grond zou vallen.