MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes!! Succes ook met je rondje hardlopen, zal ook wel weer flink zweten worden. Vind er niks aan dit weer, zo benauwd en dan de airco in de sportschool, niet zo goed voor de spiertjes.
Heb je met het hardlopen trouwens niet veel last van je blessure? (Of heb ik daar overheen gelezen?)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de complimentjes!
Met hardlopen heb ik geen last van m'n blessure: die doet alleen pijn wanneer ik te diep door m'n benen zak (squat). Hier waait het nu behoorlijk, denk dat het wel mee gaat vallen met lopen. Zometeen eerst eens wat te eten klaar maken...

Gisteravond eindelijk gezien en begrepen wat Karma punten zijn:o:o..Vond al zo raar dat je geen antwoord gaf op mijn deathlift vraag:rolleyes:..Maarre bedankt in iedergeval voor je punten:)....!

Gisteravond eindelijk gezien en begrepen wat Karma punten zijn:o:o..Vond al zo raar dat je geen antwoord gaf op mijn deathlift vraag:rolleyes:..Maarre bedankt in iedergeval voor je punten:)....!
graag gedaan! Het blijft nog steeds een deaDlift :p
Sommige dingen zet ik niet (graag) openbaar neer, dus dat gaat via de karma (o.a. complimentjes bij de heren :p)...

Wat ga je koken? Ik eet vandaag zalm met broccolli en zilvervliesrijst..mmmmm....Een maaltijd he hihi van de 7..

Klinkt lekker!Ik eet ook weer lekker en schoon...mmmm...honger is ook weer weg.Smakelijk alvast!

Klinkt lekker!Ik eet ook weer lekker en schoon...mmmm...honger is ook weer weg.Smakelijk alvast!

Bij schoon eten voel ik me gruwelijk goed - al heb ook ik af en toe zin in wat 'fouts' - maar ingeplande junkmomenten helpen daarbij ;)

En, lekker gelopen? Hier regent het keihard, dus ben blij dat ik vandaag nog naar de sportschool kon haha. Wel fijn dat je bij het hardlopen in ieder geval geen last hebt, nu hopen dat de fysio dinsdag uitkomst biedt.

Fijn te horen dat je geen last hebt van je blessure bij het hardlopen! :D
Hoe ging het vandaag? Heb je last van de flinke wind met het lopen, of valt dat heel erg mee vergeleken met bijv. fietsen?

En, lekker gelopen? Hier regent het keihard, dus ben blij dat ik vandaag nog naar de sportschool kon haha. Wel fijn dat je bij het hardlopen in ieder geval geen last hebt, nu hopen dat de fysio dinsdag uitkomst biedt.

Fijn te horen dat je geen last hebt van je blessure bij het hardlopen! :D
Hoe ging het vandaag? Heb je last van de flinke wind met het lopen, of valt dat heel erg mee vergeleken met bijv. fietsen?
Hoe het lopen ging?

Kwalitatief
Uitermate
Teleurstellend

Ik heb stiekem meer spierpijn in mijn rug als ik aanvankelijk dacht (en dan loop ik per definitie niet lekker), het waait als een idioot (wel lekker fris), maar wel 3 kwart van de toch tegenwind... Ook ben ik niet gewend met een redelijk gevulde maag te lopen waardoor ik afwisselen steken in m'n maag en zij had. Heb de helft van de tocht stevig doorwandelend gedaan.

Morgenochtend dit rondje (les 4 2e serie) opnieuw proberen.

Stevig doorwandelen is ook goed,morgen nieuwe kans.Als het teveel pijn doet liever even wachten.Succes!

Mooi zo! Maak graag mensen aan het lachen. En geen woord gelogen wat ik postte!. Geloof mij dat ik uberstoer (paar bankjes verder zat zo geen lelijke micky blue eyes zijn workout te doen) geworsteld het om zo stil mogelijk onder die klem van een kl*testang vandaan te komen zonder dat hele stang met de 30 kg op de grond zou vallen.

Fijn weekeinde! Enne mijn planten of dingen beginnen al flink te groeien!

Laatst bewerkt:
Mooi zo! Maak graag mensen aan het lachen. En geen woord gelogen wat ik postte!. Geloof mij dat ik uberstoer (paar bankjes verder zat zo geen lelijke micky blue eyes zijn workout te doen) geworsteld het om zo stil mogelijk onder die klem van een kl*testang vandaan te komen zonder dat hele stand met de 30 kg op de grond zou vallen.

Fein weekeinde! Enne mijn planten of dingen beginnen al flink te groeien!

:roflol:
(again)

Vandaag weer vol frisse moed er tegenaan, tegenwind sucks.. Gelukkig had ik vandaag mazzel met de wind, laatste 2 km wind mee. Ging het al wat beter?
Wel knap dat je dan doorzet hoor, ik ben hardlopen pas leuk gaan vinden toen ik een beetje 10 km op een rustig tempootje kon lopen.

Geloof mij dat ik uberstoer (paar bankjes verder zat zo geen lelijke micky blue eyes zijn workout te doen) geworsteld het om zo stil mogelijk onder die klem van een kl*testang vandaan te komen zonder dat hele stang met de 30 kg op de grond zou vallen.

Mickey Blue Eyes is zo de shit :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven