XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanochtend nuchter de laatste aflevering serie 1 Q&Q afgekeken op de hometrainer... was toch wel weer lachen zo'n foute kinderserie.
Daarna meteen begonnen met dingen aftekenen en gaten boren in het opgeknapte toilet, daar was wel een fancy boormachine met waterkoeler (ik met de gieter :roflol:) voor nodig! Morgen eerst hardlopen, dan ontbijten en trainen en dan voegen... of tussen het voegen door trainen? Ach, ik heb nou zelf wat DB's en schouders staan op de planning :cool:

dat doe je niet goed...dat klussen, dat moet je laten doen!:D

dat doe je niet goed...dat klussen, dat moet je laten doen!:D
Ik vind het leuker (en goedkoper) om zelf te doen! ;)
Vriendlief en ik hebben niet voor niks een uitprobeer-huis gekocht: kijken wat we allemaal zelf kunnen. (tent was zó goedkoop dat we wel wat kunnen hebben...)

Veel meer eer voor je werk als je t zelf doet en niet al gelijk naar manlief schreeuwt..:schat..wil jij t even doen!! applausje voor Dwarfie

Vanochtend nuchter de laatste aflevering serie 1 Q&Q afgekeken op de hometrainer... was toch wel weer lachen zo'n foute kinderserie.
Daarna meteen begonnen met dingen aftekenen en gaten boren in het opgeknapte toilet, daar was wel een fancy boormachine met waterkoeler (ik met de gieter :roflol:) voor nodig! Morgen eerst hardlopen, dan ontbijten en trainen en dan voegen... of tussen het voegen door trainen? Ach, ik heb nou zelf wat DB's en schouders staan op de planning :cool:
Wahaha..Q&Q:o...

En wel goed geimproviseerd met de zelfgekoelde boormachine...:D:D

Prettig weekend alvast!:D

Klustrainig is ook goed voor de spiertjes !Je hebt ook genoeg energie zo te horen...

Vriendlief gaat morgen spotten voor me (ik houd m'n hart vast) - dat wordt zeer waarschijnlijk schoudertraining thuis. Nou dit pull-up bar binnen is begint hij ook over trainen :eek:

Vriendlief gaat morgen spotten voor me (ik houd m'n hart vast) - dat wordt zeer waarschijnlijk schoudertraining thuis. Nou dit pull-up bar binnen is begint hij ook over trainen :eek:

Bedoel je nou spotten of sporten, of allebei? ;)

Hij wordt natuurlijk straks jaloers als jij je wel kunt optrekken aan die pullup-bar en hij niet ... :D

Eens met Sigi,hij kan niet achterblijven nu.Handig toch altijd een spotter in de buurt .Succes morgen!

Bedoel je nou spotten of sporten, of allebei? ;)

Hij wordt natuurlijk straks jaloers als jij je wel kunt optrekken aan die pullup-bar en hij niet ... :D
Die 2 meter lange ecto met slechts 70kg kan zich met gemak optrekken, dus dat geintje gaat (helaas) niet op... Vriendlief heb ik geleerd vandaag hoe hij moet spotten, doet 'ie best aardig! :cool:
Eens met Sigi,hij kan niet achterblijven nu.Handig toch altijd een spotter in de buurt .Succes morgen!
Hij heeft een dappere poging gedaan, maar het is niks voor 'm. Ach, nog een paar extra schijfjes en een bankje en ik ben (voorlopig) tevreden met m'n homegym!

Die 2 meter lange ecto met slechts 70kg kan zich met gemak optrekken, dus dat geintje gaat (helaas) niet op... Vriendlief heb ik geleerd vandaag hoe hij moet spotten, doet 'ie best aardig! :cool:

Hij heeft een dappere poging gedaan, maar het is niks voor 'm. Ach, nog een paar extra schijfjes en een bankje en ik ben (voorlopig) tevreden met m'n homegym!

ach als ie het niks vind, niet iedereen wil het zelfde doen:) Wees blij dat ie wil spoten haha

Thuistraining - gewichten aangepast nu ik weet wat de halters wegen.

Shoulder press - op een oude gammele stoel, tijd voor een goed bankje!
5*12,5kg
12*10kg
8*11kg
6*11kg

Front raises
12*5kg
12*6kg
12*6kg
12*6kg

Side raises
12*3,5kg
12*5kg
12*6kg
8*6kg

Lateral raises (voorovergebogen, 1 knie op de grond)
12*3,5kg
12*5kg
12*6kg
12*6kg

DB Upright row
2*10kg
> Conclusie: schouders zijn volledig gaar.

Negatieve chin-ups
3*2reps
>Wat voel ik hier mijn buikspieren zeg!

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

oh oh...er komt du binnenkort een logje van manlief bij? mijn vrouwlijke variant wil niet loggen:S
Na een setje of 2 shoulderpresses en 1 setje front raises vond hij het weer genoeg... Hij gaat niet trainen, en zeker niet loggen.

Laatst bewerkt:
Wel chill dat je nu ook thuis wat kan trainen. Op de site van Fitness Seller staat bij bijna alle halters trouwens hoe zwaar ze zijn. Die van 30mm zijn volgens mij 2,5kg en die van 50mm 5kg.

Heerlijk dat je thuis kan trainen zeg! Zometeen als er de ruimte voor is dan ga ik meteen mijn 'ruimte' reserveren :p Fijn trouwens een eigen prive spotter :D :eyebrow:

Wel chill dat je nu ook thuis wat kan trainen. Op de site van Fitness Seller staat bij bijna alle halters trouwens hoe zwaar ze zijn. Die van 30mm zijn volgens mij 2,5kg en die van 50mm 5kg.
2,5kg inderdaad - ofwel: bij alle gewichten dat er op tellen voor het totaalgewicht :)
De openingstijden van mijn sportschool zijn soms wat beperkend - dit scheelt in elk geval iets (al zal een been- of rugtraining thuis nog steeds niks uithalen...)
Heerlijk dat je thuis kan trainen zeg! Zometeen als er de ruimte voor is dan ga ik meteen mijn 'ruimte' reserveren :p Fijn trouwens een eigen prive spotter :D :eyebrow:
En nog een voordeel: "mijn" trainingsruime thuis ruikt stukken beter dan de sportschool! (op zolder hangt ook de was te drogen :cool:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven