MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanochtend trouwens les 4 serie 2 start to run nuchter gelopen (alsnog) - kon voor geen meter in m'n ritme komen vandaag waardoor ik véél langzamer heb gelopen dan normaal gesproken.

En nog een voordeel: "mijn" trainingsruime thuis ruikt stukken beter dan de sportschool! (op zolder hangt ook de was te drogen :cool:)

Ohhh, daar is wel wat op te vinden hoor. Komen met alle dames wel even de odeur van de zolder eens goed inwijden, daarna dan eten van pilatesmeisje en dan gezellig met z'n allen als bedankje voor gebruik van jouw personalspace jouw was opvouwen.

Maar heerlijk dat je boven zo kan sporten, lekker!

Weer een nette training, Dwarf!
En blij te horen dat het thuis trainen zo goed bevalt!

Ohhh, daar is wel wat op te vinden hoor. Komen met alle dames wel even de odeur van de zolder eens goed inwijden, daarna dan eten van pilatesmeisje en dan gezellig met z'n allen als bedankje voor gebruik van jouw personalspace jouw was opvouwen.

Maar heerlijk dat je boven zo kan sporten, lekker!
:D I'm all in favor!

Vanochtend trouwens les 4 serie 2 start to run nuchter gelopen (alsnog) - kon voor geen meter in m'n ritme komen vandaag waardoor ik véél langzamer heb gelopen dan normaal gesproken.
I know what you mean - met hardlopen heb je soms wel, soms niet je dag (met alles eigenlijk, maar bij hardlopen merk ik echt verschil).
Maar je hebt wel netjes je les afgelopen, so kudos!

Balen dat het hardlopen weer niet zo lekker ging, dat werkt bij mij altijd best wel demotiverend. Hoop dat het de volgende x weer beter gaat! Hoe lang moet je nu aaneengesloten rennen?

Balen dat het hardlopen weer niet zo lekker ging, dat werkt bij mij altijd best wel demotiverend. Hoop dat het de volgende x weer beter gaat! Hoe lang moet je nu aaneengesloten rennen?
Ik ben gewoon geen echte hardloper, en deel 1 start to run vond ik leuk om iedere keer grenzen te verleggen door iedere keer een stukje langer te moeten hardlopen. Vandaag was les 4: wederom gewoon 30 min. achter elkaar lopen zonder wandelpauzes, maar met stomme / achterlijke / suffe tips tussendoor.
(3 glazen melk per dag drinken voor de eiwitten die er in zitten?! WTF?!)
Ik kijk de 2e serie aan t/m les 10, als ik er dan nog steeds geen moer aan vind dan verzin ik wat anders...

haha, wat een tips :D. Achja, hardlopen moet je ook wel wat liggen natuurlijk.

3 glazen melk:orly:

Ga je nu enkel thuis trainen?

Wat zijn negatieve chin ups?:o

Op stoel gaan staan, bovenin de beweging beginnen en héél langzaam laten zakken. Ik kan mezelf nog niet optrekken :o

Oke..ik hoop dat het je helpt om kracht te krijgen omjezelf op te trekken:)..Vaak helpt hoge afzet wel om te leren chin uppen.. Maar dan moet je denk ik twee stoelen uit elkaar zetten(zodat je je benen in het gecreeerde `gat` te laten zakken:D

Lol @ tips tussendoor. :D

28upeh3.jpg

Voor degenen die nieuwsgierig zijn naar mijn "homegym"...

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Oke..ik hoop dat het je helpt om kracht te krijgen omjezelf op te trekken:)..Vaak helpt hoge afzet wel om te leren chin uppen.. Maar dan moet je denk ik twee stoelen uit elkaar zetten(zodat je je benen in het gecreeerde `gat` te laten zakken:D

Ach, die stoel staat ver genoeg naar achteren... en kom met m'n voeten nét niet bij de grond...

2 glazen per dag? Dat zijn er 14 per week! Oooh, dan ben ik nog niet zo heel slecht bezig :D

28upeh3.jpg

Voor degenen die nieuwsgierig zijn naar mijn "homegym"...

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Ach, die stoel staat ver genoeg naar achteren... en kom met m'n voeten nét niet bij de grond...

Ik zie dat er nog een aantal verjaardagen nodig zijn om het assortiment wat uit te breiden ;)
Wel slim bedacht, ik kan misschien eens deurpost uit gaan proberen...

ziet er keurig opgeruimd uit :D.....wel lekker als je thuis ook wat kan doen!

owh, daarom diende die stoel ... ik vroeg het me al af :roflol:

Wel mooie zolder. Is ie overal zo netjes als op de foto of alleen het stukje rondom je trainingsspullen? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven