MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, die! Ja - die zijn té absurd voor woorden!
"niet teveel alcohol, maximaal 2 glazen per dag" - per DAG?! Dat drink ik per week! Maximaal...

alcohol wat is dat??
alleen tijdens carnaval toch?? :D

Jij ook goed bezig! ik heb ook zo'n optrekbeugel voor thuis, moet m nog ophangen :p ( laten ophangen ) .. ik kan me 1x optrekken hahahah maar negatieve chin ups ( chin downs ? ) is een optie.
Overigens doen ze bij P90x optrekken met stoel en dan beetje steunen ( de vrouwen ) .

• Topic Starter Topic Starter
2 glazen per dag? Dat zijn er 14 per week! Oooh, dan ben ik nog niet zo heel slecht bezig :D
Ik heb 1 dag in de week waarop ik mezelf eventueel wat alcohol gun ;)
Ik zie dat er nog een aantal verjaardagen nodig zijn om het assortiment wat uit te breiden ;)
Wel slim bedacht, ik kan misschien eens deurpost uit gaan proberen...
Nah, alleen een bankje en wat meer schijven, dan vind ik het wel weer leuk.
Chin-rek is om te leren mezelf op te trekken (veel oefenen), rest doe ik bij voorkeur in de sportschool.
ziet er keurig opgeruimd uit :D.....wel lekker als je thuis ook wat kan doen!
Dat was ook het doel: thuis iig IETS kunnen doen.
owh, daarom diende die stoel ... ik vroeg het me al af :roflol:
Ik heb een mini-spongetje nodig om aan het rek te gaan hangen, maar dan hang ik daar met gestrekte armen... (ik kom met een onderhandse greep nét aan parallel)... Op stoel staan en dan laten zakken is wat handiger voor de negatieve reps ;)
Wel mooie zolder. Is ie overal zo netjes als op de foto of alleen het stukje rondom je trainingsspullen? :D
De zolder is net klaar (stevige verbetering qua kleur, vloer gelegd etc). Aan der andere kant staat een strijkplank en wasrek. That's about it :D
Je wilt niet weten hoe slecht ik met Photoshop ben ;)
alcohol wat is dat??
alleen tijdens carnaval toch?? :D

Jij ook goed bezig! ik heb ook zo'n optrekbeugel voor thuis, moet m nog ophangen :p ( laten ophangen ) .. ik kan me 1x optrekken hahahah maar negatieve chin ups ( chin downs ? ) is een optie.
Overigens doen ze bij P90x optrekken met stoel en dan beetje steunen ( de vrouwen ) .
Is misschien ook een idee: alleen tenen op stoel laten rusten (vanavond eens proberen). Tja, nu het ding hangt moet ik 'm ook intensief gebruiken ;)

Goed & minder goed nieuws van de fysio:
:cheer: Ik heb geen slijmbeursontsteking
:cheer: Hij denkt precies te weten wat er aan de hand is (donderdag uitsluitsel bij vervolgafspraak)

:yell: Dat ik korte pezen, banden en spieren heb wist ik al, maar ALLES in mijn benen is te kort waardoor ik last krijg (toen ik een full-squat moest maken van 'm kreeg ik commentaar op de diepte. 'Ga eens op je hurken zitten' - ik kan dit alleen als ik op m'n tenen zit. Of ik donder achterover)

:yell: Rekken, rekken en nog eens rekken.

Pfoe, rekken. Dat vind ik zo vervelend. Niks zo klote als die spieren helemaal voelen oprekken. Naja, als het helpt dan moet het maar toch?

Leuk zo`n 'homegym'. Vervang inderdaad dat bankje met een verstelbaar bankje. Eventueel een powercage eromheen, partij schijven erbij en je kunt je abo van de sportschool opzeggen haha. Ik wou dat ik zoveel ruimte had op zolder, wat moet het heerlijk zijn om thuis te trainen!

Laatst bewerkt:
Geen cage op zolder. Wil gewoon in de sportschool blijven trainen.

En rekken is stom! :mad:
(en noodzakelijk, dus doe ik het)

Goed & minder goed nieuws van de fysio:
:cheer: Ik heb geen slijmbeursontsteking
:cheer: Hij denkt precies te weten wat er aan de hand is (donderdag uitsluitsel bij vervolgafspraak)

:yell: Dat ik korte pezen, banden en spieren heb wist ik al, maar ALLES in mijn benen is te kort waardoor ik last krijg (toen ik een full-squat moest maken van 'm kreeg ik commentaar op de diepte. 'Ga eens op je hurken zitten' - ik kan dit alleen als ik op m'n tenen zit. Of ik donder achterover)

:yell: Rekken, rekken en nog eens rekken.

Hoera voor het eerste en dan maar even afwachten...welkom bij de stijve harken club :D

Hoera voor het eerste en dan maar even afwachten...welkom bij de stijve harken club :D

Goed voornemen: na de zomervakantie regelmatig meedoen met Pilates / PowerYoga - heb net gezocht (en gevonden!) naar een plek waar ze dat geven in de buurt :cool:
Nieuwe seizoen begint pas na de zomer... da's het enige jammere er aan...:(

Goed voornemen: na de zomervakantie regelmatig meedoen met Pilates / PowerYoga - heb net gezocht (en gevonden!) naar een plek waar ze dat geven in de buurt :cool:

Dit voornemen zit bij mij in het 5 jarenplan verwerkt :D

Ik weet dat ik een stukje leniger was toen ik regelmatig pilates / poweryoga deed, al was ik toen ook een stukje zwaarder... Alleen daarom al gewoon weer oppakken!

We worden ook steeds stijver van kt, het is wel verstandig...
Ik ben zelf alleen niet zo gek op yoga maar het zou eigenlijk wel moeten. Misschien ook maar eens in het najaar beginnen
kijken of ik dan weer een smoes kan verzinnen ;)

:thumbs: !!!!SUCCES!!!! :thumbs:

hahaha :roflol:

Ik wilde net op je gemopper reageren met "GA PILATESSEN!" haha daarbij
is het niet alleen rekken/strekken, maar ook nog eens uitdagende oefeningen om je lichaam geheel onder controle te krijgen :)

Advies van pilatesmeisje:thumbs:

hey elastiekje...hoe issie:D

Na de warming up en rekoefeningen die ik moet doen (rekken duurde nog ruim een half uur ook! :yell:) begonnen aan m'n beentraining:

Squat
20*BW (geen pijn! :cheer:)
8*20kg
8*20kg
8*20kg
8*20kg
>Er zat wel véél meer in, maar als ik me erg fix op m'n pijnplek dan weet ik op een bepaald moment niet of ik nou pijn heb of niet. Beter rustig aan doen.

Legcurl (zittend) SS Legextension
12*40kg SS 12*40kg
12*45kg SS 12*45kg
8*50kg SS 12*50kg

Abductor SS Adductor
12*25kg SS 12*25kg
12*30kg SS 12*30kg
12*35kg SS 12*35kg
12*40kg SS 12*40kg (ok, deze setjes waren met moeite)

Cardio - crosstrainer
30 min, 325 kcal
> Dat ik dit ook LEUK heb gevonden zeg! ???
Heb me 30min stierlijk verveeld, ondanks iPod.

Whaha, crosstrainer. Heb ik 1 keer geprobeerd, maar kon niet eens die beweging langer dan een minuut volhouden. M`n benen wilde continu een andere beweging maken :S

Morgen borsttraining?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven