- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trouwens, die leg curl vind ik best netjes! :O Scheelt dat nou veel t.o.v de lying variant?
Whaha, crosstrainer. Heb ik 1 keer geprobeerd, maar kon niet eens die beweging langer dan een minuut volhouden. M`n benen wilde continu een andere beweging maken :S
? O'ja Fannore
.
. Sinds oktober vorig jaar merk ook ik nu dat ik lenigheid aan het verliezen ben. En dat wil ik niet. Zal ook dus maar moeten gaan zweefteven. Wel zo wijs.Welkom bij de stijve harken club!Goh, wie had dit nou ook? O'ja Fannore
.
Over die lenigheid is zo herkenbaar. Jaren ballet, spitzen en later gogo-dansen. Benen konden alle kanten op van slit tot spagaat en neus op de grond en nu. Sinds oktober vorig jaar merk ook ik nu dat ik lenigheid aan het verliezen ben. En dat wil ik niet. Zal ook dus maar moeten gaan zweefteven. Wel zo wijs.
Ik zal aan je denken. Zal vast lekkere training worden gok ik morgen

Ik loop al tijden niet op hakken! (Nou ja, soms nog op wat lagere hakjes)ja dat krijg je ervan dames als je altijd op hakken loopt
Als tijdelijke oplossing kan je op twee plates squaten.

Ik loop al tijden niet op hakken! (Nou ja, soms nog op wat lagere hakjes)
Squatten met verhoging onder hak geeft ook pijn - werkelijk ALLE spieren en pezen mogen opgerekt worden die vanaf heup naar beneden lopen![]()

Ik ben al uitgenodigd voor de stijve harken clubtoch je benen getraind das postief Dwarf en ja rekken..als t maar helpt..tis klote maar ja..als hark door t leven gaan is nog meer klote..hahahaha

Ben zelf ook blij ja! Dat rekken en strekken moet er ook in blijven...Fijn om te horen dat het geen slijmbeursontsteking is.Succes met rekken en strekken dan maar!
Dat ben ik idd niet - plaatje geplukt van Internet als voorbeeld!Hehe, mooie foto van Dwarfie in actie!
Dus voortaan altijd een nette warming-up en cooling down - net zoals de (veel te goed betaalde) voetballers?
Met jouw doorzettingsvermogen kom je er wel: ben benieuwd naar je training van vanavond ...![]()

Would be nice 
Idd!
(again0Andersom: tijdens het stijken ga ik even aan m'n rek hangen...plek zat op die zolder om daar mooi spul neer te zetten
+ tijdens je rustpauzes kan je strijken - goed over nagedacht![]()

Mijn borst & schouders voel ik ook goed...Goed te horen dat je geen pijn meer hebt! Kun je nu ook knaltrainingen neerzetten met de squat...
Was inderdaad erg gezellig gisteren. Heb wel goed getraind blijkbaar want borst en schouders zijn pijnlijk nu....

Een lenige Dwerg! Lijkt me leukAltijd handig (en gezellig) om met z'n tweeën te trainen. Fijn dat je met dat gerek en gestrek (hoe vervelend het ook is) de blessure onder controle kunt krijgen. Ben je straks ook nog eens hartstikke lenig!
Keep up the good work! En een fijn weekend!

)