XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, die leg curl vind ik best netjes! :O Scheelt dat nou veel t.o.v de lying variant?

• Topic Starter Topic Starter
Whaha, crosstrainer. Heb ik 1 keer geprobeerd, maar kon niet eens die beweging langer dan een minuut volhouden. M`n benen wilde continu een andere beweging maken :S

Goh, wie had dit nou ook:rolleyes:? O'ja Fannore:D.

Over die lenigheid is zo herkenbaar. Jaren ballet, spitzen en later gogo-dansen. Benen konden alle kanten op van slit tot spagaat en neus op de grond en nu:eek:. Sinds oktober vorig jaar merk ook ik nu dat ik lenigheid aan het verliezen ben. En dat wil ik niet. Zal ook dus maar moeten gaan zweefteven. Wel zo wijs.

Ik zal aan je denken. Zal vast lekkere training worden gok ik morgen

Goh, wie had dit nou ook:rolleyes:? O'ja Fannore:D.

Over die lenigheid is zo herkenbaar. Jaren ballet, spitzen en later gogo-dansen. Benen konden alle kanten op van slit tot spagaat en neus op de grond en nu:eek:. Sinds oktober vorig jaar merk ook ik nu dat ik lenigheid aan het verliezen ben. En dat wil ik niet. Zal ook dus maar moeten gaan zweefteven. Wel zo wijs.

Ik zal aan je denken. Zal vast lekkere training worden gok ik morgen
Welkom bij de stijve harken club! :D

:roflol:

Zo on-lenig als ik ben zul je niet zo snel zijn... ;)

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook al zou ik mijn been van de tafel af laten "hangen", dan nog blijft 'ie horizontaal!

Je bent niet echt lenig dan nee..;) Morgen lekker een UB training (borst) voor jou:D Das vast geen probleem:D

Op zich zijn korte spieren / pezen etc. voor deze sport niet erg (eerder een voordeel), maar ik heb het natuurlijk weer extreem :mad:

ja dat krijg je ervan dames als je altijd op hakken loopt :P

Als tijdelijke oplossing kan je op twee plates squaten.

ja dat krijg je ervan dames als je altijd op hakken loopt :P

Als tijdelijke oplossing kan je op twee plates squaten.
Ik loop al tijden niet op hakken! (Nou ja, soms nog op wat lagere hakjes)

Squatten met verhoging onder hak geeft ook pijn - werkelijk ALLE spieren en pezen mogen opgerekt worden die vanaf heup naar beneden lopen ;)

toch je benen getraind das postief Dwarf en ja rekken..als t maar helpt..tis klote maar ja..als hark door t leven gaan is nog meer klote..hahahaha

Fijn om te horen dat het geen slijmbeursontsteking is.Succes met rekken en strekken dan maar!

Hehe, mooie foto van Dwarfie in actie! ;)

Dus voortaan altijd een nette warming-up en cooling down - net zoals de (veel te goed betaalde) voetballers?

Met jouw doorzettingsvermogen kom je er wel: ben benieuwd naar je training van vanavond ... :D

Uh, dat is Dwarfie niet ... :D

plek zat op die zolder om daar mooi spul neer te zetten
+ tijdens je rustpauzes kan je strijken - goed over nagedacht:)

toch je benen getraind das postief Dwarf en ja rekken..als t maar helpt..tis klote maar ja..als hark door t leven gaan is nog meer klote..hahahaha
Ik ben al uitgenodigd voor de stijve harken club :D
Gisteren de hele dag met spijnpijn rondgelopen - van het rekken!
Fijn om te horen dat het geen slijmbeursontsteking is.Succes met rekken en strekken dan maar!
Ben zelf ook blij ja! Dat rekken en strekken moet er ook in blijven...
Hehe, mooie foto van Dwarfie in actie! ;)

Dus voortaan altijd een nette warming-up en cooling down - net zoals de (veel te goed betaalde) voetballers?

Met jouw doorzettingsvermogen kom je er wel: ben benieuwd naar je training van vanavond ... :D
Dat ben ik idd niet - plaatje geplukt van Internet als voorbeeld!
:roflol:
Krijg ik voor het rekken en strekken net zo goed betaald als die voetballers? :engel: Would be nice ;)
Trainingsupdate volgt zo...
Idd! :roflol: (again0
plek zat op die zolder om daar mooi spul neer te zetten
+ tijdens je rustpauzes kan je strijken - goed over nagedacht:)
Andersom: tijdens het stijken ga ik even aan m'n rek hangen... :D
:thumb:

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Trainingsupdate:
Gisterochtend nuchter een half uurtje op m'n fiets gezeten met het concert van de Foo Fighters in Hyde park op DVD :D
Gistermiddag met Tukker73 borst getraind - was érg gezellig en hij heeft een prima gym! Leuk om ook weer iemand te hebben die kan spotten bij bankdrukken, jammer dat ik geen fatsoenlijk gewicht omhoog kreeg :o

Vanochtend nuchter naar de fysio gefietst (half uur) daar gaan squatten (ook nuchter) - heb 1 setje BW (20 reps) en 9 sets (12 reps) gemaakt met iedere keer een beetje meer gewicht: geen pijn... ???
Fysio heeft nog wat gekeken en gedaan, pijn is zo te merken weg. Het is té vroeg om meteen conclusies te trekken, maar zo te merken helpt dat verrekte gerek wel ;)
Ofwel: eind juli met de beste man bellen wanneer het goed gaat - anders eerder bellen.

Goed te horen dat je geen pijn meer hebt! Kun je nu ook knaltrainingen neerzetten met de squat...

Was inderdaad erg gezellig gisteren. Heb wel goed getraind blijkbaar want borst en schouders zijn pijnlijk nu....

Altijd handig (en gezellig) om met z'n tweeën te trainen. Fijn dat je met dat gerek en gestrek (hoe vervelend het ook is) de blessure onder controle kunt krijgen. Ben je straks ook nog eens hartstikke lenig!

Keep up the good work! En een fijn weekend!

Goed te horen dat je geen pijn meer hebt! Kun je nu ook knaltrainingen neerzetten met de squat...

Was inderdaad erg gezellig gisteren. Heb wel goed getraind blijkbaar want borst en schouders zijn pijnlijk nu....
Mijn borst & schouders voel ik ook goed... :o
Altijd handig (en gezellig) om met z'n tweeën te trainen. Fijn dat je met dat gerek en gestrek (hoe vervelend het ook is) de blessure onder controle kunt krijgen. Ben je straks ook nog eens hartstikke lenig!

Keep up the good work! En een fijn weekend!
Een lenige Dwerg! Lijkt me leuk ;)

Ik heb nu trouwens een ontzettend vrijdag-gevoel... helaas morgen nog geen weekend! (heb een ontzettende junkmaaltijd zaterdag in de planning! :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven