MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertel........ :D Wat voor lekkers ga je junken? (Denk jij trouwens bij het junken nog wel aan de kcal of eet je echt erg veel?)

• Topic Starter Topic Starter
Vertel........ :D Wat voor lekkers ga je junken? (Denk jij trouwens bij het junken nog wel aan de kcal of eet je echt erg veel?)

Bij junk tel ik geen kcal ;)

Zaterdagavond heb ik een uit-etentje met een berg gezellige collega's.
We beginnen de avond met een wijnproeverij (met wat hapjes erbij), gevolgd door een 5 (of 6?) gangen diner met bijpassend wijnarrangement.
Ben zelf wel een wijnliefhebber, en weet dat het een héle geschikte tent is waar we naartoe gaan ;) Zondag ga ik een eindje fietsen, dus dat moet goed komen...

Bij junk tel ik geen kcal ;)

Zaterdagavond heb ik een uit-etentje met een berg gezellige collega's.
We beginnen de avond met een wijnproeverij (met wat hapjes erbij), gevolgd door een 5 (of 6?) gangen diner met bijpassend wijnarrangement.
Ben zelf wel een wijnliefhebber, en weet dat het een héle geschikte tent is waar we naartoe gaan ;) Zondag ga ik een eindje fietsen, dus dat moet goed komen...
Klinkt niet vervelend hoor Dwarfje!:D

Wat een fijn nieuws zeg dat het strekken/stretchen helpt! Ga maar gauw beginnen met pilates voor erbij, zeker niet slecht voor je ;) en moet je weer een uur verplicht even je zelf in balans/controle brengen en kan je even alle spieren wegstrekken :thumbs:

Zo leuk weekend heb je in de planning!!!
Veel plezier alvast zaterdag, klinkt erggggg gezellig! En zondag lekker fietsen met de Leontien rit! :cool: lekker hoor!

Leuk trouwens dat je ook bent wezen trainen met Tukker! :D

Klinkt niet vervelend hoor Dwarfje!:D
Dat wordt het ook vast niet ;)
Wat een fijn nieuws zeg dat het strekken/stretchen helpt! Ga maar gauw beginnen met pilates voor erbij, zeker niet slecht voor je ;) en moet je weer een uur verplicht even je zelf in balans/controle brengen en kan je even alle spieren wegstrekken :thumbs:

Zo leuk weekend heb je in de planning!!!
Veel plezier alvast zaterdag, klinkt erggggg gezellig! En zondag lekker fietsen met de Leontien rit! :cool: lekker hoor!

Leuk trouwens dat je ook bent wezen trainen met Tukker! :D
Ik geloof dat ik ergens nog een verdwaalde pilates-DVD moet hebben liggen... eens zoeken :o (kan ik thuis aan de slag, ipv wachten tot de nieuwe cursussen weer beginnen in september)
Zondag ga ik kijken of ik mijn moeder een rolberoerte kan bezorgen (daar fiets ik mee samen) met alle bakken eten die ik meeneem... ze is (denk ik) 2x zo zwaar als ik en heeft de 'klik' nog niet gevonden wat betreft afvallen (ze ziet zichzelf ook niet echt als zwaar). Ik val netjes af met alle hoeveelheden eten die ik wegstouw :D

hahaha nou mooi toch :D ik vind het ook geweldig om te zien dat mensen maar niet begrijpen hoe het kan dat ik zulke lange dagen maak en over de gehele dag toch aardig wat wegwerk :D hahaha heerlijk :cool:

Jammer dat je moeder de 'klik' nog niet heeft gevonden, maar wie weet komt dat wel... ze ziet jou in iedere geval GIGANTISCH veranderen!

Ik weet nu weer waarom dat Pilates-DVD'tje nergens te vinden was: kansloze zaak om met een DVD mee te doen...
Bij deze blijf ik wel een tijdje rekken en strekken op eigen muziek, en pak ik de pilates wel weer op met groepslessen.

:P Achja, tot september geen pilates overleef je wel toch? Met jou cardio-drive ;)

Superfijn te horen dat het alleen een kwestie is van korte spieren:D..Tja soms houd ik het 2 weken vol om goed te stretchen en dan opeens weer weken niet:o..En dit is ook niet DE SPORT om lange flexibele spieren te krijgen:(.Geniet van je weekend!!!Dat wijnarrangement klinkt mij wel heel fijn in mijn oren:):)

Ja eigenlijk is pilates en kt een ideale mix.Bij ons in de gym geven ze het alleen maar in de ochtend door de week,helaas...Heb allerlei pilates dvd's en er zit ook pilates voor dummies bij kan hem je wel mailen of zo ?Veel plezier morgen!

Ja eigenlijk is pilates en kt een ideale mix.Bij ons in de gym geven ze het alleen maar in de ochtend door de week,helaas...Heb allerlei pilates dvd's en er zit ook pilates voor dummies bij kan hem je wel mailen of zo ?Veel plezier morgen!
Meer DVD's / video's zit ik niet op te wachten want dit ga ik niet vaker doen - boek klinkt wel interessant (Pilates voor dummies) - kan ik zelf dingen opzoeken en in mijn eigen tempo doen ;)
Bij ons in de gym alleen rare yoga-varianten... wel 's avonds gelukkig. Eens zien WAT voor varianten dat zijn.

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Superfijn te horen dat het alleen een kwestie is van korte spieren:D..Tja soms houd ik het 2 weken vol om goed te stretchen en dan opeens weer weken niet:o..En dit is ook niet DE SPORT om lange flexibele spieren te krijgen:(.Geniet van je weekend!!!Dat wijnarrangement klinkt mij wel heel fijn in mijn oren:):)
Deze sport is inderdaad niet bevorderlijk - als ik ook een hardloopcarriere ambieer dan mag ik ook eerst alles in mijn enkels laten oprekken, aangezien ik niet eens ver genoeg mijn voeten kan afwikkelen bij hardlopen :o

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Deze sport is inderdaad niet bevorderlijk - als ik ook een hardloopcarriere ambieer dan mag ik ook eerst alles in mijn enkels laten oprekken, aangezien ik niet eens ver genoeg mijn voeten kan afwikkelen bij hardlopen :o

Goeiemorgen!

Nog niet goed wakker zie ik, door aradev dubbel te quoten en te antwoorden. ;)

Das ook een dvd..wel heel fijn uitgelegd en langzaam en zo .Geven ze daar poweryoga of bodybalance?Das ook best goed voor te rekken.

Je moet yoga niet onderschatten, hoor - er zitten ook meer actievere (en pilates-achtige if you want) varianten tussen. Sommige 'ontspannende' houdingen vereisen meer lenigheid en flexibiliteit dan je zou verwachten :D

Either way, ik ben blij dat het 'probleem' nu duidelijk is (en dat er iets aan te doen is!)
Veel plezier met het fietsen en ik hoop dat je lekker van je junk hebt genoten!

Gaat goed zie ik...
Heel veel succes... ik ben benieuwd wat het eindresultaat wordt!

hey Dwarf. hoe is jouw weekeinde geweest? Lekker geproeft (gezopen en gekropen:p).

Heb bijna een plantenhaag op mijn balkon. Helaas waait het zo erg dat ik mij er niet achter kan gaan verschuilen in de zon.

Mocht het zo ver zijn dan komen jullie maar bakkie op mijn balkon doen. Voor alleen wat voeten is wel plek. Staan kan wel. zitten niet meer. te veel planten en groen.

hey Dwarf. hoe is jouw weekeinde geweest? Lekker geproeft (gezopen en gekropen:p).

Heb bijna een plantenhaag op mijn balkon. Helaas waait het zo erg dat ik mij er niet achter kan gaan verschuilen in de zon.

Mocht het zo ver zijn dan komen jullie maar bakkie op mijn balkon doen. Voor alleen wat voeten is wel plek. Staan kan wel. zitten niet meer. te veel planten en groen.

HHhaahhahahha :roflol:, geen probleem karmen ;)...daar heb ik ook ervaring mee :rolleyes:

Goedemorgen dames!
Gezellig hoor, met zijn alleen staan op een balkon :P

Even korte update voordat ik naar m'n werk sjees:
gisteren was ik pas spierpijnvrij in m'n borst / schouder (alsof die spieren m'n junk hebben afgewacht).
Etentje en wijnproeverij was super! Jammer dat ik van de wijnen de fles van 14 euro er feilloos uit kon halen, dat was absoluut de lekkerste! (maar vind ik té duur om leuk even te kopen, na de proeverij kun je wijn per doos bestellen)
Fietsen viel gisteren tegen: tempo lag me véél te laag, waaide redelijk - soms wat regen - en daarom hebben we slechts 35km gereden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven