XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Goeiemorgen!

Nog niet goed wakker zie ik, door aradev dubbel te quoten en te antwoorden. ;)
Daar was geen slaperigheid voor nodig... volledig automatisch!
Das ook een dvd..wel heel fijn uitgelegd en langzaam en zo .Geven ze daar poweryoga of bodybalance?Das ook best goed voor te rekken.
Voor mijn geen sport-DVD's meer... alleen nog goede concerten / series voor op de hometrainer :D
Ik geloof dat ze bij mijn sportschool alleen vage yoga geven - de tent waar ik in september naartoe ga daar hebben ze zowel pilates als poweryoga :)
Je moet yoga niet onderschatten, hoor - er zitten ook meer actievere (en pilates-achtige if you want) varianten tussen. Sommige 'ontspannende' houdingen vereisen meer lenigheid en flexibiliteit dan je zou verwachten :D

Either way, ik ben blij dat het 'probleem' nu duidelijk is (en dat er iets aan te doen is!)
Veel plezier met het fietsen en ik hoop dat je lekker van je junk hebt genoten!
Precies wat ik nodig heb dus! (heb een paar jaar terug al flink wat ervaring opgedaan met pilates en poweryoga)
Junk was werkelijk fantastisch! Zat in een dermate luxe restaurant dat je het eigenlijk niet eens met goed fatsoen junk zou kunnen noemen :D
Gaat goed zie ik...
Heel veel succes... ik ben benieuwd wat het eindresultaat wordt!

hey Dwarf. hoe is jouw weekeinde geweest? Lekker geproeft (gezopen en gekropen:p).

Heb bijna een plantenhaag op mijn balkon. Helaas waait het zo erg dat ik mij er niet achter kan gaan verschuilen in de zon.

Mocht het zo ver zijn dan komen jullie maar bakkie op mijn balkon doen. Voor alleen wat voeten is wel plek. Staan kan wel. zitten niet meer. te veel planten en groen.
Fantastische zaterdag - als ik achteraf de wijntjes tel dan denk ik toch wel... :o
Ik kom nog nét niet aan een gemiddelde van 2 glazen per dag over deze week, maar het scheelt niet veel! :o:rolleyes::p:o:D
Kruipen gelukkig niet, gemiddeld genomen zo'n 2 glazen per uur :cool:

Ik lees dat jij behoorlijk plantaardig bent geworden? :D
:roflol:
Kom ik graag een keer kijken, met 1 voet op het balkon! En koffie? Altijd lekker!
Goedemorgen dames!
Gezellig hoor, met zijn alleen staan op een balkon :P
Ik zou je BIJNA uitnodigen... alleen heb ik zelf geen balkon (wel een tuin), en vind het niet aardig om je uit te nodigen op iemand anders z'n balkon...
Goedenmiddag ondertussen! :cool:

Wil iedereen die een blessure-klaagzang wil horen nu z'n hand opsteken?
Ik durf bijna niet te posten wat me vandaag is overkomen... :o

Desondanks wel naar de gym gegaan en met 20kg (lege stang) supersets front- en backsquat gedaan, en high-rep legcurl en extentions.

Morgen flow-yoga :snorkel:
:rolleyes:

Wil iedereen die een blessure-klaagzang wil horen nu z'n hand opsteken?
Ik durf bijna niet te posten wat me vandaag is overkomen... :o

Desondanks wel naar de gym gegaan en met 20kg (lege stang) supersets front- en backsquat gedaan, en high-rep legcurl en extentions.

Morgen flow-yoga :snorkel:
:rolleyes:

Positief blijven denken, Dwarfie: zet je erover heen en je hebt toch nog goed getraind!? :D

Veel plezier morgen met de flow-yoga - whatever that is ...

Wat is er gebeurd dan?

Positief blijven denken, Dwarfie: zet je erover heen en je hebt toch nog goed getraind!? :D

Veel plezier morgen met de flow-yoga - whatever that is ...
Ook ik heb geen idee wat het is, maar ja: zal wel rekken en strekken zijn... :cool:

Met trainen wel last gehad van m'n rug, vandaar ook de korte training (wel flink gerekt)

Ik stond gedraaid terwijl ik niesde en het is in m'n rug geschoten :mad:
Dingen van de grond rapen = hel.

Oh, das vervelend... Sterkte ermee, hopen dat het snel over is dan!

Tja..oeps dan maar..gelukkig dat t alweer iets beter ging nu...

Vergis je niet in hoeveel druk er op je lichaam/hoofd staat bij het niezen. Zo stom vind ik het dus helemaal niet. Ik heb het regelmatig dat ik een verkeerde houding heb als ik moet hoesten, dan schiet t in mn abs.

Niks stoms, wel k*t!

Gezondheid :(

Inderdaad gezondheid :), hopelijk nu weer beter met je rug...schiet niet op als je steeds ergens fysiek last van hebt :(. Veel plezier met de flow yoga zodadelijk, hopelijk geeft dat wat verlichting :)

goedemorgen...
en hoe is het met je rug? hoop dat je gewoon lekker door kunt trainen :)

Zo te horen heb je afgelopen weekend een lekkere 'junk' gehad! Gezellig..
Wel echt balen dat het gister in je rug is geschoten, alsof al dat rekken&strekken niet al genoeg irritatie veroorzaakt..

trainse als dat lukt!

Tja..oeps dan maar..gelukkig dat t alweer iets beter ging nu...
Ik loop nu als een oud wijf door huis... :(
Vergis je niet in hoeveel druk er op je lichaam/hoofd staat bij het niezen. Zo stom vind ik het dus helemaal niet. Ik heb het regelmatig dat ik een verkeerde houding heb als ik moet hoesten, dan schiet t in mn abs.

Niks stoms, wel k*t!
Behoorlijk k*t!
Abs lijkt me net iets minder vervelend, maar dat weet ik eigenlijk niet :o
Dankje *snif*
Inderdaad gezondheid :), hopelijk nu weer beter met je rug...schiet niet op als je steeds ergens fysiek last van hebt :(. Veel plezier met de flow yoga zodadelijk, hopelijk geeft dat wat verlichting :)
Rug nog niet veel beter :(
Lopen gaat wel goed, straks maar even lopend naar het winkelcentrum - moet wat dingen halen en wellicht helpt het (heb toch een thuiswerkdagje). Vanavond eens kijken wat dat flow-yoga is...
goedemorgen...
en hoe is het met je rug? hoop dat je gewoon lekker door kunt trainen :)
M'n quads zijn weer overduidelijk aanwezig vandaag :D
Zou fijn zijn als ik morgen weer normaal kan trainen (borst-triceps ofzo)...
Zo te horen heb je afgelopen weekend een lekkere 'junk' gehad! Gezellig..
Wel echt balen dat het gister in je rug is geschoten, alsof al dat rekken&strekken niet al genoeg irritatie veroorzaakt..

trainse als dat lukt!
Etentje was werkelijk geweldig: gezellig en érg goed eten!

lekker hoor, nou succes weer :)

lekker hoor, nou succes weer :)

Thnx!
Net supersetje gedaan op zolder:
5x pull-up, was opvouwen, 5x pull-up, nieuwe was ophangen, 5x pull-up
:roflol:

Pull-up met tenen op de zitting van die stoel zodat ik mezelf niet té veel ondersteun. (voeten eigenlijk ondersteboven dus)

Sterkte Dwarfie, voorzichtig blijven bewegen meis! :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven