XXL Nutrition

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry to hear about all the pain :(
Maar netjes dat je zo vol blijft houden, hoor. En de pull-ups gecombineerd met wasvouwen vind ik toch wel erg gaaf, hoor!

Moest net nog wat van zolder halen, dus heb er nog maar eens 5 gedaan. :cool:
Heb het idee dat het al iets beter gaat, nu eerst maar eens een stuk gaan lopen.

Ik ben bezig met een superset strijken/DBB :P

Rug en pijn is niet fijn......Shit voor je..Bij mij helpt het altijd wel aardig om veel in beweging te blijven..en ook de crosstrainer is dan wel een aardige variant.. En dus niet met gewichten gaan sjorren!!;).
Misschien is dit je straf dat je iedereen aan het deathliften hebt gekregen (en dus iedereen hebt opgezadeld met helse rugspierpijn----);)
In ieder geval wel sterkte gewenst:)

Ik iedereen aan het deadliften gekregen? Mooi! :fire:

Net iig wezen lopen, straks een of andere yoga-les. Wil morgen wél weer met gewichten sjorren!

Doe je voorzichtig? Wllicht wil Lief even rug masseren. En neem wat in zodat je niet onbewust rare houding aanneemt of gaat bewegen. O'heb ook nog was hier voor je. Krijg je van mij thee en het eten;)

dat is niet zo best meissie wat je is overkomen
blijft altijd vervelend -goed blijven bewegen en goed naar de signalen luisteren
van je lichaam

Hopelijk vandaag weer lekker trainen! :D

Doe je voorzichtig? Wllicht wil Lief even rug masseren. En neem wat in zodat je niet onbewust rare houding aanneemt of gaat bewegen. O'heb ook nog was hier voor je. Krijg je van mij thee en het eten;)
Ik voel liever waar het verkeerd gaat... zo ook met die maffe yoga-les - voelde dat het steeds beter rekte en minder zeer ging doen.
dat is niet zo best meissie wat je is overkomen
blijft altijd vervelend -goed blijven bewegen en goed naar de signalen luisteren
van je lichaam
Tja, met mij is het blijkbaar altijd wat? *zucht*
Hopelijk vandaag weer lekker trainen! :D
Tas staat al klaar om eind van de middag te gaan! :D

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Was geen flow-yoga, maar energy-yoga gisteren.... niet dat het wat uitmaakte want het ging toch nergens over voor mijn gevoel...
Toen we eindelijk klaar waren met rekken, strekken en een beetje ronddraaien dacht ik dat we eindelijk de werkelijke oefeningen gingen doen. Na 1 oefening en een variant daarop was het liggen, relaxen en wegwezen :rolleyes:

Begrijp me niet verkeerd: het rekken en doen was érg goed voor m'n spieren, maar dit is zó ontzettend niks voor mij!

Ik strompel rustig door het huis ;)
Zo lang ik IETS kan doen dan doe ik het!

Hahaha, je lijkt mij wel. Soms enorm handig, en soms iets te eigenwijs :p Maar in dit geval weer goed, want in beweging is vaak wel het beste. Huisarts vertelde me vandaag dat het ook wel een raar misverstand is om niet pijnstillers te pakken omdat je dan blijft voelen wanneer het pijn doet... Andere uiterste is natuurlijk om voor elk au er een pil in te douwen, maar voor rouwdouwers as ons :p om dan maar echt niets te nemen... dat is ook niet altijd nodig. Door pijn ga je namelijk andere spieren (onbewust) laten werken om die pijn niet te voelen, zo wordt het erger, pijn verplaatst en/of je rug raakt erg vermoeid, en dat kan dan ook weer pijnlijk zijn. Je zult toch wel voorzichtig doen als je pijn in je rug hebt, daar moet je dan ook weer op vertrouwen.

Oja.. haha, niezen... zodra ik een nies voel, buk ik door mijn knieen, en rust daar met mijn handen op, en dan BLAF... dan komt die druk niet zo op de onderrug... maar levert ook wel weer vreemde hoofden in de supermarkt: zo;n duikvlucht naar je knieen, geen hand meer over om je hand voor je mond te houden en BLAF!

anyway... dus!

:roflol:

Pijn in m'n rug is bijna over... vandaag borst, biceps en triceps getraind - volledige beschrijving komt morgen (nu lekker naar bedje toe)!

Oh, enne:
:cheer: :cheer: :cheer:
Omdat ik vandaag een goed humeur heb, leuke nieuwe vooruitzichten heb en vooral: omdat het kan! :p

Benchpress
10*15kg
12*25kg
6*35kg
6*35kg
>Ging lekkerder dan vorige week... volgende keer spotter vragen...

Incline DB Press
12*10kg
F*15kg (kreeg ze niet omhoog, wel in positie)
9*12,5kg
1*15kg
5*12,5kg

Flyes
12*5kg
12*7,5kg
6*10kg

Hammer curl
12*5kg
12*7,5kg
5*10kg+7*7,5kg

Cable curl
12*15kg
12*15kg
10*20kg

Triceps extensions met losse schijf
12*5kg
12*10kg
12*10kg
5*15kg

Triceps dips
Los:
3*1/2 dip (zwaar!)
Tussen bankjes:
12x
12x
12x

Laatst bewerkt:
Nu al klaar? Goed bezig :thumbs:

Lekker bezig en wat het benchen betreft..je probeert toch iedere keer wat zwaarder t egaan en volgende keer zeker een spotter erbij vragen t helpt je net weer vene dat beetje xtra te kunnen geven!!

:roflol:

Pijn in m'n rug is bijna over... vandaag borst, biceps en triceps getraind - volledige beschrijving komt morgen (nu lekker naar bedje toe)!

Oh, enne:
:cheer: :cheer: :cheer:
Omdat ik vandaag een goed humeur heb, leuke nieuwe vooruitzichten heb en vooral: omdat het kan! :p

Jippieeeeeeee! :)

En toch die 15kg dan nog eens proberen te pressen hé :)

Nice work girl !

Gaat goed hier, Dwarfie en fijn dat je geen last meer van blessures hebt nu! :D

Ik merk aan iedereen dat de mensen een goed humeur hebben; het mooie weer zal wel een rol spelen alsmede het feit dat het NL elftal vanavond speelt ...

P.S. Met een spotter erbij kan jij echt wel 45kg drukken. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven